וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וצלאב קאדלץ: "באר שבע תשנה את הסגנון שלה נגד ספרטה פראג"

החלוץ הצ'כי מתכונן ליום חמישי: "סקרן לראות איך באר שבע תשחק נגדנו". וצלאב דודל בן ה-17 עשוי לפתוח, בצ'כיה מדווחים שבמועדון שוקלים להחזיר את טיאמוקו קונאטה שהושעה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר הניצחון של ספרטה פראג על ייהלבה ביום ראשון

בספרטה פראג ממשיכים "לשבור את הראש" לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע ביום חמישי, בעקבות מכת הפציעות שפגעה בכל חוליה בקבוצה. ואם לא די בפציעות, ספרטה תתארח אצל ויקטוריה פלזן בליגה ארבעה ימים לאחר מכן והמאמן דויד הולובק שוקל לתת לכמה שחקנים חשובים מנוחה.

כתוצאה מהחסרונות הרבים, מי שעשוי לפתוח הוא המגן-קשר וצלאב דודל. ביום ראשון דודל נכנס כמחליף ב-0:3 על ייהלבה בליגה ובגיל 17 ו-24 ימים, הפך לשחקן הרביעי הכי צעיר בהיסטוריה של המועדון שמקבל דקות משחק. במקום הראשון אגב, נמצא וצלאב קאדלץ שחזר לקבוצה בקיץ האחרון.

עוד בנושא:

רוזיצקי לא יגיע לישראל: מסדר הפצועים של ספרטה פראג
שוער ספרטה פראג נשלח להתאמן עם קבוצת הנשים בעקבות הערה סקסיסטית

טיאמוקו קונאטה, שחקן ספרטה פראג. GettyImages
במועדון יסלחו לו? קונאטה/GettyImages

המגן השמאלי קוסטה נמוינסו פצוע והוא בספק, מיכאל קאדלץ הוותיק פתח בעמדה הזו ביום ראשון, אבל לא מן הנמנע שדודל ישחק במקומו או שיפתח בקישור. "לשחק בקבוצה הבוגרת, מול כל האוהדים, זה חלום שהתגשם", אמר הילד , "החבר'ה המבוגרים קצת צוחקים עלי לפעמים, אבל מדהים להתאמן לידם ולשחק איתם"

שחקן נוסף שעשוי להגיע לבאר שבע במפתיע הוא טיאמוקו קונאטה. הקשר-חלוץ השנהבי הושעה מהקבוצה הבוגרת באוגוסט, אחרי שעשה שביתה איטלקית בגלל שהצעה של סטיאווה בוקרשט לרכוש אותו נענתה בשלילה מצד ספרטה. היכולת הגבוהה שהוא מגלה בקבוצת המילואים, ביחד עם מכת הפציעות והעובדה שהתנצל לאחרונה, עשויים לזכות אותו במקום על הטיסה לישראל.

וצלאב קאדלץ אמר היום: "אני סקרן לראות איך באר שבע תשחק נגדנו. נגד אינטר וסאות'המפטון היא הסתמכה בעיקר על התקפות מתפרצות, אבל נגדנו הסגנון שלה בוודאי יהיה שונה. פלזן או באר שבע? אם נפסיד בליגה נהיה בצרות, אבל זה בדיוק המצב גם באירופה. מבחינתי אין משחק חשוב יותר, אנחנו רוצים לנצח בכל התמודדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully