וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער ספרטה פראג שביקר את השופטת נשלח להתאמן עם קבוצת הנשים

המועדון הצ'כי הגיב בצורה יצירתית לדברים של תומאש קובק, שאמר אחרי שעוזרת השופט אישרה ליריבה שער שוויון דרמטי ולא חוקי: "מקומן של הנשים במטבח". בקבוצה אמרו: "עכשיו הוא יראה אחרת"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הכדורגל הצ'כי סער ביממה האחרונה בעקבות דברים שאמרו שניים משחקני ספרטה פראג, שתפגוש בעוד כשבועיים את הפועל באר שבע בישראל במסגרת הליגה האירופית. עכשיו, הגיע העונש היצירתי.

הכול החל לאחר שעוזרת השופט במשחק של ספרטה טעתה בגדול ואפשרה ליריבה, ברנו, להשיג שוויון 3:3 בתוספת הזמן, ממצב של נבדל ברור. שוער ספרטה, תומאש קובק, תקף את עוזרת השופט ואמר: "מקומן של הנשים במטבח, ליד התנור. הן לא יכולות לשפוט משחקי כדורגל של גברים". חברו לקבוצה, לוקאש ואכה, כינה בטוויטר את עוזרת השופט "הטבחית".

עוד בנושא:

ההערה הסקסיסטית של שוער ספרטה פראג: "מקומן של הנשים במטבח"

שוער נבחרת צ'כיה, תומאש קובק. AP
התחרט במהרה על הדברים. קובק/AP

קובק כבר הספיק להתנצל על דבריו המיזוגנים וכעת כאמור, הגיע העונש מכיוונה של ספרטה, ששלחה את השוער הנרגז ואת חברו לקבוצה להתאמן עם קבוצת הנשים של המועדון: "עשינו את זה כדי שהם יוכלו לראות, בעיניים שלהם, שנשים יכולות לעשות דברים אחרים חוץ מאשר לעמוד ליד התנור", אמר המנהל המקצועי של ספרטה, אדם קוטאליק".

יו"ר ההתאחדות, מירוסלב פלטה, כינה את ההתבטאויות של קובק ושל ואכה: "לא מקובלות כלל" והשניים צפויים לספוג גם עונש מההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully