וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערה הסקסיסטית של שוער ספרטה פראג: "מקומן של הנשים במטבח"

תומאש קובק, שיפגוש בעוד כשבועיים וחצי את הפועל באר שבע, עורר סערה בצ'כיה כשטען: "נשים לא יכולות לשפוט כדורגל גברים". חברו כינה את עוזרת השופט שאישרה שער מנבדל: "הטבחית"

שוער נבחרת צ'כיה, תומאש קובק. AP
התנצל. תומאש קובק/AP

תומאש קובק, שוערה של ספרטה פראג שיגיע עם קבוצתו לישראל למשחק במסגרת הליגה האירופית מול הפועל באר שבע בעוד כשבועיים וחצי, עורר סערה גדולה בצ'כיה בעקבות התבטאות סקסיסטית שהשמיע לאחר ה-3:3 מול ברנו בליגה. עוזרת השופט לא הניפה את הדגל לנבדל ברור של כמה מטרים בתוספת הזמן ואפשרה לקבוצה היריבה להשוות מול קובק, שלא הסתיר את זעמו לאחר מכן.

"מקומן של הנשים במטבח", טען קובק, שנכלל בסגל נבחרת צ'כיה למשחקים מול גרמניה ואזרבייג'אן במוקדמות המונדיאל. "נשים לא יכולות לשפוט כדורגל גברים". חברו לוקאש ואכה נעדר מהמשחק המדובר בגלל פציעה, אבל זה לא מנע ממנו לכנות בטוויטר את עוזרת השופט לוסי רטאיובה "הטבחית".

לאחר שהבין את חומרת דבריו, ספג ביקורות מכל עבר וגילה כי ההתאחדות הצ'כית מתכוונת להעמידו לדין משמעתי בעקבות התבטאויותיו, בחר קובק בן ה-24 לפרסם תמונה שלו עם אשתו ובתו בפייסבוק, וכתב: "אני מתנצל בפני כל הנשים". ואכה, לעומתו, הדגיש כי "ההערה שלי כוונה לטעות ספציפית שהשפיעה על תוצאת המשחק, לא לכל הנשים".

הציוץ של לוקאש ואכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully