וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי תל אביב על אדלשטיין: ההגנה חלשה, גאודלוק משחק יותר מדי

14.10.2016 / 7:42

ראשי הצהובים מאוכזבים מהתפקוד של המאמן וטוענים כי ריבוי הדקות שהוא מעניק לקלע שחוזר מפציעה עלול לפגוע בו בהמשך. גם אלכסנדר מתוסכל מאדלשטיין, גאודלוק: "ההגנה - הבעיה העיקרית"

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר מאבדים סבלנות? אדלשטיין/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אכזבה רבה במכבי תל אביב אחרי ההפסד 99:97 למילאנו אמש (חמישי). ראשי הצהובים מעדיפים לשמור על שתיקה, אולם מתחת לפני השטח בעלי המניות כבר מותחים ביקורת כלפי המאמן ארז אדלשטיין. בשיחות פנימיות הם הביעו לא אחת חוסר שביעות רצון מהיכולת ההגנתית הרעועה ומהתוצאות באופן כללי, זאת למרות שכמה שחקנים בקבוצה סובלים מפציעות. השחקנים ננזפו לאחר המשחק על ההגנה הרכה שהציגו, ואדלשטיין הודה בסיום כי "בהמשך נצטרך לשמור הגנות אזוריות". אפשר שהמאמן ישלוף אותן כבר במשחק היורוליג הבא מול ריאל מדריד בבית.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הפסידה 99:97 במילאנו, לנדסברג החטיא על הבאזר
אדלשטיין: "אנחנו לא יכולים לשמור ככה, לא הייתי מודע ללו"ז הצפוף"
כדורסל של ליגת פיתוח: האוזמן מנתח את הבעיות של מכבי תל אביב
ריקי היקמן הכניע את המיסטיקה, האם אנדרו גאודלוק הפך פתאום לרכז?

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההגנה לא מתפקדת. סמית'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

תהיה נוספת שעלתה אצל ראשי הקבוצה נוגעת לדקות המשחק הרבות להן זוכה אנדרו גאודלוק, שרק שב מפציעה וסיים אתמול עם 27 נקודות ב-31 דקות. בקבוצה מודעים לכך שהשחקן מתעקש לשחק כמה שיותר, אבל חוששים כי ריבוי הדקות שלו עלול לפגוע בהתאוששותו ובהמשך העונה שלו. אדלשטיין אמר אמש בנוגע לסוגייה הזו: "גאודלוק שחקן באיכות גבוהה, חיית משחק. הוא לא התאמן בהכנה. אנחנו בוחרים את הדקות שלו בפינצטה. כשרוצים להחליף אותו, הוא מבקש לא לרדת".

גאודלוק עצמו סיכם את המשחק: "נלחמנו בכל הכוח כדי לחזור, כמו שקרה לנו בנהריה, אבל הפעם זה לא הספיק. אנחנו קולעים מצוין אבל עושים טעויות בהגנה, החילופים שלנו לא טובים ואנחנו מבולבלים, אין ספק שזו הבעיה העיקרית שלנו כעת. אני גאה בחברים שלי על כך שהראינו אופי, נלחמנו וחזרנו למשחק ממצב אבוד, אבל אנחנו לא צריכים להגיע למצב כזה. אי אפשר לספוג 99 נקודות במשחק, זה לא הגיוני. אני מרגיש שיש לי חלק חשוב בקבוצה והתפקיד שלי להנהיג, אבל אני רוצה להוביל אותנו לניצחונות. גם אם אקלע 50 ונפסיד זה לא שווה את זה. אני מאמין שהניצחונות יגיעו".

לא הכל שקט גם בגזרת השחקנים, ארז אדלשטיין לא התלהב מצירופו של ג'ו אלכסנדר מלכתחילה וגורמים בקבוצה מספרים כי במהלך האימונים אדלשטיין גוער בו פעמים רבות. אותם גורמים מוסיפים כי אלכסנדר עצמו נראה לא מרוצה מיחסיו עם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
משחק יותר מדי? גאודלוק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully