וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 99:97 במילאנו

הופעת הבכורה של ארז אדלשטיין במפעל הסתיימה בהפסד, לאחר שלנדסברג נחסם על ידי מקלין ממש על הבאזר. הצהובים הציגו הגנה רעה מאוד וקאמבק אדיר בניצוחו של גאודלוק (27 נקודות) לא הושיע אותם. היקמן בלט אצל המנצחת עם 22, מצ'באן הוסיף 18

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול מילאן מצ'באן שחקן מילאנו, ריקי היקמן. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
איזו דרמה. סמית'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

הופעת הבכורה של ארז אדלשטיין ביורוליג הסתיימה הערב (חמישי) בהפסד, כשמכבי תל אביב נכנעה 99:97 במילאנו בתום דרמה גדולה. הצהובים קיוו לחגוג באולם שהאיר להם פנים עם שני ניסים וזכיה אחת ביורוליג ב-2014, אולם הגנה רעה מאוד חרצה את גורם. בשבוע הבא זה רק ייעשה קשה יותר, כשריאל מדריד האימתנית תגיע להיכל.

הפתיחה התאפיינה בקצב מהיר ומעט מאוד הגנות בשני הצדדים. הצהובים הראו חלק מכוח האש הגדול שיש להם העונה - בעיקר אנדרו גאודלוק בחוץ ומאיק צירבס בפנים - אך התקשו לעצור את הסגל העמוק של היריבה. ברבע השלישי דאגו מילאן מצ'באן וזוראן דראגיץ' להריץ את מילאנו ליתרון בן 11 נקודות, ובעוד גאודלוק, סילבן לנדסברג ודווין סמית' הגיבו עם ריצה מהירה שהחזירה את מכבי תל אביב, ריקי היקמן ואלסנדרו ג'נטילה הותירו את היתרון בידיים אדומות, והיקמן (22 נקודות) ומצ'באן (18), שידעו לא מעט עליות וירידות במכבי תל אביב, כיכבו וקבעו פעם נוספת יתרון דו ספרתי. 2:30 דקות לסיום הוליכה מילאנו ב-10 הפרש. גאודלוק העילאי החזיר את חבריו לבד לגמרי אך הקאמבק לא הושלם, כשלנדסברג שיכול היה לקבוע הארכה נחסם על ידי ג'מאל מקלין ממש על הבאזר.

בשורה התחתונה, היו מעט מאוד הפתעות במשחק של מכבי תל אביב הערב. ההגנה שוב נראתה רע, בפרט בצבע, גאודלוק שוב היה ענק בהתקפה (27 נקודות), ואם מוסיפים את חסרונו של סוני ווימס הפצוע לבכורה רעה מאוד של ויקטור ראד ביורוליג (0 נקודות) ולבעיית העבירות בה הסתבך מאיק צירבס (5 ב-16 דקות), ניתן להבין מדוע לבסוף המארחת, אחרי דפיקות לב מואצות של אוהדיה שבוודאי ראו בעיני רוחם את נס מילאנו השני, היא זו שיצאה עם ידה על העליונה.

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
בכורה קשה ביורוליג. אדלשטיין/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, אנדרו גאודלוק, ויקטור ראד, דווין סמית' ומאיק צירבס, בעוד מילאנו העלתה את ריקי היקמן, קרונוסלב סימון, אלסנדרו ג'נטילה, דוידה פסקולו ומילאן מצ'באן. צירבס קלע את הנקודות הראשונות של הצהובים, מהקו, אך היקמן סיפק דאנק גדול בצד השני וקבע 2:6 למילאנו. סמית' צלף שמונה נקודות רצופות והעלה את האורחת ל-8:12 אך ההגנה של מכבי לא הופיעה, ומצ'באן וסימון ניצלו זאת בדרך ל-14:20. צירבס וגאודלוק עצרו את המומנטום האדום, לנדסברג השלים מהפך, אך בסיום הרבע הראשון הוליכה מילאנו 24:25.

רבע 2:

אדלשטיין הרכיב חמישיית מחליפים בפתיחת הרבע השני, מילאנו הרבתה להחטיא ולאבד לפני שג'מאל מקלין התעופף לדאנק והשווה ל-31:31. די ג'יי סילי צלף וקבע 31:36, צירבס המשיך לשלוט בצבע אך זוראן דראגיץ' השווה ל-38:38, הגרמני ביצע עבירה שלישית וג'ו אלכסנדר, שעלה במקומו לפרקט, סיפק דאנק אדיר בדרך ל-42:44. במחצית הראה לוח התוצאות על 44:44. צירבס הוליך את מכבי תל אביב עם 11 נקודות ו-5 ריבאונדים, גאודלוק הוסיף 10.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול ריקי היקמן. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין הגנה. אוחיון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

רבע 3:

אוחיון פתח את המחצית השנייה עם שלשה אך היקמן נראה מצוין מנגד, ושלשה נוספת של דראגיץ' בצירוף סל קליל של מצ'באן קבעו יתרון שיא עד אותו רגע - 48:57 - ואילצו את אדלשטיין לקחת פסק זמן. מצ'באן הפך את זה ל-48:59, אך סמית', לנדסברג וגאודלוק השלימו ריצת 0:9 וצימקו ל-59:57. ראדוליצה החזיר בדרך ל-59:65, ועם העליה לרבע המכריע הוליכה מילאנו 65:72.

רבע 4:

מצ'באן צלף שלשה וקבע 67:77, צירבס שקם מהספסל ספג עבירה רביעית, ג'נטילה המשיך לקלוע מחצי מרחק ושש דקות לסיום הוליכה מילאנו 73:83. גאודלוק הוריד ל-85:78, צירבס ספג עבירה חמישית, לנדסברג החטיא שתי זריקות רצופות וחשובות מחוץ לקשת, ודוידה פסקולו קבע 81:88, שלוש דקות לבאזר. היקמן סחט עבירה לשלוש, קלע פעמיים, החטיא את השלישית אך מילאנו לקחה ריבאונד והאמריקאי צלף מחוץ לקשת כדי לקבוע 83:93, 2:30 דקות לסיום. גמור? ממש לא. גאודלוק הלוהט צלף שלוש שלשות רצופות והוריד ל-98:95 בלבד. מילאנו הצליחה לאבד כדור, סמית' צימק ל-98:97, היקמן נשלח לקו, החטיא את הראשונה וקלע את השניה. למכבי תל אביב נותרו שלוש שניות: פניני מצא את לנדסברג שדהר לטבעת, אך נחסם על ידי מקלין. זה נגמר ב-97:99 דרמטי למילאנו.

מילאן מצ'באן שחקן מילאנו. AP
ערב גדול שלו. מצ'באן חוגג/AP

סטטיסטיקה

קלעו למילאנו: ריקי היקמן 22 נקודות (12/15 מהקו, סחט 12 עבירות ו-3 חטיפות), מילאן מצ'באן 18, מירוסלב ראדוליצה 15, אלסנדרו ג'נטילה 12, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, זוראן דראגיץ' 11 (3/4 לשלוש), קרונוסלב סימון 8 ו-9 אסיסטים, דוידה פאסקולו 7 ו-6 ריבאונדים, ג'מאל מקלין 4, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אנדראה צ'יצ'אריני 2. מנטאס קלנייטיס (6:55 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 27 נקודות (11/15 מהשדה) ו-5 אסיסטים, דווין סמית' 18 ו-7 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 15, מאיק צירבס 13 ו-5 ריבאונדים, די ג'יי סילי 9, קולטון אייברסון 6, יוגב אוחיון 5, ג'ו אלכסנדר 2, גל מקל 2. גיא פניני (16:06 דקות), ויקטור ראד (14:08).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully