וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות ננעל: ולפורט נשאר בבית"ר ירושלים, חוזז באשקלון

לא רק מיכאל אוחנה: ההולנדי יהיה הזר השישי בסגל של בן שמעון, הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב הושאל לעולה. החתמות להפועל תל אביב ורעננה, ז'אורז'יניו ימשיך בסכנין שצירפה את לקס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלון ההעברות בישראל הגיע הערב (רביעי) לסיומו בשעה 19:00 ללא תזוזה של ברק יצחקי, גילי ורמוט, ז'אורז'יניו ואחמד עאבד, אבל עם העברה אחת גדולה ומפתיעה, מכיוונה של האלופה הפועל באר שבע.

העסקאות של היום בליגת העל:

- הפועל באר שבע רכשה את מיכאל אוחנה ממ.ס. אשדוד תמורת כמיליון יורו והשאילה לאשדודים את דן ביטון.

- הפועל תל אביב צירפה את החלוצים ויאם עמאשה ודולי מנגה.

- בני סכנין שאלה מהפועל תל אביב את הקשר ניר לקס.

- הפועל רעננה החתימה את הזמבי הצעיר קונלידה לוצ'אנגה.

- הפועל אשקלון שאלה ממכבי תל אביב את הקשר/חלוץ מתן חוזז.

*יש לציין שהקבוצות יוכלו להחתים שחקנים חופשיים עד החלון של ינואר, זאת בהנחה שהיו שחקנים חופשיים עוד טרם סגירת החלון.

כך התנהל היום האחרון של החלון:

שחקן נבחרת ישראל הצעירה מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
ההפתעה של החלון. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

18:58 הפועל באר שבע: האלופה סיפקה את הפצצה של החלון, שתי דקות לפני הנעילה, עם רכישתו של הקשר מיכאל אוחנה תמורת כמיליון יורו (4.5 מיליון שקלים, על פי הודעת המועדונים) כשלאשדוד יש 50 אחוזים על זכויות עתידיות והיא תקבל בהשאלה את דן ביטון (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

18:50 עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי השתכנע לעבור צפונה בהשאלה ממכבי תל אביב, אבל הקבוצה לא הספיקה להעבירו בבקרת התקציבים ותנסה ככל הנראה לקבל ארכה (שלמה וייס).

18:45 מכבי חיפה: העברת ז'אורז'יניו לא תצא אל הפועל והקשר יישאר בבני סכנין לפחות עד ינואר (איציק יצחקי).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארסניו ולפורט בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נשאר בסופו של דבר. ארסניו ולפורט/ברני ארדוב

18:17 בית"ר ירושלים: ארסניו ולפורט נשאר בסגל הירושלמי ויהיה הזר השישי (אופיר סער).

18:00 הפועל רמת גן: מוליכת הליגה הלאומית צירפה בהשאלה לשנתיים את הקשר אמיר כהן מבני יהודה (יניב טוכמן).

17:37 בית"ר ירושלים: מכבי תל אביב הבהירה כי ברק יצחקי לא יעבור למרות שסיכם את תנאיו, לאחר שהבעלים מיטש גולדהאר סירב לשחררו ללא תמורה וגם הניסיונות של שוטה ארבלדזה וג'ורדי קרויף לשכנעו לא צלחו (אופיר סער). לידיעה המלאה

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
לא הצליח לשכנע. שוטה ארבלדזה/ברני ארדוב

17:27 הפועל ראשון לציון: בקבוצה מנסים לשכנע את הקשר אביעד בורלא לחתום בשעה הקרובה. כרגע קיימים פערים עם בני יהודה המחזיקה בכרטיסו (איציק יצחקי).

17:20 מכבי פתח תקוה: הקבוצה לא הצליחה להחתים את איציק שולמייסטר ובדקה את אופציית שמוליק מלול, שעשוי לסגור גם לאחר סגירת החלון מכיוון שהוא שחקן חופשי. במועדון אישרו את הידיעה לפיה אורי אוזן מועמד לנוער: "בקרוב נדע אם יאמן" (איציק יצחקי).

17:12 הפועל ראשון לציון: השוער אביחי דהן, בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, הצטרף ממכבי קביליו יפו.

שמוליק מלול שחקן מכבי פתח תקוה (מימין). ברני ארדוב
יחזור למכבי פתח תקוה? שמוליק מלול/ברני ארדוב

17:10 בית"ר ירושלים: האישור ממכבי תל אביב כי ברק יצחקי ישוחרר ללא תמורה, טרם הגיע למועדון. לחץ גדול מופעל על ג'ורדי קרויף, שחוזר ואומר כי הוא ממתין להחלטת מיטש גולדהאר לגבי החלוץ שכבר סיכם בבית"ר (אופיר סער).

17:04 מכבי תל אביב: במקביל, הצהובים מגששים אצל קרית שמונה לגבי האפשרות לרכוש את אחמד עאבד, אך שרצקי מסרב בשלב זה (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

16:58 עירוני קרית שמונה: לחץ מופעל על שלומי אזולאי כדי שיצטרף לקבוצה בהשאלה ממכבי תל אביב. הקשר סירב תחילה, אך כעת מתלבט ושני הצדדים מנסים לשכנעו לעבור. שרצקי מוכן לעסקת השאלה רק עם אופציית רכישה בסיומה (שלמה וייס). לידיעה המלאה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מכבי תל אביב ניסתה. אחמד עאבד/אדריאן הרבשטיין

16:35 הפועל אשקלון: העולה החדשה צירפה לשורותיה את הקשר/חלוץ מתן חוזז, שהצטיין בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, כבש 11 שערים בעונה שעברה במדי בית"ר תל אביב רמלה מהלאומית וכעת מגיע כמושאל מהצהובים. גם יאיר הדר צורף ממכבי נתניה, אחרי ששיחק כמושאל בקבוצת הנוער האשקלונית בעונה הקודמת (אופיר סער).

16:30 מכבי נתניה: היורדת מליגת העל העבירה בבקרת התקציבים את חוזהו של הבלם אלכסנדר ז'דנוב, המתאזרח האוקראיני ששיחק בעונה שעברה בהפועל בית שאן מליגה א' (איציק יצחקי).

16:28 הפועל קטמון: החלוץ בן ה-22 בר מזרחי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, עבר לאחות מהלאומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויאם עמאשה אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:26 הפועל תל אביב: ויאם עמאשה הסדיר את ענייניו מול בני סכנין וחתם רשמית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "אני שמח מאוד להצטרף להפועל תל אביב", אמר החלוץ בן ה-31 לאתר הרשמי. "זה מועדון גדול שכל ילד שמשחק כדורגל חולם לשחק בו יום אחד" (עמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

16:25 עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי קיבל ממכבי תל אביב הצעה לקחת את הקשר שלומי אזולאי בהשאלה, אך זה הודיע כי בשלב זה הוא לא מעוניין (שלמה וייס).

16:12 בני לוד: החלוץ יוסף אבו לאבן שוחרר מהפועל רעננה וחתם לעונה בלוד מהלאומית (איציק יצחקי).

יוסף אבו לאבן שחקן בני סכנין מול אורי פסו שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב בלאומית. יוסף אבו לאבן/ברני ארדוב

16:10 הפועל עפולה: המגן הימני ערן אזרד הצטרף כמושאל מעירוני קרית שמונה (שלמה וייס).

15:25 בית"ר ירושלים: ברק יצחקי סגר לשנתיים וישלים את הקאמבק שלו לטדי, כשהמשחק הראשון יהיה ביום ראשון הקרוב נגד מכבי תל אביב, כל עוד זו תשחררו ללא תמורה בשעות שנותרו (אופיר סער). לידיעה המלאה

15:21 בני סכנין: הקבוצה קיבלה הודעה שהבלם ג'ייסון גורסקי הוא שחקן חופשי ובקבוצה נתנו לו עוד שבועיים לסדר את הניירת הדרושה לאזרוחו, כשהשחקן הבטיח שעד אז יסדיר את ענייניו. בקבוצה ימתינו עד אז כדי לרשום אותו כישראלי ולאפשר להם לחפש זר חופשי שאינו תלוי בחלון ההעברות (שלמה וייס).

שחקן בית"ר ירושלים, אבישי כהן. ברני ארדוב
ברקוביץ' רצה אותו. אבישי כהן/ברני ארדוב

15:20 הפועל ראשון לציון: איל ברקוביץ רוצה לצרף את אבישי כהן מבית"ר ירושלים. בשלב זה בבית"ר מסרבים לשחררו, אך אם ברק יצחקי יצטרף ייתכן כי בכל זאת ישוחרר. בשלב זה ישנם פערים כספיים גדולים בין דני פרדה לראשון לציון (אופיר סער).

15:00 בני לוד: המגן הימני עלא ג'אפר, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שהחל את העונה בהפועל נצרת עילית, הושאל לקבוצה מלוד.

14:51 מכבי פתח תקוה: אחד המועמדים להחליף את אסי משיח כמאמן קבוצת הנוער הוא אורי אוזן, שסיים הבוקר את תפקידו כמאמן הנוער של מכבי תל אביב (איציק יצחקי).

עלא ג'אפר שחקן הפועל עכו מול עופר ורטה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עבר ללוד. עלא ג'אפר/יוסי ציפקיס

14:50 מכבי חיפה: הירוקים הגדילו את ההצעה על ז'אורז'יניו מחצי מיליון למיליון, אבל מלבד הפערים הכספיים קיימים גם פערים מקצועיים שכן סכנין דורשת גם את איסמעיל ריאן וחיפה מסרבת בשלב זה (איציק יצחקי). לידיעה המלאה

14:45 בית"ר ירושלים: הסתיימה הפגישה בין ברק יצחקי לאלי טביב, בה נכח גם המנכ"ל משה דמאיו. הפערים הצטמצמו משמעותית וההחלטה של בית"ר תתקבל בשעתיים הקרובות (אופיר סער).

14:40 מכבי תל אביב: מיכאילו ריסטיץ' לא יגיע כרכש מהכוכב האדום בלגרד, אבל זה לא מנע מסוכן השחקנים הקרואטי מישקו רזנאוטוביץ' להתבדח בציוץ: "הגיוני שפוינט גארד או סנטר יעבור מהכוכב האדום למכבי תל אביב, אבל לא מגן שמאלי. זו בהחלט לא התשובה" (יניב טוכמן).

14:39 הפועל תל אביב: בקבוצה טוענים כי עדיין לא הושג פתרון בין ויאם עמאשה לבני סכנין, אך הכיוון הוא חיובי והחלוץ יוכל לעבור רשמית (עמית גולדשטיין).

14:33 מכבי הרצליה: המגן השמאלי גיא גומברג הצטרף לקבוצה אחרי שהחל את העונה בבית"ר תל אביב רמלה. גם החוזים של אור הרשקוביץ, דייגו ניקולייבסקי, איברהים מובשרם ונוי חמני, שהיה הכדורגלן שנחשד בפרשת לה פמיליה, הועברו בבקרה (יניב טוכמן).

14:31 בית"ר תל אביב רמלה: המגן הימני עידן כהן, ששיחק בעונה שעברה כמושאל בהפועל ראשון לציון, הצטרף לקבוצה מרמלה בהשאלה מהפועל תל אביב (אופיר סער).

דולי מנגה מוצג כשחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
הזר השישי של הפועל תל אביב. דולי מנגה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

14:22 הפועל תל אביב: האדומים הודיעו על החתמתו לעונה אחת של דולי מנגה, החלוץ האנגולי/בלגי בן ה-23 שגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז' והתאמן בקבוצה בשבועות האחרונים (עמית גולדשטיין). לידיעה המלאה

14:11 הפועל רעננה: הקבוצה מהשרון הודיעה על החתמתו של החלוץ הזמבי בן ה-19, קונלידה לוצ'אנגה. לוצ'נגה נבחר בעונה שעברה לתגלית העונה בזמביה ומחליף בסגל את בן ארצו פוואיו טמבו (עמית גולדשטיין).

14:01 בני יהודה: הזהובים הודיעו על פרישתו של אסי בלדוט, שיישאר בקבוצה כעוזרו של המאמן אריק בנאדו (עמית גולדשטיין).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסורת הזמבית נמשכת. קונלידה לוצ'נגה אחרי שחתם ברעננה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:44 מכבי שעריים: הקבוצה מרחובות מנהלת מגעים עם הפועל תל אביב בנוגע להעברתו של החלוץ הצעיר אייל דנין (אופיר סער).

13:42 בני סכנין: המועדון דרש מאמיר חלאיילה הצעיר לחתום על הסכם כדי להעבירו בבקרה, אך זה בשלב זה הפנה את ההנהלה לעורך דינו ולא חתם על ההסכם. כזכור, חלאיילה הגיש תביעה נגד סכנין בדרישה לשחרר אותו ללא תמורה (שלמה וייס). לידיעה המלאה

13:37 הפועל רעננה: הפועל רעננה רצתה לשחרר שחקנים, אבל לא הצליחה לפנות מקום בתקציב בשביל להחתים את מיקי סירושטיין וכרגע נראה שהוא לא יצטרף. בקבוצה לא יעמדו בדרכו של ברק בדש אם הוא ימצא קבוצה אחרת (עמית גולדשטיין).

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
רוב המכשולים הוסרו. עמאשה/קובי אליהו

13:21 הפועל עכו: עידו אקסברד חתם לעונה (אופיר סער).

13:15 הפועל תל אביב: בני סכנין דרשה מוויאם עמאשה לחתום כתב ויתור על כל סכום כספי או תביעה עתידית נגד המועדון בתמורה לשחרורו להפועל תל אביב. לפי גורם בסכנין הדרישה נתקלה בתחילה בסירוב, אך בשעות האחרונות הצדדים השיגו מתווה של פשרה ונראה שהעניין על סף סיכום והחלוץ יקבל שחרור ויוכל לחתום במתחם חודורוב (שלמה וייס ועמית גולדשטיין).

13:12 מכבי חיפה: הירוקים פרסמו הודעה רשמית שגילי ורמוט נשאר בקבוצה: "בימים האחרונים מפורסמות ידיעות על כך שהקשר גילי ורמוט יעזוב את מכבי חיפה בחלון העברות הנוכחי המסתיים הערב (19:00). חשוב לנו לציין כי השחקן לא הביע את רצונו לעזוב ונשאר במכבי חיפה. ורמוט מרוכז אך ורק בהצלחת הקבוצה". שלומי אזולאי הודיע לירוקים שהוא מוכן לקצץ בשכרו כדי להגיע (איציק יצחקי). לידיעה המלאה

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
נשאר בהפועל תל אביב. זגורי/יותם רונן

12:37 הפועל תל אביב: ישראל זגורי ודודו ביטון מבוקשים בקבוצות אחרות, אבל הפועל תל אביב מסרבת להשתתף בשכרם או לשחרר אותם בתמורה לפיצוי. כרגע השניים נשארים במתחם חודורוב, אבל ייתכנו שינויים עד הערב. ויאם עמאשה ודולי מנגה צפויים לחתום היום (עמית גולדשטיין).

12:02 בית"ר ירושלים: רן בן שמעון לא אהב את הפרסומים על כך שהוא מעדיף את גילי ורמוט ובשיחות עם הנהלת המועדון בימים האחרונים הבהיר כי הוא מעריך מאוד את ברק יצחקי והוא יוכל לשדרג את הקבוצה משמעותית אם יצטרף (אופיר סער).

11:30 בית"ר ירושלים: הבעלים אלי טביב ייפגש בשעה הקרובה עם ברק יצחקי במטרה לסכם. אם הצדדים לא יגיעו להבנות, טביב ימשיך לפגישה עם גילי ורמוט ואביו (אופיר סער).

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע באימון. קובי אליהו
נשאר בבירת הנגב. גורדנה/קובי אליהו

11:05 הפועל רעננה: הקבוצה מהשרון מעוניינת במיקי סירושטיין, שחתם בקיץ בבני יהודה, אבל קיבל הודעה למצוא קבוצה אחרת. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא ברק בדש ושני המועדונים מנהלים מגעים בנוגע לכך (עמית גולדשטיין).

10:40 הפועל באר שבע: סוכנו של רועי גורדנה, אבי נמני, שוחח עם ברק בכר ואלונה ברקת והוחלט שהקשר יקבל הזדמנות נוספת במדי האלופה ולא יעזוב (שלמה וייס). לידיעה המלאה

10:30 הפועל עכו: עידו אקסברד מנהל מגעים עם הקבוצה של שלומי דורה, אבל מצוי במו"מ גם עם אחי נצרת. הוא צפוי לבחור באחת מהשתיים (איציק יצחקי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחקן השלישי שעובר ממתחם חודורוב לדוחא. לקס במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:22 בני סכנין: רשמית - ניר לקס הושאל מהפועל תל אביב עד סוף העונה. הקשר האחורי (22) שחתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן, הוא השחקן השלישי בקיץ הנוכחי שעושה את הדרך ממתחם חודורוב לדוחא. קדמו לו רמזי ספורי וסיראז' נסאר (שלמה וייס).

10:14 בית"ר ירושלים: גילי ורמוט הסכים להפחתה משמעותית בשכרו בתמורה לחוזה של שנתיים. בית"ר הגישה לו ולברק יצחקי הצעות משופרות במטרה לסגור לפחות עם אחד מהם (אופיר סער).

10:11 הפועל רמת גן: הקשר אור חסידים חתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו אדם קידן. הקשר יונתן ניצ'קו (בית"ר ירושלים) והחלוץ איתמר כהן (הפועל ירושלים) בדרך לקבוצה (אופיר סער ואיציק יצחקי).

מתן חוזז שחקן בית"ר תל אביב רמלה לפני עידו לוי שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
אשקלון מעוניינת. מתן חוזז/מגד גוזני

10:04 בית"ר תל אביב רמלה: גאל מרגוליס עבר בהשאלה ממכבי תל אביב. גם דן גלזר, שכבר היה קרוב מאוד לבני יהודה, המשיך בסופו של דבר בקבוצה אליה הושאל בעונה שעברה ובן מיזן חתם אף הוא (יניב טוכמן).

10:02 מ.ס אשדוד: בקבוצה יחליטו היום האם לצרף זר שישי. מדובר בקשר הרוסי בן ה-19 גיורגי בטאייב שמתאמן מתחילת השבוע ומותיר רושם טוב. באשדוד עדיין מתלבטים אם להחתים אותו היום ושוקלים להאריך את שהותו בארץ בעוד מספר ימים מאחר שהוא שחקן חופשי ויוכל לעבור גם אחרי סגירת מועד חלון ההעברות (יניב טוכמן).

9:51 הפועל אשקלון: חלוץ מכבי תל אביב, מתן חוזז, נמצא על הכוונת ובמועדון מקווים לשאול אותו מהצהובים עד תום העונה (אופיר סער).

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס, מול שחקן הפועל עכו, ליאור לוי. ניב אהרונסון
יורד ללאומית. גאל מרגוליס/ניב אהרונסון

9:49 הפועל חיפה: גם הבדיקה השנייה שעבר ז'רקו קוראץ', העלתה שהוא סובל מקרע ברצועה. האדומים מהכרמל "הקפיאו" אותו ויחפשו חלוץ זר חופשי במקומו (איציק יצחקי). לידיעה המלאה

9:32 בית"ר ירושלים: בקבוצה מהבירה מחפשים קבוצות לרועי זיקרי, ארסניו ולפורט ודני פרדה, שלא נמצאים בתכניות המקצועיות (אופיר סער).

9:09 הפועל ירושלים: הקשר ראול גורשומוב חתם. שחקן בית"ר טוברוק ששיחק בעונה הקודמת במכבי נתניה ובהפועל פתח תקוה, פתח את האימונים עם הקבוצה מעיר היהלומים ושוחרר לפני כחודש (איציק יצחקי).

שחקן הפועל פתח תקוה, בן בן יאיר. קובי אליהו
אשדוד קיבלה את טופס השחרור ממכבי תל אביב. בן יאיר/קובי אליהו

9:03 מכבי חיפה: הירוקים ינסו לסכם את העברת ז'אורז'יניו או שלומי אזולאי. חיפה הציעה לשלם חצי מיליון שקל אולם היום היא מתכננת להגדיל את ההצעה. לגבי אזולאי, בחיפה מוכנים לסגור את העסקה תמורת חצי מיליון יורו וממתינים לשחרורו ממכבי תל אביב, שדורשת 550 אלף. לגבי גילי ורמוט, בחיפה הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים שיישאר ולא מתכוונים להשתתף בשכרו. אם יחליט לעבור לבית"ר ירושלים, הוא ישוחרר בחינם, אך שכרו יקוצץ משמעותית (איציק יצחקי).

8:56 מכבי פתח תקוה: הקבוצה ממלאבס פנתה להפועל תל אביב בבקשה להעביר לשורותיה את המגן השמאלי איציק שולמייסטר. כרגע העסקה לא מתבצעת משום שהלוזונים רוצים להעביר את השחקן והאדומים מוכנים להשאיל אותו. מגן קרית גת ירדן מגידיש שנחשב לשחקן חופשי, עשוי לחתום. אם לא, חגי גולדנברג יהווה גיבוי לנאור פסר (איציק יצחקי).

8:52 מ.ס אשדוד: אחרי עיכוב של כמה ימים, שלחה מכבי תל אביב למ.ס אשדוד את טופס ההעברה של בן בן יאיר והשחקן יעבור היום ברשות לבקרת תקציבים ויירשם כשחקן אשדוד. על פי ההסכם בין מכבי תל אביב לאשדוד, בן יאיר יעבור ללא תמורה אולם אם בעתיד אשדוד תמכור אותו, הצהובים יקבלו 40 אחוז מדמי המכירה. אם אשדוד תחליט בתום העונה לא להאריך את חוזהו של בן יאיר, הוא יהפוך לשחקן חופשי (יניב טוכמן).

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הסכים להפחתה נוספת. יצחקי/קובי אליהו

8:32 עירוני קרית שמונה: חוזהו של אזקיאל אנדואסל עבר בבקרה והוא הפך רשמית לזר השישי של הקבוצה. חמשת האחרים: הייטור, קאסיו, רפאל ז'טאי, מאוריסיו ודידייה ברוסו (שלמה וייס).

8:19 בית"ר ירושלים: השיחות בין בית"ר לברק יצחקי נמשכות וכרגע יש פער של כ-60 אלף דולר בין הצדדים. הדיונים הם על חוזה לשנתיים והחלוץ כבר הסכים להפחתה נוספת בשכרו. גם גילי ורמוט עדיין עומד על הפרק ובבית"ר ירושלים מאמינים שלפחות אחד מהשניים יחתום היום (אופיר סער).

8:08 בני סכנין: ניר לקס מהפועל תל אביב על סף סיכום ובסכנין מעריכים שרק תפנית דרמטית תמנע את שאילתו מהאדומים. במועדון ממתינים לתשובה בנוגע לשאלה האם ג'ייסון גורסקי הוא שחקן חופשי. הבלם היהודי עדיין לא השלים את הליך האזרוח שלו, אבל אם הוא שחקן חופשי, הוא יוכל לחתום גם בימים הבאים. היום יוודע סופית אם ז'אורז'יניו נשאר או עובר למכבי חיפה. אם הברזילאי יעבור למדים הירוקים, סכנין תדרוש שניים או שלושה שחקנים בתמורה (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully