וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין דרשה מאמיר חלאיילה לחתום, השחקן הפנה אותם לעורך דינו

7.9.2016 / 13:58

החלוץ הצעיר התבקש לחתום כדי שחוזהו יעבור בבקרת התקציבים, אבל משהה את החלטתו. ההערכה היא שלא יחתום והצדדים יגיעו לבוררות. ניר לקס הושאל מהפועל תל אביב עד סיום העונה

שחקן בני סכנין, אמיר חלאיילה, מול שחקן הפועל עכו, שאבי שעבאן. אדריאן הרבשטיין
דורש שחרור ללא תמורה. אמיר חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין דרשה מחלוצה הצעיר אמיר חלאיילה לחתום על חוזה כדי להפקידו בבקרת התקציבים ולרשום אותו בהתאחדות, אך זה סירב והפנה את ההנהלה לעורך דינו רועי רוזן. חלאיילה הגיש לפני כמה ימים כתב תביעה נגד סכנין, בדרישה לשחררו ללא תמורה.

החלוץ בן ה-18 טוען באמצעות עורך דינו שסכנין השעתה אותו מפעילות, לא העבירה אותו בבקרה ולא אפשרה לו להתאמן בבוגרים או בנוער. הוא הביא כדוגמה משחק אליו קבוצת הנוער העדיפה להתייצב עם פחות מ-18 שחקנים בסגל ולא לרשום אותו. בגלל כל אלו הוא דורש שחרור ללא תמורה והיום כאמור הפנה את ראשי המועדון לעורך דינו. בסביבתו של חלאיילה אמרו שהוא עדיין לא החליט אם לחתום על חוזה, אבל העריכו שהוא לא יעשה זאת והעניין ייגרר לבוררות.

בסכנין ממשיכים לטעון בתוקף שלא ישחררו את ז'אורז'יניו למכבי חיפה, דבר שגורם לחוסר שביעות רצון בקרב הברזילאי שהביע רצון עז לעבור לקבוצה מהכרמל. ז'אורז'יניו מקווה שיהיו עוד התפתחויות עד הערב ושהוא יעבור בסופו של דבר למדים הירוקים. ניר לקס הושאל מהפועל תל אביב ולסכנין אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully