וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו לא יצטרף למכבי חיפה בחלון הנוכחי. גילי ורמוט נשאר

7.9.2016 / 18:50

סכנין דרשה לקבל גם את ריאן בעסקה של הברזילאי, אבל הירוקים ויתרו וינסו שוב בינואר. אחרי השיחה עם מולנסטיין והמסר לקשר, במועדון סיפקו הצהרה ברורה בנוגע לעתידו של ורמוט

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

ז'אורז'יניו לא יצטרף למכבי חיפה בחלון ההעברות הנוכחי. כך נודע היום (רביעי) מעט לפני סגירת החלון. קבוצתו בני סכנין דרשה לקבל את איסמאיל ריאן כחלק מעסקת העברתו למכבי חיפה, מה שגרם לירוקים לוותר על העניין ולנסות שוב לפעול בנושא בחלון ההעברות של ינואר.

מוקדם יותר ראשי שני המועדונים נפגשו למרות ניתוק המגע מצד סכנין בשעות הבוקר. מכבי חיפה הגדילה את הצעתה למיליון שקלים לעומת חצי מיליון בהצעה הקודמת, אבל הפערים היו נוספים, זאת מכיוון שכאמור סכנין דרשה גם את איסמעיל ריאן והירוקים סירבו לכך.

מכבי חיפה הודיעה כי גילי ורמוט נשאר בקבוצה. בהודעה רשמית שפרסמה הקבוצה הבוקר (רביעי) נכתב: "בימים האחרונים מפורסמות ידיעות על כך שהקשר גילי ורמוט יעזוב את מכבי חיפה בחלון העברות הנוכחי המסתיים הערב (19:00). חשוב לנו לציין כי השחקן לא הביע את רצונו לעזוב ונשאר במכבי חיפה. ורמוט מרוכז אך ורק בהצלחת הקבוצה".

כזכור, שלשום פרסמנו כי חיפה החליטה להשאיר את ורמוט בקבוצה והודיעה לקשר על כך, וזאת בנוסף לשיחה שהוא ערך עם המאמן רנה מולנסטיין. ורמוט עצמו, יש לציין, שקל לעזוב את מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, אך עד כה חיפה כלל לא קיבלה פניה מטביב בנוגע לשחקן, שהפניה בעניין נעשתה לנציגיו.

עוד בנושא:

כל הדיווחים מהיום האחרון של חלון ההעברות בישראל
ז'רקו קוראץ' סובל מקרע ברצועה, הפועל חיפה הקפיאה אותו

עדכון ראשון: 15:00

שחקן מכבי חיפה, גילי ורמוט. טל לוי
לא עובר וזה סופי. ורמוט/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully