וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תכריע בנוגע לגילי ורמוט או ברק יצחקי ביממה הקרובה

5.9.2016 / 10:56

במועדון מהבירה ממשיכים במגעים עם השניים אך ללא השתתפות מכבי חיפה או מכבי תל אביב העסקאות לא תצאנה לפועל. גורם בבית"ר: "כולם משחקים כאן פוקר, בסוף מישהו ינצח, לכאן או לכאן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים לצרף עד לתום מועד ההעברות ביום רביעי את ברק יצחקי או גילי ורמוט. לאחר שאתמול (ראשון) קיבל ורמוט את הבשורה ממכבי חיפה כי היא לא תשתתף בשכרו ומעוניינת שיישאר נראה כי הסיכויים של ברק יצחקי לחזור לבירה גבוהים יותר.

יחד עם זאת, גם בשיחות הבוקר עדיין נתגלו פערים כאשר במהלך כל היום צפויות שיחות וייתכן שגם תיערך פגישה בערך על מנת להכריע לכאן או לכאן. את המגעים מטעם הירושלמים מנהל משה דמאיו, כאשר על הפרק ישנה הצעה עבור יצחקי גם לעונה אחת ולגם לשתיים.

בכל מקרה, בבית"ר ירושלים אמרו כי לא יסטו מהסכומים שהציבו לעיסקה ואם עד מחר לא ייסגרו כל הפרטים עם אחד מהשניים, ורמוט או יצחקי, הקבוצה תוותר על האפשרות או שתצרף ברגע האחרון שחקן זר. גורם בקבוצה אמר על יצחקי ו-ורמוט: "כולם משחקים כאן פוקר, גם הקבוצות שלהם. בסוף מישהו ינצח, לכאן או לכאן".

היום חוזרת הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. אריק סאבו בשלב הזה חלוד מאוד ואינו צפוי להיות בסגל. בבירה אמרו על הקשר: "הוא עבר שנה קשה בפאוק ונצטרך הרבה סבלנות איתו. הוא בעל יכולות גבוהות אבל ייקח זמן להכניס אותו לעניינים".

עוד בנושא

גילי ורמוט תורגל לראשונה מזה זמן רב בהרכב מכבי חיפה
הפועל תל אביב: ויאם עמאשה קרוב להצטרף לעונה אחת
בני סכנין מתקשה לאזרח את הבלם היהודי ג'ייסון גורסקי

שחקני מכבי תל אביב, ברק יצחקי, גילי ורמוט. קובי אליהו
המגעים נמשכים. ורמוט ויצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully