וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ויאם עמאשה סיכם עקרונית, סימיץ' שבר את ידו

ראשי הקבוצה הגיעו להבנות עם החלוץ, שצפוי לחתום ביום רביעי לעונה עם אופציה לעונה נוספת. עמאשה עשה בתחילת הקיץ את המעבר מסכנין לרעננה, אך התחרט ולא חתם. הבלם בספק לקראת המחזור השלישי מול מכבי פתח תקוה

one

בווידאו: ויאם עמאשה מבקיע במדי בני סכנין בעונה שעברה

הפועל תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק להתקפה כאשר נותרו יומיים בלבד לסיום חלון ההעברות, ומי שקרוב להצטרף לשורות האדומים הוא החלוץ ויאם עמאשה. האחרון סיכם היום (שני) לעונה עם אופציה לעונה נוספת כאשר החתימה על החוזה צפויה להתקיים ביום רביעי, אז ננעל חלון ההעברות בישראל. מוקדם יותר, סיפר גורם המעורה בפרטים: "עד שזה לא נחתם זה 50:50, גם הפועל חיפה בתמונה ואי אפשר לדעת אם הפועל לא תתחרט ותלך על אחד הזרים שהיא מנהלת עימם מגעים".

עוד בנושא:

חשיפה: בית הדין לעבודה הוציא צו עיקול על הקצבות הטוטו להפועל תל אביב
אסף וולף הודיע כי יסיים את תפקידו כיושב ראש עמותת 'האדומים'

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. ניב אהרונסון
חלוץ חדש לגוטמן? עמאשה/ניב אהרונסון

עמאשה בן ה-31 נמצא כרגע ללא קבוצה, אחרי שהספיק לסכם בתחילת הקיץ בהפועל רעננה ובסופו של דבר התחרט ולא חתם בקבוצה מהשרון. החלוץ החל את הקריירה בעירוני קרית שמונה ושיחק בה עד 2011 (לא כולל עונת השאלה אחת באחי נצרת). לאחר מכן עבר למכבי חיפה, כבש במדיה 32 שערי ליגה וסבל מפציעות חוזרות, חזר ב-2014 לעונת השאלה בקרית שמונה ובעונה הקודמת שיחק בבני סכנין, לה תרם תשעה שערים ב-28 משחקים. אם עמאשה יחתום הוא יצטרף למרקו סימיץ', אוראל דגני, דאמיר שובשיץ', ניקולאס גורובסוב וחן עזרא שהצטרפו לסגל האדומים.

בנושא אחר, האדומים מנסים למצוא פתרון לקלאודיו בומבה ובמידה ולא יימצא כזה הוא יישאר בסגל. הפועל תל אביב לא ממהרת להחתים את דולי מנגה ותעשה זאת רק כברירת מחדל במידה ולא תהיה הפתעה של הרגע האחרון עם זר אחר, או שלחילופין פשוט יירדו מהשחקן וירשמו חמישה זרים בלבד.

בנוסף, 'וירוס פיפ"א' פגע גם בתוכניות של אלי גוטמן לקראת המחזור השלישי מול מכבי פתח תקוה. בלם האדומים, מרקו סימיץ', שבר את ידו במהלך מוקדמות מונדיאל 2018 מול רומניה. בלם מונטנגרו השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב וכעת הוא נמצא בספק לקראת המפגש מול המלאבסים.

עדכון ראשון: 09:57

בלם הפועל תל אביב מרקו סימיץ'. טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
וירוס פיפ"א. סימיץ' והגבס/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully