וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף וולף הודיע כי יסיים את תפקידו כיושב ראש עמותת 'האדומים'

כיהן בתפקיד מאז חודש יוני 2015: "לעמותה אין שום שליטה על הנעשה במועדון הפועל תל אביב". הוועד המנהל של העמותה יתכנס בימים הקרובים כדי להחליט על מועד הבחירות לתפקיד

אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינוי נוסף במועדון. וולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסף וולף, ששימש כיושב ראש עמותת 'האדומים', עמותת אוהדי הפועל תל אביב, הודיע לוועד המנהל של הארגון כי בכוונתו לסיים את כהונתו בתפקיד יושב ראש העמותה. וולף כיהן בתפקיד מאז חודש יוני 2015, והודיע כי לא ימשיך כראש הארגון. במהלך השנה האחרונה גדל מספר החברים בארגון לכ-2,500 אוהדים, ולראשונה העמותה קיבלה אישור ניהול תקין ואף זכתה במקום השני בעיטור מגן הכבוד של הנשיא לעמותות מתחום הספורט.

וולף כתב הבוקר (ראשון) לאוהדים האדומים במכתב רשמי:

"לצערי גיליתי כי השפעת העמותה על המועדון ודרכו לא הצליחה לגעת בנקודות הליבה החשובות, וכיום אין לעמותה שום שליטה על הנעשה במועדון.

לתפיסתי, תפקידה המרכזי של העמותה הוא כפול, גם להיות חלק אמיתי בחיי המועדון על ידי גיוס כספים ומתנדבים, וגם כשומרת על המועדון והאינטרסים של האוהדים בתוכו. איני יכול להמשיך בתפקידי כאשר אני מרגיש שהעמותה לא מסוגלת, ממספר סיבות, לממש תפקידים אלו.

הרגשה זו מלווה אותי כבר חודשים ארוכים וניסיתי להתמודד איתה בכל הכלים הרלוונטיים שעמדו לפני. כל עוד האמנתי שאוכל לשנות לא הפסקתי לנסות, אולם כעת משנואשתי סופית מנסיונותיי, איני מתכוון להחזיק לשווא בתפקידי".

עוד בנושא:

מרוץ נגד השעון: הפועל תל אביב נחושה להשאיל את קלאודיו בומבה
גוטמן להנהלה: "עסקת יחזקאל - בדיוק כמו שמכבי מכרה לכם את רייכרט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully