וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן להנהלה: "עסקת יחזקאל - בדיוק כמו שמכבי מכרה לכם את רייכרט"

גוטמן לא התנגד לוותר על יחזקאל וגם בהפועל ת"א מרוצים מהסכום הגבוה שנכנס לקופה: "זו עסקה חשובה, נוכל לשדרג את הסגל". החלוץ יקבל אחוזים מהעסקה בפריסה לשלוש שנים, ינקוביץ' יחתום

צילום ועריכה: יותם רונן

בבוקר שאחרי מכירת שגיב יחזקאל ופאדי נאג'ר למכבי תל אביב, בהפועל תל אביב מרוצים מאוד מהסכומים שנכנסו למועדון לאור המצוקה הכספית אליה נקלעו. האדומים טוענים כי יחזקאל נמכר לצהובים במיליון דולר ואילו נג'אר ב-350 אלף שקל. הסכום אמור לשמש את המועדון כדי להחתים את בושקו ינקוביץ', חלוץ ורונה ששוחרר וכבר נמצא בארץ על מנת לסגור את פרטיו.

ינקוביץ' אמור לחתום לשנתיים בקבוצה וישתכר כ-250 אלף יורו לעונה. "יש מדיניות חדשה במועדון. לא מוציאים כסף לפני שכסף נכנס. זו עסקה חשובה כי היא תאפשר לנו לשלם שכר וגם להשקיע בקבוצה ולשדרג אותה", אמר גורם בהפועל. בעקבות הכסף שנכנס בקבוצה החליטו לוותר על דולי מנגה שעלותו הייתה אמורה להיות נמוכה בהרבה מזו של ינקוביץ'.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם אלי גוטמן. קובי אליהו
לא מחזיק ממנו. גוטמן ויחזקאל/קובי אליהו

מעבר לכך, בהפועל אמרו אתמול בפה מלא כי לא ממש החזיקו מיחזקאל. גורמים בקבוצה סיפרו כי מאז שגוטמן הגיע לקבוצה הוא נתן לחלוץ הצעיר מספר הזדמנויות להוכיח לו שהוא טועה בקשר ליכולות שלו, אך המאמן התאכזב כל פעם מחדש. אגב, גוטמן אמר בימים האחרונים להנהלה: "למכור את שגיב למכבי בסכומים האלה, זה בדיוק כמו שמכבי מכרה לכם את רייכרט בעונה שעברה".

נחזור לצד הכספי. ביומיים האחרונים בהפועל תל אביב שברו את הראש איך לקבל את מלוא סכום ההעברה עכשיו ללא דיחוי ומבלי להעביר כ-30 אחוז באופן מיידי ליחזקאל עצמו. הנהלת הקבוצה הגיעה לסיכום עם סוכנו, אבי נמני, לפיו האחוזים להם הוא זכאי מהעסקה יועברו אליו בפריסה על פני שלוש שנים, ללא קשר לשכרו במכבי.

המשמעות היא שמיליון הדולר שהפועל אמורה לקבל מהעסקה יועברו ישירות לקופת הריקה של המועדון ושעם הסכום הזה ישולמו בשלב הראשון שכר עובדי מחלקת הנוער שעדיין לא קיבלו את משכורות יוני ויולי. בהפועל גם מרוצים מהעובדה כי הקבוצה הצליחה לדחות את התשלומים על עסקת רייכרט. בנומבר הייתה אמורה להעביר הפועל למכבי כ-300 אלף יורו שהם תשלום שני מהעסק וזה נדחה לקיץ הבא יחד עם התשלום השלישי שיועבר בעוד קרוב לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully