וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ נגד השעון: הפועל תל אביב נחושה להשאיל את קלאודיו בומבה

האדומים מקווים שהיכולת המצוינת של הקשר במשחק של רומניה הצעירה (צפו בביצועים), תסייע להם למצוא לו קבוצה חדשה לעונה הקרובה. חלון ההעברות בליגה הרומנית ייסגר ביום שני

קובי אליהו

השער של בומבה אתמול: 1:49 דקות מתחילת הווידאו

בהפועל תל אביב מקווים שהתצוגה של קלאודיו בומבה במשחק של הנבחרת הצעירה של רומניה אמש נגד לוקסמבורג (שישי, 0:4 לרומניה), תסייע למצוא לו קבוצה חדשה. בומבה בישל את השער הראשון של הרומנים בבעיטה חופשית וכבש את השער השני.

הרומני בן ה-22 הגיע להפועל תל אביב עם ציפיות אדירות בקיץ שעבר, אבל חווה עונה מאכזבת כמו כל הקבוצה. אלי גוטמן נתן לו כמה הזדמנויות במחנה האימונים ובגביע הטוטו, אבל אחרי שהכניס אותו כמחליף בהפסד למכבי תל אביב בגביע הטוטו (2:0), החליט שהוא לא בתכניות.

בניגוד גמור לאכזבה ממנו בהפועל תל אביב, בומבה הוא אחד מכוכבי הנבחרת הצעירה של רומניה והוא כבש גם במשחק הקודם שלה - ניצחון 1:2 על ויילס. הנבחרת של כריסטיאן דולקה מדורגת במקום השני בבית ה' במוקדמות יורו 2017, בעמדה טובה לעלייה לפלייאוף.

חלון ההעברות ברומניה ייסגר ביום שני בערב (5.9) ובהפועל תל אביב מקווים שהיכולת של בומבה תסייע להם למצוא קבוצה שתשאל אותו ותשלם לפחות חלק משכרו. חלון ההזדמנויות מצד האדומים הוא צר מאוד מאחר שברוב הליגות באירופה החלון כבר נסגר (בולגריה וצ'כיה עדיין עומדות על הפרק לכמה ימים נוספים). אופציות נוספות עשויות להוות הליגות בקטאר וערב הסעודית, שם נחתו לא מעט כדורגלנים רומנים בשנים האחרונות. חלון ההעברות בשתיהן ייסגר ב-22 בספטמבר.

בתוך כך, הפועל תל אביב ממשיכה לנהל מגעים עם הקשר הסרבי בושקו ינקוביץ', שנמצא בישראל.

שחקן הפועל תל אביב קלאודיו בומבה. ברני ארדוב
ממשיך לככב בנבחרת הצעירה של רומניה. בומבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully