וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מולנסטיין מפעיל לחצים להחתמת ז'אורז'יניו, סכנין הפחיתה בדרישות

5.9.2016 / 7:51

המאמן שוחח בעניין עם שחר וקרלסן. בסכנין מוכנים להתפשר על 750 אלף יורו ושחקנים. ובינתיים, מכבי תל אביב העבירה מסר: עוד 100 אלף יורו ואזולאי שלכם. איתות לורמוט? תורגל בהרכב

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

מאמן מכבי חיפה, רנה מולנסטיין, שוחח עם יעקב שחר וביקש ממנו לנסות להחתים את ז'אורז'יניו. ההולנדי סבור שהשחקן עשוי לעזור לו ולשדרג את הסגל שלו והיום (שני) צפויה להתקיים שיחה נוספת עם הנהלת בני סכנין בעניין. ככל הידוע, נכון להלילה, בסכנין החליטו להפחית מעט את הדרישות שעמדו על 1.3 מיליון יורו. כעת מוכנים במגזר להתפשר על 750 אלף יורו ושחקנים. עטאא ג'אבר שהופתע מההצעה של חיפה להעבירו במסגרת העסקה מעדיף להישאר. שי בן דוד עשוי לעבור אם העסקה תצא לפועל.

עוד בנושא

מכבי חיפה הבהירה לורמוט: רוצים שתישאר. לא נשלים את שכרך
אלישע לוי הזהיר מאדר ופלה, גרשון הופתע לאחר שלא תורגל בהרכב

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
רוצה שורמוט יישאר. מולנסטיין/ניב אהרונסון

לגבי גילי ורמוט, כזכור הקבוצה הודיעה לשחקן שהיא מעוניינת שיישאר עד תום העונה, כשגם מולנסטיין הבהיר לו כי הוא חלק מהסגל. לאחר השיחה ורמוט תורגל בהרכב הראשון בצוותא עם גארי קגלמאכר וקמיל ואצק כשכל השלושה שיחקו במרכז היקשור. מולנסטיין תרגל את עיסמאיל ריאן וניקיטה רוקאביציה באגפים ואת גליינור פלט בחוד, אך צריך לזכור כי רועי קהת נמצא כרגע עם הנבחרת. יחד עם זאת, העובדה שוורמוט תורגל לראשונה בהרכב לאחר שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים מסיבה מקצועית, מלמדת שמכבי חיפה הייתה רוצה שיישאר במועדון.

ובינתיים, למקרה שהעסקה לא תצא לפועל, מכבי תל אביב העבירה מסר לירוקים שתהיה מוכנה לשחרר את שלומי אזולאי אם זאת תוסיף עוד 100 אלף יורו להצעה - 550 אלף בסך הכל. חיפה הציעה 450 אלף יורו וגם מענק במקרה של זכיה באליפות, דבר שבמכבי תל אביב לא מוכנים לקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully