וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הרכב נבחרת ישראל מול איטליה: שרן ייני יפתח במקום קהת

5.9.2016 / 12:58

אלישע לוי הודיע על ה-11 שיפתחו מול איטליה (21:45, ערוץ1): ייני יפתח בקישור לצד ניר ביטון וכיאל, בן חיים עם זהבי וחמד בחוד, בן ביטון ודוידזאדה מגנים. בנבחרת חשים בזלזול מצד היריבה, המאמן פנה לאוהדים: "עולים גאים לכר הדשא ויורדים גאים"

מחזור 1מחצית05/09/2016
נבחרת ישראל
    2:1
      איטליה
      יוסי ציפקיס

      בווידאו: משדר מיוחד לקראת המשחק

      נבחרת ישראל השלימה הלילה (בין ראשון לשני) את ההכנות לקראת המשחק מול איטליה, והיום בצהריים פרסם אלישע לוי את ההרכב שיפתח הערב (21:45, ערוץ 1) במשחק הפתיחה של קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018.

      הרכב נבחרת ישראל. טוויטר, צילום מסך
      שיהיה בהצלחה. ה-11 מול איטליה/צילום מסך, טוויטר

      אמש המאמן אלישע לוי תרגל את בן ביטון, רועי קהת ותומר חמד בהרכב, אבל כאמור, בסופו של דבר מי שיפתח יהיה שרן ייני על חשבון קהת, וישלים קישור הגנתי לצד ניר ביטון ובירם כיאל. בחלק הקדמי ישתפו פעולה טל בן חיים וערן זהבי עם תומר חמד, וההגנה תורכב על בסיס האלופה הפועל באר שבע: בשער דודו גורש, לצד המגנים בן ביטון ואופיר דוידזאדה, והבלמים שיר צדק ואיתן טיבי.

      בשיחות עם שחקניו, אלישע לוי ניסה להקרין מעט אופטימיות לקראת המשחק מול אחת הנבחרות הטובות ביבשת. אתמול הוא הקרין את המשחק של האזורי מול צרפת, הסביר לשחקנים מהן נקודות התורפה של היריבה ונתן דגשים טקטים על משחק הלחץ. שני השחקנים בהם התמקד היו שחקני ההתקפה של שאנדונג לוננג ואינטר, פלה ואדר. "אתם צריכים להיזהר מהחלוצים שלהם ולהיות מרוכזים", הדגיש לוי.

      עוד בנושא

      ישראל - איטליה: גולסה יעבור מבחן כשירות, קהת תורגל במקומו
      זהבי: "בקמפיין הקודם היינו צריכים להעז יותר". ונטורה: "לא יודע הרבה על ישראל"

      רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
      כרגע הוא בחוץ. גרשון/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

      ההפתעה הגיעה דווקא מכיוון אחר לגמרי, השחקנים שדווקא לא היו שם. ביבראס נאתכו לא תורגל למרות שלוי בחר להוציא את אייל גולסה מההרכב ולא ברור מה הדבר אומר על מעמדו בקמפיין הנוכחי. גולסה יעבור היום מבחן כשירות ואז יוחלט לגביו. חשוב לציין כי למרות הכאבים גולסה סיים את האימון אתמול. שחקנים הופתעו כשרמי גרשון לא הוצב ב-11 של המאמן, חלקם היה בטוח שיפתח על חשבון איתן טיבי, או לפחות במערך של שלושה בלמים. גרשון ונאתכו לא ביקרו את ההחלטה, אך לפי שחקנים בנבחרת ניכר שהם מאוכזבים ממנה.

      בנבחרת חשו בזלזול מסוים בהתנהלות של הנבחרת האיטלקית. עיתונאי איטלקי עימו שוחחנו אמר: "השחקנים שלנו מוכנים למפגש וברור שאנחנו פייבוריטים. זו רק ישראל, למרות שלא יהיה קל". חלק מכלי התקשורת הגיעו לאימון באיחור ניכר. השחקנים האיטלקים עלו לכר הדשא בחליפות, כפי שעשו לא פעם במשחקי היורו, כדי להכיר את המשטח מקרוב. "הם בעיקר צחקו והתבדחו ביניהם. או שהם באמת לא סופרים אותנו, או שזאת פשוט ההתנהלות. מחר נדע", אמר לנו אחד משחקני הנבחרת שצפה בהם.

      יוסי ציפקיס

      הנבחרת התאמנה אתמול עם מכשירי ה-GPS של הפועל קרית שמונה. כפי שפרסמנו, בנבחרת טוענים כי המערכת החדשה אותה דרש לוי לא הגיעה בזמן ולכן ביקשו עזרה מהקבוצות. "זה דבר שהיה צריך להיסגר כבר מזמן, בסוף הקמפיין של גוטמן, לא עכשיו", אמר גורם בנבחרת.

      מבוכה קלה נרשמה בכניסה לאיצטדיון. שוטרים ומאבטחים ביקשו להצטלם עם בופון מיד כשירד מהאוטובוס, כשחלקם אחז בזרועות השחקנים האיטלקים שכנראה רגילים לאירועים מהסוג הזה והסכימו להצטלם. "ברור שתיקו יספק אותנו. זה המשחק הראשון בקמפיין, אבל לא נבוא כדי לשחק על תוצאה. לכולם ברור מה המטרות. אם נסיים במקום השלישי, לפני אלבניה, אף אחד לא ירים גבה".

      ממשטרת ישראל נמסר לקראת המשחק: "נבקש מהקהל להגיע כשלוש שעות לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסים בשערי האצטדיון, על מנת למנוע עומסי תנועה וחנייה נבקש מצבור האוהדים להגיע ולעשות שימוש בתחבורה הציבורית הזמינה והנגישה עד לאצטדיון. לנוחות הציבור תתוגבר התחבורה הציבורית אל המשחק ובסיומו".

      אלישע לוי פרסם באתר ההתאחדות לכדורגל מכתב פתוח לאוהדים לקראת הבכורה הרשמית שלו על הקווים של נבחרת ישראל:

      "קהל יקר,

      למן הרגע בו התבשרתי על ההחלטה למנות אותי למאמן נבחרת ישראל, לא הסתרתי ולו לשנייה את הכבוד העצום שחשתי, את ההתרגשות שחוויתי ואת הסיפוק הגדול, את תחושת השליחות. אדם, לא משנה באיזה מקצוע בחר, עמל במשך שנים לעשות את הטוב שביכולתו במסגרת תפקידו, כדי שיוכל לכוון למקום הגבוה ביותר. ומבחינתי, אודה ולא אבוש, נבחרת ישראל היא החלום המקצועי הגדול מכולם.

      בחודשים האחרונים נהניתי מתמיכה עצומה בכל מפגש אקראי עם אוהדי ואוהדות הנבחרת, אזרחי המדינה. כל אחד ואחת מכם ידע לתת מלה טובה, להשיא עצה, לפרגן, לחבק, לתמוך ולעודד.

      הרצון שלכם לראות את הנבחרת מצליחה, אמיתי, כובש ומדבק. זאת אהבה ללא תנאים ויעידו על כך עשרות השנים בהן לא איבדתם תקווה לרגע ותמיד ידעתם להתייצב לימין הנבחרת. זאת זכות גדולה לייצג את מדינת ישראל וגאווה עצומה ליהנות מקהל כל כך חם, נאמן ותומך.

      כמי שגאה בדרך הארוכה והמאתגרת מבית שאן בואכה נבחרת ישראל, אני מבקש להבטיח לכם כי לעולם לא נרים ידיים מראש. נכון, בית שכולל יריבות עצומות כמו איטליה וספרד, אלופות עולם ואירופה, הוא אתגר אדיר, אבל אני ושחקני הנבחרת ניתן בכל רגע על המגרש את כל מה שיש לנו, ויותר. איני מזלזל חלילה באלבניה, שהרשימה ביורו האחרון, לא במקדוניה ולא בליכטנשטיין. הציפיה שלי היא שבכל משחק, מול כל יריבה, בבית ובחוץ, נציג את הכדורגל הטוב ביותר שלנו כנבחרת, נהיה מחויבים ונזכור תמיד את מי אנחנו מייצגים ועבור מה אנחנו משחקים.

      בקמפיין הקודם וברבים לפניו, היית אחד מכם. יושב ביציע, מחזיק אצבעות לנבחרת שלי, שמח בניצחונות ועצוב בהפסדים, חולם תמיד על הרגע בו תצליח נבחרת ישראל להעפיל לטורניר גמר המונדיאל או גמר היורו. עתה אני יורד מהיציע ועומד על כר הדשא, מוכן ובשל מבחינה מקצועית, מצויד בידע הנדרש ובניסיון שנצברו כבר עשרות שנים, במטרה להוביל מוביל חבורה של שחקנים מוכשרים שרוצים בכל מאודם להיות חתומים על אחד ההישגים הגדולים ביותר של הכדורגל הישראלי בפרט והספורט הישראלי בכלל. אני יודע, כאוהד, כשחקן, כמאמן, שזה לא תמיד מספיק, אבל למדתי להעריך את מי שמנסים בכל כוחם ומרצם.

      אין לי כוונה להנמיך ציפיות, לתרץ או לחשוש. אנחנו עולים גאים לכר הדשא ויורדים גאים, רק בזכות המחויבות, הרצון והיכולת לומר לעצמנו ולכם בכנות – נתנו הכל. בכל דקה, בכל משחק, בכל מגרש.

      וזה בדיוק מה שאני והשחקנים שלי צריכים מכם, אוהדים ואוהדות יקרים: להיות אתנו – בכל דקה, בכל משחק, בכל מגרש. סמי עופר וטדי הופכים לבית של נבחרת ישראל רק אתכם ורק בזכותכם.
      יחד, על הדשא וביציע, לאורך כל הדרך.

      אלישע לוי,
      מאמן נבחרת ישראל"

      הרכבי הקבוצות

      שופט: סרגיי קראסב (רוסיה)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 29300

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully