וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "בקמפיין הקודם היינו צריכים להעז יותר". ונטורה: "לא יודע הרבה על ישראל"

4.9.2016 / 21:30

קפטן הנבחרת הסיק מסקנות לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל מול איטליה (שני, 21:45, ע' 1): "אם תהיה הזדמנות לנצח נלך עליה". בופון לא נבהל מההפסד מול צרפת: "יודעים לעשות את העבודה במשחקים החשובים"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

המסע של נבחרת ישראל לעבר מונדיאל 2018 ברוסיה ייצא לדרך מחר (שני, 21:45, ערוץ 1) כאשר אלישע לוי יעלה למשחק הראשון שלו מול נבחרת איטליה באצטדיון בחיפה.
לקראת המפגש מול האזורי, מאמן הנבחרת והקפטן ערן זהבי דיברו היום לקראת המפגש מול האיטלקים, שנעצרו בקמפיין יורו 2016 רק ברבע גמר אליפות אירופה בקיץ האחרון, ובמשחק ההכנה האחרון ספגו הפסד 3:1 מול צרפת.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל שאלה מעירוני קרית שמונה את מערכת ה-GPS
גולסה זכה למנוחה במרבית האימון, עיני לשחקנים: "מדינה שלמה מחכה"
נאתכו לא תורגל: "ביברס הופתע, אבל הוא לא אחד שיעשה צרות"
מבחן באיטלקית: כך נבחרת ישראל מגיעה למפגש מול איטליה

קשר נבחרת ישראל ערן זהבי במסיבת העיתונאים. יוסי ציפקיס
ערן זהבי מוכן/יוסי ציפקיס

אלישע לוי פתח את דבריו במסיבת העיתונאים והצהיר: "אני בטוח שאיטליה לא מזלזלת בנבחרת ישראל. כל קבוצה בוחרת ללמוד את היריבה שלה בצורה שלה. יש כמה עמדות שאני עדיין מתלבט לגביהן ומחר אחליט".

על האפשרות לפיה אייל גולסה יפתח בהרכב: "אני לא חושב שזה הוגן להטיל בו דופי. כל מאמן בוחר את ההרכב שלו וזה לגיטימי. גולסה הוא שחקן 50:50 אתלטי עם פיזיות והוא מתאים לסגנון שלי, לא בטוח שהוא ישחק. הזמנתי 20 שחקנים וכולם יכולים לשחק. אם גולסה, שהורדנו לו קצת עומס, כדי שהוא ירגיש טוב נמצא בתמונה".

על התמודדות מול מצבים נייחים: "מצבים נייחים זו לא קללה, אבל ספגנו מול נבחרת סרביה במשחק ההכנה הראשון שלי. ננסה למזער את הספיגות ממצבים נייחים, אבל כל קבוצה סופגת ממצבים נייחים".

על הפערים מול האיטלקים: "אנחנו עושים התאמות כדי להיערך, תומר חמד נכלל בתוכנית שלי. אני מקווה שניתן תמונה גם בפן הפיזי וגם בגישה חכמה וטקטית כדי לצמצם פערים. אנחנו עושים את ההתאמות לקראת האיטלקים, דיברנו על זה וגם תירגלנו. אני חושב שאם נשחק מולם בשלושה בלמים, אז הם איכותיים יותר. נעשה הכול כדי להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר. אנחנו מכבדים את נבחרת איטליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קשר נבחרת ישראל ערן זהבי, מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
תיקו זו תוצאה טובה. זהבי ואלישע לוי/יוסי ציפקיס

הכללתו האפשרית של תומר חמד: "תומר הוא שחקן מצוין וכל שחקן שנמצא בנבחרת הוא שחקן טוב שיכול לעזור בתקפה. שיחקתי בשנים האחרונות בכול התפקידים בהתקפה, אבל ההחלטה היא של אלישע לגבי התפקוד שלי בין אם זה בחוד או באגף".

סוגיית השוער: "אמרתי לפני כמה ימים שיש לנו שלושה שוערים טובים. אני יודע מי השוער שלי מחר, אבל השחקנים שלי קודם ידעו לגבי זה. אני רוצה שתהיה היררכיה, אבל אנחנו לא בשלב הזה. אנחנו בקמפיין ראשון, זו התכנסות שנייה וברגע שאני יהיה בטוח. תהיה היררכיה".

הקהל: "אנחנו בטוחים שהאוהדים יגיעו לאצטדיון, והוא יהיה מלא. הם יבואו לתמוך בנו, אבל חשוב שהם גם יהיו סבלניים. אני אמצא את המילים המתאימות ביותר להגיד לשחקנים כדי לבוא בצורה הכי מחוייבת".

התחושות לקראת הבכורה: "אני מתרגש מאוד, אף אחד לא יכול להכין אותך לזה. אני אחד שהיה בליגת האלופות וזכה באליפויות. לאמן את נבחרת ישראל בשבילי זו שליחות, אני בטוח שהשחקנים יעזרו לי ונעשה קמפיין טוב".

סיכויי העפלה: "ברור שהקמפיין הוא לא קל כי אנחנו משחקים גם מול אלבניה ומקדוניה, ולא רק מול ספרד ואיטליה. חשוב שנבוא ונהיה תחרותיים כי בכדורגל הכול אפשרי. אני רוצה שנראה טוב ונהיה כמו קבוצה. נשחק כדורגל חיובי, טקטי ומאוזן".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי עם השחקנים עומר אצילי, רועי קהת. יוסי ציפקיס
יפתחו ב-11? אצילי וקהת/יוסי ציפקיס

הקפטן, ערן זהבי, הוסיף: "אתם שואבים מידע מזה שמזלזלים בנו, אבל אני לא רואה את זה. אני בטוח שנבחרת כמו איטליה לא תגיע לכאן כדי לזלזל, הם רוצים לפתוח את הקמפייו בצורה טובה. שמנו לב שהאיטלקים נהנים יותר לשחק בצורה נסוגה".

על העבודה עם אלישע לוי: "ברור שאלישע הוא מאמן של שחקנים. אני לא אוהב להשוות בין מאמנים כדי לא לפגוע באחרים. מרגישים מאלישע משהו אחר, אבל שחקנים שהם לא בתמונת ההרכב תמיד מרגישים ממנו מוערכים ומקבלים יחס. יש מאמנים שמצליחים לגעת בך בפן האישי יותר, אבל גם הנושא המקצועי חשוב".

על חמד: "תומר הוא שחקן מצוין וכל שחקן שנמצא בנבחרת הוא שחקן טוב שיכול לעזור בחלק הקדמי. שיחקתי בשנים האחרונות בכול התפקידים בהתקפה, אבל ההחלטה היא של אלישע לגבי התפקוד שלי בין אם זה בחוד או באגף".

על גרציאנו פלה והזכרונות מאיטליה: "אני זוכר דברים טובים מהתקופה שלי שם. לא שיחקתי הרבה בעונה השנייה, אבל למדתי הרבה: כמו לשחק אגרסיבי ומבחינה טקטית. זה היה תענוג לשחק שם. שיחקתי מול פלה, הוא היה טוב מאוד. לעיתים שאתה משחק בקבוצה כמו שהוא משחק אתה תלוי גם בחברים שלך לקבוצה, בדיוק כמו בנבחרת. הוא סקורר ואני בטוח שהוא יכול לעשות את ההבדל במשחק מחר. נצטרך לשים אליו לב".

על הלקחים מהקמפיין הקודם: "סיימנו במקום הריאלי שלנו בקמפיין הקודם. הצלחנו לעשות את הניצחון היוצא דופן מול בוסניה. אם אני משחזר אז אני חושב שצריך להעז יותר כי אין לנו מה להפסיד. היינו צריכים ללכת על כל הקופה מול ויילס. אני יודע שאנחנו פחות טובים, אבל בוא ננסה, בוא נעיז ונבחן את זה. הדרך תהיה כואבת, נספוג עוד גול, אבל ננסה להשתפר. לא פשוט לוותר מראש. אם אני אוכל לנצח את המשחק, אני אלך על זה בכול הכוח, גם תיקו זו תוצאה טובה".

חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד. יוסי ציפקיס
חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד/יוסי ציפקיס

גם נבחרת איטליה ערכה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק, ומאמן הנבחרת ג'אמפיירו ונטורה נשאל על ההפסד האחרון במשחק ההכנה: "זה רק היה משחק ידידות מול צרפת, הדבר החשוב ביותר הוא התוצאה במשחק מחר. אני מאוד ברור מול השחקנים לגבי הרעיונות שלי לגבי איך אנחנו צריכים לשחק. נראה מה נבחרת ישראל הכינה עבורנו על כר הדשא. אני לא יודע הרבה על נבחרת ישראל, אבל אני יודע שיש להם שחקנים איכותיים. העובדה שאנחנו פייבוריטים לא משנה לאף אחד, גם לא הסטטיסטיקות. כל מה שחשוב זה מה שקורה על כר הדשא. מהיום אין שום סיבה לדבר על מה שקרה ביורו 2016, לא צריך להשוות בין הנבחרת מאליפות אירופה לזו. מדובר בעידן חדש עבורנו". ".

שוער איטליה והקפטן ג'אנלואיג'י בופון התייחס למצבו של בונוצ'י: "הוא בא מרוכז מאוד, ייתן את כל מה שיש לו בשביל הנבחרת. המשחק מול צרפת? תמיד במשחקי אימון אנחנו נראים רע, אבל מחר יהיה משחק אחר לחלוטין. במשחקים החשובים אנחנו יודעים לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully