וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל שאלה מעירוני קרית שמונה את מערכת ה-GPS

בהתאחדות לא רכשו את הגופיות המיוחדות שמאפשרות מעקב סטטיסטי וקיבלו אותן רק בהשאלה מהקבוצה של איזי שרצקי. בנבחרת הגיבו: "אין שום בעיה כספית. הצוות ביקש את המערכת וכמובן יקבל"

צילום: אדריאן הרבשטיין

נבחרת ישראל תתמודד מחר (שני, 21:45, ערוץ 1) מול נבחרת איטליה במסגרת מוקדמות המונדיאל וכמו לפני כל פתיחת קמפיין, בכדורגל הישראלי מנסים למצוא פתרונות בנוגע לנקודות שצריך לשפר.

הנבחרת המקומית לא הצליחה להעפיל לטורניר גדול מאז 1970, ובעוד בכדורגל הישראלי מדברים על מספר שינויים והשקעות מגוונות, לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות החליטו לחסוך בדברים הקטנים, אפילו במשהו שהפך להיות טריוויאלי בכל קבוצה ונבחרת שמכבדת את עצמה בעולם בשנים האחרונות, מערכת הסטטיסטיקה של גופיות ה-GPS.

מי שצפה באימוני הנבחרת, היה יכול לראות שהשחקנים אכן לובשים את גופיות ה-GPS המיוחדות, ושהצוות המקצועי משתמש בנתונים שהיא מספקת. עם זאת, גורמים בהתאחדות החליטו לחסוך ברכישת מערכת זו, ושאלו אותה לאימונים ולמשחק מול איטליה, מעירוני קרית שמונה. מיד לאחר המשחק היא תוחזר לקבוצה הצפונית, ולקראת המשחק הבא בנבחרת יאלצו לשאול פעם נוספת מערכת כזו מאחת הקבוצות בליגה.

בנבחרת אמרו הבוקר: "אין שום בעיה כספית. הצוות ביקש את המערכת וכמובן יקבל. בלוח הזמנים הובהר שיש סיכוי כי המערכת לא תגיע בזמן, ולכן פנינו לאיזי שרצקי וקרית שמונה, ששמחו להשאיל לנו את זו שלהם לטובת ההתכנסות הנוכחית, ועל כך תודתינו".

עוד בנושא:

נאתכו לא תורגל: "ביברס הופתע, אבל הוא לא אחד שיעשה צרות"
מבחן באיטלקית: כך נבחרת ישראל מגיעה למפגש מול איטליה
גולסה זכה למנוחה במרבית האימון, עיני לשחקנים: "מדינה שלמה מחכה"

ערן זהבי נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
יקבלו מערכת GPS משלהם? שחקני נבחרת ישראל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully