וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו לא תורגל: "ביברס הופתע, אבל הוא לא אחד שיעשה צרות"

4.9.2016 / 7:48

אלישע לוי לא תרגל את קשר צסק"א מוסקבה בהרכב, מה שהפך לשיחת היום בקרב שחקני הנבחרת. על גולסה: "אלישע מתאים את השחקנים לשיטה, לא הפוך". ביטון בהגנה לצד גורש, צדק ודוידזאדה?

צילום: אדריאן הרבשטיין

נבחרת ישראל תארח מחר (שני, 21:45, ערוץ 1) את איטליה למשחק הראשון שלה במסגרת קמפיין מוקדמות המונדיאל, כאשר הנושא המרכזי עליו מדברים השחקנים ביומיים האחרונים הוא ספסולו הצפוי של ביברס נאתכו.

קשר צסק"א מוסקבה לא השלים 90 דקות מלאות מאז אפריל, אבל הוא בהחלט בתכניות של קבוצתו הרוסית ורק לפני תשעה ימים שותף כמחליף בניצחון על טומסק. "בתרגול הראשון נראה היה שביברס הופתע מההחלטה", סיפר אחד השחקנים, "אבל הוא לא אחד שיבוא ויעשה צרות. הקמפיין רק התחיל, אלישע לוי דיבר איתו, הוא רוצה לעשות שינוי אחרי הקמפיין האחרון ואפשר להבין אותו".

עוד בנושא:

מבחן באיטלקית: כך נבחרת ישראל מגיעה למפגש מול נבחרת איטליה

ביברס נאתכו נבחרת ישראל. קובי אליהו
על הספסל. נאתכו/קובי אליהו

על פי התרגול באימון, אייל גולסה, שצפוי להיות כשיר למשחק, יפתח לצד ניר ביטון ובירם כיאל. שרן ייני תורגל גם הוא לסירוגין. לוי מתלבט בנוגע לעמדת המגן הימני, שם ישחקו בן ביטון או אלי דסה. ערן זהבי תורגל כחלוץ מדומה, בעוד טל בן חיים שיחק באגף. אפשרות אחרת שנוסתה הייתה תומר חמד במקום בן חיים, וזהבי בקישור, כאשר באגף השני ישחק עומר אצילי.

על שילובו המסתמן של גולסה בהרכב אמרו בנבחרת: "אלישע מתאים את השחקנים לשיטה, לא את השיטה לשחקנים". לגבי ביטון, המאמן שוקל לעלות איתו, משום שהוא סבור שרביעיית הגנה שכוללת את דודו גורש, שיר צדק ואופיר דוידזאדה, כולם שחקני הפועל באר שבע עד לא מזמן (דוידזאדה עבר לגנט) תוסיף לתיאום בחלק האחורי, שסבל מבעיות בקמפיינים האחרונים.

היום יערוך לוי מסיבת עיתונאים באצטדיון בחיפה, שם תקיים הנבחרת אימון מסכם. במהלך האסיפה אתמול הקרין המאמן סרט על האליפות הראשונה של יוסטון ואמר על הכוכב האקים אולאג'ואן: "הוא התחיל מאפס ושיחק נגד הרבה כוכבים. הוא עבד על עצמו והפך לשחקן הטוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully