וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבהירה לורמוט: רוצים שתישאר. לא נשלים את שכרך

4.9.2016 / 16:18

מולנסטיין הבהיר לשחקן שהוא חלק מהסגל. בסביבת הקשר לא פוסלים מעבר, אבל מבינים: אם יעזוב יצטרך לוותר על כסף. עטאא הופתע שחיפה הציעה אותו לסכנין. ז'אורז'יניו יגיע בקיץ הבא?

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה הבהירה לגילי ורמוט שמבחינתה הוא חלק מהסגל לעונה הקרובה ואילו המאמן רנה מולנסטיין רוצה שיישאר. ההולנדי יזם שיחה עם ורמוט והבהיר לו שהוא חלק מהסגל זאת כדי להבהיר בעצמו את עמדתו בעניין. בסביבת השחקן טענו כי כל האופציות פתוחות, זאת לנוכח ההתעניינות מבית"ר ירושלים והפועל באר שבע, אך בחיפה הבהירו לשחקן כי המדיניות החדשה במועדון קובעת שלא ישלימו את השכר של שחקנים שיעזבו וכך גם במקרה שלו. הקשר הרוויח 250 אלף דולר בעונה שעברה והעונה שודרג שכרו ל-320 אלף. אם ירצה לעזוב ברגע האחרון, ורמוט יצטרך לוותר פעם נוספת על חלק משכרו, כפי שעשה כשהגיע למכבי חיפה.

שחקני מכבי חיפה, איסמעיל ריאן, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
יישאר בירוק? ורמוט/יוסי ציפקיס

בעניין אחר: אלירן עטר יחזור למגרשים בעוד כארבעה שבועות, כך נמסר לשחקן אחרי בדיקת מעקב נוספת שביצע לאחר שחזר להתאמן באופן חלקי. עטר התבשר כי יוכל לשוב למגרשים תוך שבועיים, אולם לא יוכל לחזור למגרשים באמצע ספטמבר, כפי שהעריכו תחילה, משום שהוא זקוק לזמן נוסף כדי לחזור לכושר משחק. עטר רוצה לחזור במחזור החמישי מול מכבי פתח תקוה, אם כי כרגע ההערכה מדברת על חזרה לקראת המחזור השישי, מול קרית שמונה.

בחיפה ינסו לסגור את עסקת ז'אורז'יניו, אבל יש למועדון לא מעט קשיים בדרך. העובדה שמחצית מכרטיסו שייך לחברה בברזיל מקשה, משום שבסכנין דורשים סכומים גבוהים יותר. מולנסטיין הבהיר לשחקן שהוא מעוניין לראות אותו במכבי חיפה והשחקן השיב שאם העניינים יסתדרו, הוא ירצה להגיע. חיפה עדיין לא הציעה לסכנין סכום כספי בנוגע לעסקה. ההערכה היא שהירוקים יהיו מוכנים לשלם כחצי מיליון יורו, אבל בסכנין מתנגדים בתוקף. ולא רק בעניין הזה חיפה נתקלה בקשיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הוצע לסכנין. עטאא ג'אבר/ברני ארדוב

עטאא ג'אבר חזר מפציעה ושיחק 90 דקות מול קבוצת הנוער. הוא כשיר לגמרי, אבל שחקנים במכבי חיפה העידו שהוא לא אהב את העובדה שהוצע לסכנין מבלי להודיע לו שיש כוונה כזאת, מה גם שקרא על כך רק בכלי התקשורת ועודכן רק לאחר פרסום הדברים. בסכנין אישרו אתמול כי במהלך השיחות ג'אבר הוצע מספר פעמים ליוסי אבוקסיס, שבכלל מעוניין בקשר התקפי בסגנון של איסמעיל ריאן, שלא משוחרר כרגע. בחיפה טוענים כי סכנין היא זאת שפנתה לגבי השחקן ולא התקבלה החלטה לשחרר אותו. גם המגן השמאלי שי דוד הוצע לסכנין, אך במקרה שלו אפשר להבין את ההחלטה – סאן מנחם לא משוחרר כרגע, יונתן לוי מתחרה על מקומו וההצטרפות של מריו מוסא לא תרמה לעניין.

לודוביק אוברניאק שקיבל פיצוי ועזב עדיין לא מצא קבוצה באירופה. בינתיים סיכמו נציגיו עם ליל הצרפתית, בה שיחק בעבר, שיתחיל להתאמן בשורותיה כדי לחזור לכושר. לא ברור האם אוברניאק יצטרף לשם בהמשך אבל בכל מקרה הוא שחקן חופשי ויכול לעבור גם כעת לכל קבוצה. "אני מודה לנשיא ולמאמן. חזרה לליגה הצרפתית יכולה להיות אפשרות", אישר אוברניאק. גם מץ מעוניינת בשחקן.

עדכון ראשון: 9:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully