וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבו יונס הבהיר לז'אורז'יניו - כרגע אתה לא עוזב

5.9.2016 / 18:17

יו"ר הקבוצה שוחח עם כוכבו ואמר לו שמכבי חיפה רחוקה מלהסכים לדרישות של סכנין, ועל כן יישאר לעתה. הקבוצה מתקשה לאזרח את הבלם היהודי ג'ייסון גורסקי, הופסק המשא ומתן עם שחר הירש

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כרגע הוא נשאר. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס שוחח עם ז'אורז'יניו והבהיר לו שבמצב הנוכחי הוא לא ישוחרר למכבי חיפה. אבו יונס אמר לברזילאי שחיפה רחוקה להסכים לבקשות של סכנין על אף שזו הפחיתה בדרישותיה, ולכן נכון להערב, השחקן יישאר בקבוצה בה הצטיין אשתקד. סכנין דורשת את עטאא ג'אבר, אעיד חבשי, איסמאעיל ריאן ועוד כסף רב עבור ז'אורז'יניו. "אנחנו יודעים שעזיבה שלו עשויה לפגוע בנו בצורה רצינית", אמר אותו גורם, "אז אם נוותר עליו זה חייב להיות לפחות משתלם עבורנו".

כמו כן, במועדון הוחלט לרדת מאופציית החתמתו של שחר הירש וזאת לאור חתימתו של עידן שמש בקבוצה. סכנין החליטה לסיים את המשא ומתן מול הירש ולא לצרף אותו.

בני סכנין מתקשה לאזרח את הבלם היהודי ג'ייסון גורסקי מכיוון שהבלם צריך להשלים מסמכים הנחוצים לסיום התהליך. בקבוצה נתנו בתחילה לבלם אולטימטום שיסתיים בעוד כשבועיים להשלים את המסמכים כדי שיוחתם רשמית אך אתמול (ראשון), לאחר בירורים, הבינו שהעניין מתארך וייתכן שיודיעו לבלם שלא יחתימו אותו אם יבינו שהתהליך יהיה ארוך.

החלופה השנייה היא לרשום אותו עם סיום מועד ההעברות כשחקן זר אם לא יצורף עוד אחד כזה. היום יערכו במועדון בירורים נוספים בעניין וגורסקי צריך להחזיר תשובה לגבי מספר מסמכים נוספים, לאחר מכן תתקבל החלטה בעניינו. "ייתכן ואם נבין שתהליך האזרוח ייקח עוד זמן רב נשחרר אותו", אמר גורם בהנהלה,"ייתכן גם שנרשום אותו כזר. בסוף זו תהיה החלטה של הצוות המקצועי".


עוד בנושא

מכבי חיפה: מולנסטיין מפעיל לחצים להחתמת ז'אורז'יניו, סכנין הפחיתה בדרישות
בני סכנין: עידן שמש חתם לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות

עדכון ראשון: 9:35

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
מנסה לסגור את הסגל. אבוקסיס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully