וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: הוגשה לאצילי הצעה לחוזה לשלוש שנים

25.8.2016 / 9:35

לאחר פסיקת הבורר בעניין הקשר, במועדון מציעים לקשר 1.6 מיליון יורו ברוטו (כ-250 אלף נטו לעונה), כמו גם אחוזים במכירה עתידית שלו. סעיף היציאה לחו"ל שהוצע לו נקבע על שני מיליון יורו. המו"מ יימשך לאחר המשחק מול סנט אטיין (21:45, ערוץ 20)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה הבוקר (חמישי) כי אמש היא הגישה הצעה לסוכניו של שחקן הקבוצה, עומר אצילי, בדמות חוזה חדש לשלוש העונות הקרובות תמורת 1.6 מיליון יורו ברוטו (כ-250 אלף יורו לעונה נטו). בקבוצה אף הוסיפו כי השחקן, אם יחתום על החוזה שהוצע לו, יקבל אחוזים במכירה עתידית שלו ונקבע לו בהצעה סעיף יציאה לחו"ל, העומד על שני מיליון יורו. המו"מ בין הצדדים יימשך בסוף השבוע, עם חזרת הקבוצה ארצה מהמשחק מול סנט אטיין. לאחרונה פסק בורר כי סכום השחרור של אצילי יעמוד על 750 אלף יורו, לאחר בוררות בין השחקן לקבוצה.

הקבוצה תפגוש הערב את סנט אטיין במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית כאשר היא סוחבת פיגור 2:1 מהמשחק הביתי בטדי. ההפתעה בתירגול אתמול הייתה העובדה שעומר אצילי מחוץ להרכב הקבוצה, זאת על אף שערך אימון מלא. שחקנים בקבוצה סיפרו כי "אצילי במוטיבציית שיא, הוא מת לשחק ולנסות לעשות כאן מהפך".

יחד עם זאת, ועל אף שאינו מתוכנן להרכב, עדיין יכולות להיות הפתעות והצוות המקצועי יחליט סופית על ההרכב רק לפני המשחק. אצילי החמיץ את המשחק ביום ראשון ובסך הכל שני אימונים נוספים כך שמבחינה פיזית אין לו בעיה לפתוח במשחק.

המאמן רן בן שמעון מתלבט האם לעלות עם שלושה שחקנים בקישור או עם שלושה בלמים. במקרה של שלושה בלמים דוד קלטינס צפוי להצטרף לחסוס רואדה ודן מורי. מעבר לכך, המאמן לא מתכנן שינויים נוספים. שחקני בית"ר התלהבו מהאיצטדיון בסנט אטיין והאווירה הצפויה הערב.

עוד בנושא

סנט אטיין - בית"ר ירושלים: "רוצים לעשות היסטוריה ולעלות לשלב הבתים"
"אי אפשר לקחת לאלי טביב את הקבוצה, טיפסו על עץ גבוה וחבל"
משחק ללא קהל באירופה וקנס לבית"ר ירושלים בעקבות קריאות גזעניות

שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי. ברני ארדוב
החלטה סופית לפני המשחק. אצילי/ברני ארדוב

אגב, בנוגע לאצילי, בימים האחרונים מתקיימות שיחות בין אלי טביב לרונן קצב לאחר תקופה ארוכה בה השניים לא דיברו. המטרות של אצילי הן עדיין למצוא קבוצה בחו"ל ורק במידה שזה לא ייצא לפועל, הוא יחשוב על אופציות בישראל. נציגיו חזרו ואמרו אתמול כי עדיין, בישראל העדיפות של אצילי היא להישאר בבית"ר ירושלים.

אריק סאבו צפוי לנחות בישראל בתחילת השבוע הבא. סאבו כבר מברר פרטים בנוגע לדירה בתל אביב (לא מעוניין לגור בירושלים בשלב זה) והתאקלמות בישראל. בשלב זה הקשר מתאמן עם פאוק סלוניקי אך יידרשו לו מספר שבועות לפחות בכדי להיכנס לכושר מלא.

הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר, דן איינבינדר, לידור כהן, עידן ורד, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully