וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט אטיין - בית"ר ירושלים: "רוצים לעשות היסטוריה ולעלות לשלב הבתים"

24.8.2016 / 20:50

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת בצרפת לקראת משחק הגומלין מול סנט אטיין (חמישי, 21:45, ערוץ 20), רן שמעון אופטימי: "לא מסתפקים בהעפלה לפלייאוף". אצילי ערך אימון מלא, לא ברור אם יפתח

פלייאוף, גומליןמחצית25/08/2016
סנט אטיין
    0
      בית"ר ירושלים

        אחרי שהפסידה בבית 2:1 מול סנט אטיין במשחק הראשון בפלייאוף ההעפלה לליגה האירופית, בית"ר ירושלים תתארח בצרפת ביום חמישי (21:45, ערוץ 20) בתקווה לחולל סנסציה ולמחוק את הפיגור מהמשחק בטדי, בדרך לשלב הבתים.

        רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
        מאמין בהפתעה. בן שמעון/נועם מושקוביץ

        עומר אצילי ערך הערב (רביעי) עם הקבוצה אימון מלא. הצוות הרפואי הודיע כי הקשר כשיר למשחק וכעת נותר לראות מחר האם הוא יפתח בהרכב או שיעלה מהספסל לאחר שלא התאמן לאורך כל השבוע. רן בן שמעון מתלבט האם לפתוח עם שלושה בלמים או שלושה שחקני קישור. אם יבחר במערך של שלושה בלמים, דוד קלטינס יצטרף לחסוס רואדה ודן מורי.

        בן שמעון אמר לקראת ההתמודדות: "אני מאמין במשחק חכם, אני יודע בדיוק מה אנחנו צריכים. אבל אנחנו צריכים לחשוב טוב איך לעשות את זה ובאיזו דרך לעשות את זה. אין ספק שיהיה משחק טוב, כי לנו תוצאה מאופסת לא טובה. אני מאמין שהקהל שיגיע לפה יצליח ליהנות מכדורגל. אנחנו באים לפה עם קצת פחות לחץ, אבל עם הרבה מאוד רצון".

        על אוהדי בית"ר, שנתנו הצגה בטדי: "הייתי אווירה יוצאת מגדר הרגיל. אני לא זוכר אווירה כזו. אולי בגלל התוצאה פחות אוהדים יבואו. אין לי ספק שהיו באים יותר אוהדים אם היינו עושים תוצאה טובה יותר. אנחנו יודעים שלאוהדי סנט אטיין יהיה יתרון ביציעים. אין לי ספק שהתוצאה במשחק הראשון קצת הורידה את הרוח של האוהדים. גם עכשיו אנחנו עושים היסטוריה, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה ורוצים לעלות לשלב הבתים".

        "אני יודע שסנט אטיין קבוצה מאוד מאומנת. ראיתי את זה גם מול מונפלייה. גם לנו יש קבוצה טובה מאוד. יכולנו להוציא יותר מהמשחק בטדי. אנחנו מתמודדים עם הרבה דברים, אבל אף התמודדות בעולם לא נגמרה לפני שהשחקנים עלו על כר הדשא. הראש של השחקנים בהתמודדות הזו. נשתדל מאוד להמשיך באירופה.

        הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קובי מויאל (קלאודמיר), דן איינבינדר, לידור כהן, עידן ורד, איתי שכטר.

        sheen-shitof

        מאריכים את האקט

        כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

        בשיתוף "גברא"
        שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר מול שחקן סנט אטיין רוברט בריץ'. ברני ארדוב
        מחפשים סנסציה. בריץ מול קלאודמיר/ברני ארדוב

        המשטרה בסנט אטיין לא לוקחת סיכונים ומתכוננת למשחק בכוננות גבוהה. מכירת אלכוהול נאסרה בסביבת האצטדיון ואחר הצהריים תתקיים תהלוכה פרו-פלסטינאית. כוחות הביטחון המקומיים חוששים מהתלקחות ובעיקר מכך שארגון האולטראס של סנט אטיין ינסה להתעמת עם אוהדי בית"ר - ועל כן הכוננות הגבוהה.

        אוסמה טנאן שנפגע במשחק הליגה נגד מונפלייה ביום ראשון, כשיר וצפוי לשחק. שייח אמבנג, בריאן דאבו, אלכסנדר סודרלונד ובנג'מין קורנייה שלא שיחקו בטדי, עדיין פצועים וייעדרו. אל הרשימה הצטרף גם המגן השמאלי המחליף, פייר איב פולומה שייעדר כחודשיים, בעוד רומן המומה בספק.

        בגלל היעדר מגן שמאלי טבעי, המאמן כריסטוף גאלטייה שקל להמשיך במערך של 3-4-3, עמו ניצחה סנט אטיין 1:3 את מונפלייה ביום ראשון. לאחר האימון המסכם, נראה שהירוקים בכל זאת יעלו עם 4-3-3 כמו במשחק בטדי, כאשר פלורנטן פוגבה יהיה המגן השמאלי וקווין תאופיל קתרין יתופקד כבלם.

        מאמן סנט אטיין כריסטוף גאלטייה, התייחס למפגש מול בית"ר במסיבת עיתונאים ואמר: "אנחנו לא נתחיל את המשחק עם ביטחון עודף. נישאר מרוכזים גם בגומלין. למרות שהתוצאה לטובתנו, עדיין לא הבטחנו את ההעפלה לשלב הבתים. המשחק מול בית"ר לא יהיה כמו מול מונפלייה. האינטנסיביות תהיה אפילו גבוהה יותר". על כשירותו של רומן המומה, אמר: "אנחנו עדיין לא יודעים אם הוא יהיה כשיר. נחליט לפני תחילת המשחק. למרות החיסורים שלנו, אנחנו חייבים לתת משחק טוב מחר".

        הרכב משוער: סטפן רופייה, קווין מלקווי, קווין תאופיל קתרין, לואיק פראן, פלורנטן פוגבה, פביאן למואן, אולה כריסטיאן סלנס, ונסן פאז'ו, קווין מונה פאקה, אוסמה טנאן, רוברט בריץ'.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully