וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "פותח תקופה חדשה בחיי, מודה לאוהדי נאפולי על כל רגע"

חלוץ יובנטוס המושמץ נפרד: "אמנם נאבקים על אותה מטרה, אבל אני מברך את כולכם על שלוש השנים שלי בנאפולי". האמשיק חימם את האווירה: "לזכות באליפות העונה יהיה בונוס רק בגלל יובנטוס והיגואין"

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
מחפש סולחה? היגואין/רויטרס

העברתו של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד הייתה ללא ספק אחת הסאגות המעייפות ביותר של חלון ההעברות, אך עסקת גונסאלו היגואין ליובנטוס זכתה בתואר ההפתעה המשמעותיות ביותר של הקיץ. פיפיטה עזב את נאפולי תמורת 90 מיליון יורו והפך לרכש היקר ביותר של הגברת הזקנה. המעבר של היגואין גרר תגובות זועמות מצד אוהדי הפרטנופי כאשר גם בעלי נאפולי, אורליו דה לורנטיס, בחר לתקוף אותו בצורה חסרת תקדים. ההחלטה של החלוץ להגיע לטורינו הפכה אותו לדמות מושמצת ברחבי ארץ המגף כאשר פרנצ'סקו טוטי האשים אותו בחמדנות, רוברט פרוצ'ינסקי כינה אותו 'חזיר שמן', ואפילו דייגו מראדונה דאג להלהיט את היצרים וטען כי מדובר בבוגד.

רגע לפני פתיחת עונת 2016/17 בליגה האיטלקית בחר היגואין להיפרד מאוהדי נאפולי דרך חשבון האינסטגרם: "בשבת אני פותח תקופה חדשה בחיים שלי בצורה רשמית, עם קבוצה חדשה ואוהדים חדשים, שמעניקים לי הרבה חום. אני ונאפולי אמנם נאבקים עבור אותה מטרה, אבל אני עדיין רוצה לברך את כל הנאפוליטינים, שהעניק לי אהבה גדולה וכוח בשלוש השנים שלי בנאפולי. לא אשכח אתכם לעולם, אני מודה לכם על כל רגע!".

עוד בנושא:
העברות בעולם, 20.8: סילסן מתקרב לברצלונה, ארסנל בעקבות חוסה חימנס
חמסה עליכם: על חמש הדמויות החדשות המסקרנות בליגה הספרדית

אוהדי נאפולי עם שלט לכבוד גונסאלו היגואין. AP
הבטחה מהקפטן. אוהדי נאפולי/AP

סוגיית פיפיטה ממשיכה להעסיק את האקסית, ולקראת מחזור הפתיחה היה זה מארק המשיק, שחימם את האווירה: "אני חושב שזכייה בתואר האליפות דווקא מול יובנטוס תהיה מתוקה יותר העונה. לא רק בגלל שהם קבוצה חזקה אלא בעיקר בעקבות המעבר של היגואין. הוא שחקן נהדר, היה אליל האוהדים כאן, אבל אנחנו נאפולי ואנחנו עדיין קבוצה חזקה, שחיה ובועטת. נמשיך עם הסגנון והדרך שלנו, יש לנו את ארקדיוש מיליק והציפיות כאן גבוהות מתמיד".

בתקשורת האיטלקית טוענים כי החלוץ ימתין על הספסל של מסמיליאנו אלגרי במחזור הראשון מול פיורנטינה. מאמן יובנטוס הצהיר כי היגואין עדיין לא מוכן כאשר סוגיית משקלו העודף ממשיכה להעסיק את הפרשנים. על פי חלק מההערכות היגואין יצליח להשיל את המשקל העודף ממנו רק לקראת אמצע ספטמבר, דבר שכבר גורר ביקורת על ההתנהלות שלו במהלך הקיץ האחרון, בו שחק במדי נבחרת ארגנטינה בטורניר הקופה סנטנריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully