וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.8: כריסטיאן בנטקה חתם בקריסטל פאלאס, סילסן מתקרב לברצלונה

החלוץ הבלגי עזב את ליברפול אחרי עונה, שוער אייאקס מועדף על אלבס וצפוי לרשת את בראבו, האלופה הספרדית מעוניינת בעוד חיזוק ברזילאי להגנה והתותחנים מנסים לצרף את בלם אתלטיקו. לוקאקו דחה את צ'לסי, רכש מרשים לווטפורד והיעד הבא של הארט

עריכת ןידאו: בן אילן

העברות

אחרי עונה לא מוצלחת בליברפול, החלוץ הבלגי, כריסטיאן בנטקה (25), עזב את המייטי רדס וחתם על חוזה לארבע עונות בקריסטל פאלאס, שתהיה קבוצתו השלישית בפרמיירליג. פאלאס שילמה לליברפול 27 מיליון ליש"ט, סכום שיכול להגיע עד 32 מיליון ליש"ט (בונוסים ומענקים). בנטקה רשם 29 הופעות ליגה בעונה שעברה (14 בהרכב) וכבש תשעה שערים.

* סנדרלנד החתימה את קשר טוטנהאם ואברטון בעבר, סטיבן פינאר, על חוזה לעונה. הדרום אפריקאי הגיע כשחקן חופשי.

* קשר בורנמות' ג'וניור סטניסלס חתם על הארכת חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות.

* חיזוק משמעותי לווטפורד. הקבוצה של וולטר מצארי הודיעה על צירופו של רוברטו פריירה בהשאלה. הקשר הארגנטינאי, שאף נכלל בסגל הנבחרת לקופה סנטנריו, עזב את יובנטוס אחרי עונה כאשר האנגלים יוכלו לרכוש אותו בסיום העונה.

שמועות

* אתלטיקו מדריד הציבה תג מחיר על סך של 65 מיליון יורו עבור הבלם האורוגוואי חוסה חימנס, בו מעוניינת ארסנל.

* עדיין אצל התותחנים. ג'ואל קמפבל שוב יושאל והפעם לספורטינג ליסבון. הקיצוני כבר נמצא בפורטוגל לקראת הבדיקות הרפואיות.

* למרות השמועות על התעניינותה של יובנטוס בכריסטיאן אריקסן, הדני של טוטנהאם צפוי לחתום על חוזה חדש אצל התרנגולים.

* אחרי שפפ גווארדיולה אישר לג'ו הארט למצוא קבוצה חדשה, 'דיילי מייל' מדווח כי השוער האנגלי מעוניין במעבר לסביליה, אך מנצ'סטר סיטי תצטרך להשתתף בשכרו על מנת שזה יקרה.

* 'סקיי': טוטנהאם סיכמה עם מארסיי על רכישתו של ז'ורז' קווין אנקודו תמורת כ-12.5 מיליון יורו. חלוץ התרנגולים קלינטון אנג'אי יצטרף בהשאלה למועדון הצרפתי לשנה אחת כחלק מהעסקה.

* אסטון וילה תציע כ-3.5 מיליון יורו על מגן טוטנהאם דאנדרה ידלין.

חוסה חימנס, שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
בדרך ללונדון? חימנס/GettyImages

* פריצת דרך בעסקת יספר סילסן? השוער נותר מחוץ לסגל אייאקס (הערב מול ווילם) והוא קרוב מתמיד לברצלונה. בקטלוניה מדווחים כי הצוות המקצועי חושש ממצבו הרפואי של שוער ולנסיה, דייגו אלבס, שעדיין לא התאושש מהפציעה ולכן מעדיפים את ההולנדי בן ה-27, המשמש כשוער הראשון של נבחרת הולנד. סילסן כבר הביע נכונות לשמש כמחליפו של מארק אנדרה טר סטגן.

* באיטליה טוענים כי ברצלונה נכנסה למאבק עם מילאן על רודריגו קאיו. הבלם של סאו פאולו ונבחרת ברזיל למשחקים האולימפיים חוזר על ידי הרוסונרי, סביליה וכעת גם אלופת ספרד בודקת אפשרות להחתימו לפני תום מועד ההעברות. בברזיל טוענים כי ניימאר וראפיניה מפעילים לחץ על הבלם להצטרף לברצלונה.

* קמיל גרוסיצקי, ששמו נקשר עם מכבי תל אביב הקיץ, צפוי לעזוב את ראן הצרפתית. הקשר הפולני שכיכב ביורו 2016 עם שלושה בישולים נמצא במגעים מתקדמים עם לאציו.

* האם נסללה הדרך להישארותו של רומולו לוקאקו באברטון? באנגליה בטוחים כי החלוץ הבלגי מאס בסחבת מול צ'לסי ויעדיף עוד עונה אצל הטופיז, שאף הבטיחו לשדרג את שכרו.

* אברטון לא נחה ומלבד המגעים עם לוקאקו גם פוזלת לגבי מנולו גביאדיני. הטופיז יציעו לנאפולי 25 מיליון יורו עבור האיטלקי החסון.

יספר סילסן שוער אייאקס. AP
בדרך לקאמפ נואו. סילסן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully