וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינס: "תמיד הייתי סקרן מאוד לגבי הכדורגל הבלגי"

הספרדי בן ה-43 הוצג כיורשו של וילמוטס וחילק מחמאות: "חש גאווה וכבוד לקבל את המינוי, יש כאן כשרונות צעירים עם עתיד מבטיח", ודאג לעקוץ את קודמו בתפקיד: "כישרון זה חשוב, אבל גם הכנות למשחקים"

אימג'בנק GettyImages

עידן חדש יצא היום (חמישי) לדרך כאשר רוברטו מרטינס הוצג כמאמנה החדש של נבחרת בלגיה. הספרדי בן ה-43 תפס את תפקידו של מארק וילמוטס, שפוטר בעקבות הכישלון הצורם של השדים האדומים ביורו 2016.

"הרגשתי מאוד רצוי כאשר שוחחתי עם ההתאחדות הבלגית, אני גאה ומלא כבוד לקבל המינוי. עבורי לאמן את נבחרת בלגיה זה אתגר עצום. יש לי כבוד נהדר לשחקנים והכדורגל המקומי", פתח מרטינס את מסיבת העיתונאים בה הוצג.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 4.8: ליברפול במחטף מברצלונה, אלאבה מבוקש בריאל
דיווח: "רונאלדו יחתום עד 2021 בריאל מדריד וירוויח 21 מיליון יורו לעונה"
ברצלונה בלחץ: "פרננדס ולואיס אנריקה בצרות, בארסה תישאר רק עם השאריות"

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס. טוויטר, אתר רשמי
אתגר חדש. מרטינס/אתר רשמי, טוויטר

המאמן החדש הוסיף: "אני בטוח שעם האמביציה הגדולה שלי להצלחה אסייע לשחקנים לממש את הפוטנציאל שלהם. תמיד הייתי סקרן לגבי הכדורגל הבלגי, יש כאן כישרונות צעירים עם עתיד מבטיח. אני כבר מצפה לפגוש את כל השחקנים ולהכיר אותם לעומק".

מרטינס לא פספס הזדמנות לעקוץ את המאמן הקודם, שספג ביקורת קשה על היעדר הכנות ראויות למשחקים באליפות אירופה האחרונה ואף הסתכסך עם מרבית משחקניו: "הסגל הבלגי הוא מצוין, אבל ההכנה המתאימה היא חשובה לא פחות מכישרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully