וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בלחץ: "פרננדס ולואיס אנריקה בצרות, בארסה תישאר רק עם השאריות"

אלופת ספרד מתקשה לצרף מחליף לשלישיית MSN כאשר גם ז'סוס העדיף את מנצ'סטר סיטי, חרף ניסיונות השכנוע של ניימאר. דייגו אלבס עשוי להחליף את בראבו, לואיס אנריקה רגוע: "אין סוגייה בנוגע לשוערים"

AP

אלופת ספרד מתקשה לצרף מחליף לשלישיית MSN כאשר גם ז'סוס העדיף את מנצ'סטר סיטי, חרף ניסיונות השכנוע של ניימאר. אלבס עשוי להחליף את בראבו, לואיס אנריקה רגוע: "אין סוגייה בנוגע לשוערים"

קיץ עמוס בהחתמות עבר על הנהלת ברצלונה. אלופת ספרד הצליחה לצרף את דניס סוארס, לוקא דין, סמואל אומטיטי ואנדרה גומס כאשר רק עצמה אחת נותרה בגדר סימן שאלה. הענקית הקטלאנית מחפשת חלוץ שיעניק מנוחה לשלישיית החוד: ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 4.8: ליברפול בדרך למחטף מברצלונה, צ'לסי בעקבות טיאגו מאיה
גביע האלופות: ריאל מדריד גברה על באיירן מינכן, ניצחון לצ'לסי

לואיס סוארס ליאונל מסי ניימאר שחקני ברצלונה מאוכזבים. GettyImages
מחפשים מחליף. MSN/GettyImages

בשבועות האחרונים ברצלונה כשלה לצרף את לוסיאנו וייטו, קווין גמיירו וגבריאל ז'סוס כאשר הלחץ אצל הפרשנים גובר. "בארסה בצרות, כול מטרות הרכש בורחות וכעת רוברטו פרננדס נותר עם השאריות", טענו היום (חמישי) בתקשורת המקומית.

המתקפה על המנהל המקצועי הגיעה אחרי שז'סוס הצטרף למנצ'סטר סיטי. הברזילאי הצעיר נחשב לאחד המטרות הבכירות כאשר הטענה היא שאפילו מסע השכנועים מצד ניימאר לא הצליח לעזור. בברזיל הסבירו כי ההתגמשות של סיטי לפיה החלוץ יצטרף רק בחודש ינואר היא זו שגרמה להשלמת העסקה עם פאלמיירס.

גם הבעיות במשא ומתן עם וייטו עוררו דאגה. הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד כבר היה במרחק חתימה ממעבר לברצלונה ואף נחשב למועמד הבכיר של לואיס אנריקה לתפקיד הגיבוי ל-MSN, אולם דווקא שיחה של וייטו עם אקס ויאריאל, גיז'רמו פרנקו, המשמש כיועצה של משפחת וייטו הטה את הכף לטובת סביליה. גם עם האופציה השלישית, גמיירו, החזיקה ברצלונה בהסכם עקרוני, אולם לבסוף העדיף את הקולצ'ונרוס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל, גבריאל ז'סוס. GettyImages
העדיף את סיטי. ז'סוס/GettyImages

השם החדש על הפרק הוא של מריו גומז, אך העובדה כי הוא סבל מפציעות במהלך הקריירה וגילו - 31, מעוררת סימני שאלה גדולים. הגרמני אמנם סיים עונה נהדרת בבשיקטאש, אבל בחר לעזוב את טורקיה בעקבות המצב הביטחוני. שמו של גומז עלה בעקבות הקשיים עם המגעים של פרננדס עם צמד הברזילאים: לואן ויירה מגרמיו וגבריאל ברבוסה ("גביגול") מסנטוס. ליברפול כבר הגישה הצעה בסך 22 מיליון יורו עבור לואן, אינטר קרובה לסיכום עם גביגול, ובכך להותיר את ברצלונה עם בעיה קשה.

בנוגע לסוגיית השוערים, עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של קלאודיו בראבו. הצ'ילאני קיבל הבהרה לפיה מארק אנדרה טר סטגן ישמש כשוער הראשון של הקבוצה, ובראבו מעוניין לעזוב לסיטי כאשר בברצלונה דורשים עבורו 40 מיליון יורו כאשר דייגו אלבס, שלא נמצא בתוכניות של ולנסיה, סומן כיורש כאשר הברזילאי כבר הסכים לשמש שוער שני לטר סטגן. אחרי ה-2:4 על לסטר, לואיס אנריקה הבהיר: "אני אפילו לא מודאג לגבי סוגיית השוערים, אין בכלל סוגיה. מבחינתי הנושא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully