וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: ריאל מדריד גברה על באיירן מינכן, ניצחון לצ'לסי

שער יפהפה של דנילו (79) סידר לבלאנקוס 0:1 יוקרתי על הבווארים, ברנרד טראורה הצעיר (25) ואוסקר עם צמד (70 בפנדל ו-87) הוליכו את הבלוז ל-1:3 משכנע על מילאן המאכזבת

AP

טורניר גביע האלופות היוקרתי נמשך הלילה עם שני משחקים. במפגש הענקיות שנערך בניו ג'רזי גברה ריאל מדריד 0:1 על באיירן מינכן. אלברו מוראטה פתח בחוד של הבלאנקוס, אבל דווקא דנילו המגן המושמץ הכריע את ההתמודדות עם שער יפהפה בבעיטה חזקה ברגל שמאל מחוץ לרחבה בדקה ה-79.

ברטרנד טראורה צ'לסי. רויטרס
הכניע את מילאן. ברנרד טראורה/רויטרס

במשחק נוסף שנערך במינסוטה, צ'לסי לא התקשתה מול מילאן וגברה עליה 1:3. ברנרד טראורה הצעיר העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-24, ג'אקומו בונבנטורה השווה (38), אבל אוסקר הכריע את המפגש הזה עם צמד במחצית השנייה (70, בפנדל ו-87).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ברצלונה חוגגים, מוניר, ליאונל מסי. רויטרס
ניצחון קליל. מוניר, מסי והחברים חוגגים/רויטרס

ברצלונה רשמה אמש (רביעי) ניצחון נוסף בטורניר גביע האלופות. הדאבליסטית הספרדית עשתה את זה הפעם עם 2:4 קליל מול אלופת אנגליה לסטר כשמוניר כובש צמד, לואיס סוארס מוסיף אחד ורפא מוחיקו בן ה-17 משלים. אחמד מוסא כבש צמד למפסידה.

בדקה 26 מסי הכניס כדור עומק גאוני למוניר, שעבר את השומר שלו ובעט פנימה. השער השני הגיע בדקה ה-34. מסי הקפיץ כדור עומק יפה ללואיס סוארס, שעבר את רוברט הות בין הרגליים, חלף על פני שומר נוסף ובעט חזק פנימה את ה-0:2. לואיס סוארס בישל את השלישי עם הקפצה יפה למוניר, שסיים נהדר וזה 0:3. בדקה ה-48 הצליחה לסטר לצמק ל-3:1. אחמד מוסא קיבל כדור במרכז השדה, עבר בקלות את הנרי מאתיו ופרץ נהדר כדי לכבוש ולקבוע 1:3. בדקה ה-66 הצליחה לסטר לצמק ל-3:2 אחרי איבוד כדור רשלני מאוד של חואן קמארה, שהוביל לשער גדול של מוסא שהשלים צמד. רפא מוחיקה כבש את הרביעי של ברצלונה בדקה ה-84.

ויין רוני חגג 12 שנה במנצ'סטר יונייטד עם משחק הוקרה שהיה גם מפגש מול קבוצת נעוריו, אברטון, באולד טראפורד. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 כשהיא עולה עם הרכב חזק מאוד, שכלל את דויד דה חאה, אריק באי, דיילי בלינד, אנדר הררה, זלאטן איברהימוביץ', ג'סי לינגארד, אנתוני מרסיאל, לוק שואו, אנטוניו ולנסיה ורוני עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully