וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: ארגון השחקנים העולמי תוקף את ז'וזה מוריניו

עורך דין סלובני מהארגון הציע לשלוח את הפורטוגלי לכלא על יחסו כלפי שווינשטייגר, ווצ'ך שצ'זני הושאל לעונה נוספת לרומא. ליברפול במגעים מתקדמים עם לואן, הבלאנקוס יציעו 60 מיליון לבאיירן על אלאבה ובצ'לסי עוקבים אחרי טיאגו מאיה. אברטון רוצה את דראקסלר

אימג'בנק GettyImages

העברות

* ורדר ברמן השלימה את העברתו של לאמין סאנה, בלם בורדו בן ה-29, שחתם לשלוש שנים כמחליפו של אלחנדרו גאלבס שעבר לאייבר.

* אנדרלכט אישרה כי השלימה את צירופו של שחקן הכנף הספרדי דייגו קאפל מגנואה, אחרי ששיחק כמושאל בספורטינג ליסבון וסביליה. קאפל בן ה-28 חתם על חוזה לשנתיים.

* השוער הפולני ווצ'ך שצ'זני הושאל לעונה נוספת מארסנל לרומא וימשיך לעמוד בשערה של הקבוצה מבירת איטליה.

* אולה טויבונן, הקשר/חלוץ השבדי בן ה-30, עבר מראן לטולוז וחתם על חוזה לשלוש שנים.

* אחרי צירופו של קירון קלארק, ניוקאסל הודיעה על רכישתו של מוחמד דיאמה. הקשר עזב את האל סיטי, שקיבלה עבורו 5.4 מיליון יורו וינסה להחזיר את המגפאייז לליגה הבכירה.

* בית חדש לעומר דמארי. החלוץ הושאל מלייפציג לניו יורק רד בולס. לידיעה המלאה

* קון רכשה את החלוץ, איבן סנטיני. הקרואטי בן ה-27 עזב את סטנדארד ליאז', שהכניסה לקופת המועדון 2.5 מיליון יורו עבורו.

* בית חדש גם למרקו בוריילו. האיטלקי בן ה-34, שחוזהו באטלאנטה הותר, הצטרף לקאלירי בהעברה חופשית.

* נאנט הגיעה להבנות עם פילדלפיה בנוגע לאלחנדרו בדויה. הקשר יגיע ל-MLS תמורת 895 אלף יורו.

* אולימפיאקוס הודחה מליגת האלופות מול הפועל באר שבע, וכעת היא כבר מדללת את הסגל - פייטים קסאמי הושאל לעונה לנוטינגהאם פורסט.

* רוס מקורמק עזב את פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ' וחתם באסטון וילה תמורת 12 מיליון יורו. החלוץ הסקוטי כבש 21 שערים בעונה החולפת במדי הקוטג'רס.

* אחרי שניהל מגעים מתקדמים עם ראשי לאציו, פלוריאן תובאן חזר למארסיי. הקשר הצרפתי הושאל מניוקאסל לעונה אחת וינסה לחזור ליכולת שאפיינה אותו במדי הקבוצה מדרום צרפת.

* חיזוק משמעותי לוויאריאל. הקיצוני הימני, כריסטיאן אספינוסה, הצטרף לצוללת הצהובה וחתם עד 2021. הורקאן תקבל עבורו 7.5 מיליון יורו. בגזרת העוזבים, אלכסנדר פאנטיץ' הושאל לאלאבס. הבלם ינסה לקבל דקות משחק משמעותיות יותר אצל העולה החדשה, אחרי שלא נכלל בתוכניות המקצועיות של מרסליניו.

עוד בנושא:
שחקני אולימפיאקוס מיררו בבכי, דיווחים ביוון: סאנצ'ס יפוטר
גביע האלופות: ריאל מדריד גברה על באיירן מינכן, ניצחון לצ'לסי

שמועות

* האם ברצלונה תאבד עוד מטרה בחלון ההעברות אחרי קווין גמיירו, לוסיאנו וייטו וגבריל ז'סוס? בתקשורת הקטלאנית טוענים כי ליברפול פנתה ללואן ויירה, שנכלל ברשימות של אלופת ספרד. המייטי רדס נמצאים במגעים עם גרמיו לגבי החלוץ כאשר ההצעה הראשונית עליו הייתה בסך 22 מיליון יורו.

* בתקשורת הספרדית טוענים כי דייגו אלבס הוא המועמד המוביל לרשת את קלאודיו בראבו. הצ'יליאני מבוקש במנצ'סטר סיטי כאשר הברזילאי, שלא צפוי לפתוח בין הקורות של פאקו אייסטרן, כבר הביע נכונות לשמש כשוער שני למארק אנדרה טר סטגן.

* דייאן סטפנוביץ', עורך דין סלובני החבר בארגון השחקנים העולמי פיפ-פרו, תקף את ז'וזה מוריניו ב-BBC על היחס שלו כלפי בסטיאן שווינשטייגר, אותו שלח להתאמן עם קבוצת המילואים לאחר שהבהיר לו כי הוא לא בתוכניותיו. "זו פשוט בריונות", אמר, "בסלובניה היינו מבקשים עבורו את העונש המרבי - שלוש שנים בכלא. מוריניו מציב דוגמא רעה, הייתי לוקח את זה לבית משפט אזרחי".

* בתקשורת האיטלקית טוענים כי ביום ראשון הקרוב תסתיים סאגת המעבר של פול פוגבה. יובנטוס הבהירה לראשי מנצ'סטר יונייטד כי היא תצטרך להשלים את העסקה עד התאריך הנקוב, אם השדים האדומים לא יגיעו להבנות סופיות עם הצרפתי, הוא יישאר בטורינו.

* צ'לסי מתקשה להשלים את עסקת רומלו לוקאקו. אברטון לא מוכנה למכור את החלוץ הבלגי כאשר גם ההצעה של הבלוז, בסך 60 מיליון יורו, נדחו על ידיד הטופיז. גם טיאגו מאיה, שנכלל בסגל של ברזיל למשחקים האולימפיים בריו 2016 ושייך לסנטוס, סומן על ידי אנטוניו קונטה. מחירו של הקשר מוערך ב-16 מיליון יורו.

* וולפסבורג הודיעה כי יוליאן דראקסלר אינו למכירה, באברטון מאמינים כי אפשר לשכנע את הזאבים להכינס למשא ומתן. סעיף השחרור של הגרמני הנהדר עומד על 65 מיליון יורו.

* חלוץ סביליה פרננדו יורנטה בדרך לאנגליה. הספרדי יגיע מחר לוויילס על מנת לעבור בדיקות ולהשלים את המעבר לסוונזי.

חלוץ גרמיו לואן ויירה. GettyImages
דווקא לליברפול? לואן ויירה/GettyImages

* "סקי ספורט" טוען כי ריאל מדריד לא מוותרת על האפשרות לצרף את דויד אלאבה. הבלאנקוס הבטיחו לאוסטרי לשחק בעמדה המועדפת עליו - בקישור ומתכננים להציע לבאיירן מינכן 60 מיליון יורו.

* טוטנהאם מנהלת מגעים מתקדמים עם בראגה לגבי רפא סילבה. הקשר, שנכלל בסגל פורטוגל ליורו 2016, עשוי להשלים את המעבר לשורות התרנגולים בשבוע הבא.

* סנדרלנד ואברטון לא מוותרות על האפשרות לשים את היד על כריסטיאן בנטקה. חלוץ ליברפול קיבל הבהרה מראשי המועדון כי הוא צריך לחפש מועדון חדש, המייטי רדס מנסים להחזיר את ההשקעה ששולמה על בנטקה בקיץ שעבר.

* לאציו תנסה לצרף בהשאלה את עדנאן ינוזאי. הנשרים לא מסוגלים לרכוש את הבלגי ממנצ'סטר יונייטד הקיץ, ולכן יעדיפו להביא אותו בעסקה קצרת טווח כדי להשלים את העסקה בקיץ.

שחקן מילאן, לואיז אדריאנו. GettyImages
מבוקש. לואיז אדריאנו/GettyImages

* לואיז אדריאנו, שלא הבריק בעונה החולפת במילאן, סומן על ידי פורטו. עוד שם שמעניין את פורטו הוא אלכס. הבלם הברזילאי בן ה-34 מעוניין לעזוב את מילאנו.

* הרוסונרי מנסים להשלים את עסקת מתאו מוסאקיו. מילאן כבר הגיעה לסיכום עקרוני עם ראשי ויאריאל לגבי הבלם הארגנטינאי.

* חוסלו צפוי לעזוב את סטוק סיטי כאשר ווסט ברומיץ' אלביון היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

* פיורנטינה ופאולו סוזה מעוניינים לצרף את קשר אסטון וילה, קרלו סאנצ'ס. הקולומביאני לא מעוניין להישאר אצל הקבוצה, שירדה לליגת המשנה.

* האם חאבייר הרננדס בדרך החוצה מבאייר לברקוזן? המקסיקני אמר היום ל'קיקר': "אי אפשר לדעת מה יהיה ביום הבא בכדורגל, העניין ממועדונים אחרים עשוי להיות מעניין עבורי לקראת העונה שבפתח".

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מגיע לניו יורק. דמארי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully