וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אולימפיאקוס מיררו בבכי, דיווחים ביוון: סאנצ'ס יפוטר

זעם ביוון בעקבות ההדחה: הבעלים מרינאקיס צפוי לבצע שינויים נרחבים, כולל פיטורי המאמן ושחרורם המיידי של כמה שחקנים, כולל דיוגו פיגייראס. בתקשורת קטלו: "אולימפיאקוס התאבדה בבאר שבע"

סטפנוס קאפינו שוער אולימפיאקוס. ברני ארדוב
עדיין לא מעכלים. שחקני אולימפיאקוס מאוכזבים/ברני ארדוב

דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום אחרי ה-0:1 של הפועל באר שבע על אולימפיאקוס הערב (רביעי), שחקני אלופת יוון נותרו המומים על הדשא. כמה מהם, טוענים בתקשורת היוונית, מיררו בבכי בסיום. אידייה בראון, שהיה חלש במיוחד, התקשה לעכל את ההדחה וירד לחדר ההלבשה בתום מסע שכנועים של עוזר המאמן.

בתום ה-0:0 בפיראוס הבטיח הבעלים אוונגלוס מרינאקיס כי אם השחקנים לא יחזרו ליוון עם כרטיס לשלב הבא הוא יחליף את כל הקבוצה. אז תגובה של הבעלים הקפריזי עדיין אין, אבל השמועות ביוון על פיטוריו הקרבים של המאמן ויקטור סאנצ'ס, שחתם רק לא מזמן, הולכות וגוברות. גם השינויים בסגל צפויים להיות נרחבים, כשדיוגו פיגייראס, מהשחקנים היותר חלשים באולימפיאקוס בצמד המשחקים, צפוי להיות אחד השחקנים שישוחררו מיידית.

זה היה ערב שחור לכדורגל היווני: לא רק אולימפיאקוס הודחה אלא גם פאוק סלוניקי, ובכך נקבע כי לראשונה אחרי 20 שנה ליוון לא תהיה נציגה בליגת האלופות. בתקשורת היוונית, כצפוי, לא קיבלו את ההדחה של אולימפיאקוס בשוויון נפש. "אולימפיאקוס התאבדה בבאר שבע", זעקה הכותרת של Sport24, בעוד שבאתר קונטרה נטען כי "מדובר בכישלון מוחלט, אין דרך אחרת לתאר את זה. זה היה המשך ישיר להכנה הגרועה לעונה. מי שראה את המשחקים נוכח לדעת שאולימפיאקוס לא עדיפה על באר שבע בשום אספקט".

באר שבע ניצחה 0:1 את אולימפיאקוס והעפילה לפלייאוף ליגת האלופות
היריבות האפשריות של הפועל באר שבע: זלצבורג, סלטיק ולגיה ורשה
דוידזאדה עובר לגנט, ברק בכר: "זה לא איך שעברנו, אלא איך שלטנו"
דוידזאדה התרגש, צדק התמוגג: אלבום מהערב החגיגי של באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully