וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה עובר לגנט, בכר: "זה לא איך שעברנו, אלא איך - שלטנו בצורה מוחלטת"

3.8.2016 / 23:00

מאמן הפועל באר שבע חגג את ההעפלה לפלייאוף ליגת האלופות אחרי 0:1 על אולימפיאקוס: "שמח להישאר כאן. לא נתנו לנו סיכוי, אבל האמנו". המגן ימריא לבלגיה מחר ויעבור אחרי שלב הפלייאוף: "זה החלום שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אירופה זה כאן. אוהדי ב"ש/ברני ארדוב

הפועל באר שבע המשיכה הערב (רביעי) את המסע לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות עם 0:1 מרשים על אולימפיאקוס בדרך לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. אחרי ה-0:0 ביוון, הבחורים של ברק בכר השלימו את אחת התוצאות המפתיעות והדיחה את הענקית היוונית, שרק בעונה הקודמת הודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות חרף ניצחון חוץ על ארסנל. טוני וואקמה בלט בצורה מרשימה עבור באר שבע, אבל את שער הניצחון הבקיע דווקא שיר צדק בדקה ה-79 אחרי בישול של המחליף מהראן ראדי.

האלופה הישראלית תמתין ליריבה שלה בהגרלה שתתקיים ביום שישי הקרוב, אך היא הבטיחה לעצמה לפחות מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית במקרה ותודח בשלב הבא. אולימפיאקוס, שנחשבה לפייבוריטית ברורה, הציגה יכולת ירודה ובקושי איימה על שערו של דודו גורש בדרך להדחה כואבת והם יסתפקו בשלב המוקדמות האחרון של הליגה האירופית.

בצל החגיגות בעקבות ההעפלה, אחד השחקנים הטובים ביותר של הפועל באר שבע במפגש הגומלין מול אולימפיאקוס יעזוב את הסגל של בכר. אופיר דוידזאדה סיכם את תנאיו בגנט הבלגית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אליה יעבור אחרי שלב הפלייאוף. המגן ימריא מחר לבלגיה, שם יעבור את הבדיקות הרפואיות במדי גנט.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הדיחה את אולימפיאקוס
מי אמור, איט'ס מיגל: על ההשתלבות של מיגל ויטור בהפועל באר שבע
היריבות האפשרויות של הפועל באר שבע: זלצבורג, סלטיק ולגיה ורשה
לידיעה הראשונית על כוונת גנט להחתים את דוידזאדה

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חגיגה באדום. צדק/ברני ארדוב

ברק בכר הנרגש אמר בסיום: "האליפות היה ההישג הכי גדול והכי מרגש. זה לא רק שעברנו אלא איך שעברנו, שלטנו בצורה מוחלטת מול אולימפאקוס. הקהל תמך בנו בצורה מטורפת. לחצנו בהתחלה, עשינו דברים שהצליחו לנו. לא צריך למהר, ידענו שהם יהיו בלחץ. גם אם הייתה הארכה זה היה לטובתנו, שמח שזה נגמר לפני אבל הכול טוב. לא נתנו לנו סיכוי, אך האמנו מההתחלה. התכוננו אליהם ועשינו דברים טובים. נחגוג יומיים, ביום ראשון יש כבר את בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. בקרית שמונה בתור עוזר הייתי קרוב לליגת האלופות, מקווה שהפעם נשיר אותו. אני מאוד שמח להאריך את החוזה שלי כאן".

בלם באר שבע שיר צדק, שכבש שער גדול, אמר: "כיף גדול, אני נשאר מאופק. מה שהכי חשוב זו התוצאה. לנצח קבוצה כמו אולימפיאקוס, לא לספוג בשני המפגשים. זה הישג גדול מאוד. הצוות המקצועי הכין אותנו מצוין. אני מסתכל על משחק ההגנה ועל זה שלא ספגנו. הבטחנו את המקום לפחות בשלב הבתים של הליגה האירופית. הוכחנו נגד אולימפיאקוס שקבוצה כמו הפועל באר שבע בנויה טוב. נישאר צנועים, נמשיך לעבוד קשה וניתן הכול נגד כל יריבה שלא תגיע בשלב הבא. אני חושב שצריך לתת לנו אשראי. נטרלנו קבוצה מצוינת, מעולה, עשינו שני מפגשים אדירים. מגיע כל הכבוד לחבר'ה, לברק, הגענו מוכנים. שילבנו הגנה טובה מאוד והגענו להרבה מצבים. כיף גדול עם הקהל שלנו. אנחנו שני מפגשים מליגת האלופות ואנחנו נראים טוב. נישאר צנועים, נעבוד קשה והשמיים הם הגבול".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האמין. ברק בכר/ברני ארדוב

אופיר דוידזאדה: "זה רגע מרגש מאוד בשבילי. אחרי שמונה שנים כאן, עברתי את התקופות הכי יפות ועכשיו עלינו לפלייאוף על העלייה לליגת האלופות. אני יכול להבטיח לכולם שאתן הכל במשחקים שנותרו לי בבאר שבע. מחר אעבור בדיקות רפואיות ואחתום רשמית. אני מודה לאלונה ואסי שאפשרו לי להגשים את החלום".

המגן הוסיף: "לקחתי בחשבון את כל האופציות. החלום שלי היה לשחק באירופה והכי כיף לעשות את זה בטעם טוב. אני מקווה להתחבר לקבוצה הבאה שלי כמה שיותר מהר".

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ליגיונר חדש. דוידזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully