וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "האוהדים סובלים כבר שנים. מגיע להם תואר". בוזגלו יחתום?

3.5.2016 / 7:55

האליפות מתקרבת לבאר שבע. האוהדים חגגו, במועדון ביקרו את זהבי ("מתוסכל ממה שקורה במכבי") ובכר העביר מסר לשחקנים: "זה לא גמור". ההנהלה תיפגש עם בוזגלו המאוכזב, דוידזאדה יעזוב לבלגיה? רייטינג שיא למשחק בערוץ 1

one

בהפועל באר שבע אמרו עוד לפני ה-0:0 אמש (שני) עם מכבי תל אביב ש"תיקו ישרת אותנו, אבל אנחנו באים לבלומפילד כדי לנצח", אבל למרות הצעד הענק שעשו לעבר התואר ביציאה מחדר ההלבשה השחקנים שמרו על איפוק ועדיין סירבו לדבר על כך שהתואר כבר נמצא בידיים שלהם. "שיחקתם כמו גברים, אבל זה עדיין לא נגמר", אמר בכר לשחקנים עם שריקת הסיום. אליניב ברדה חגג אתמול עם יתר השחקנים, למרות שאחדים מהם סיפרו כי הוא נראה מאוכזב לאחר שעשר דקות לסיום, אחרי שני חילופים, הוא עדיין לא נכנס למגרש. "ברדה שותק לטובת המועדון, אבל ברור מה מרגיש שחקן במעמדו. הוא בטח ציפה להיכנס קודם", אמרו השחקנים. מאור בוזגלו לא שותף אתמול. הוא מסיים חוזה בעונה הבאה ובאר שבע תיפגש איתו ותציע הארכת חוזה (מסתיים בקיץ הבא), אך לא ברור האם יחתום או שיהפוך לשחקן חופשי ויחליט לעזוב. השחקנים ביקרו אתמול את ערן זהבי, שטען כי הקבוצה הגיעה להתגונן. "הוא כנראה מתוסכל ממה שקורה בקבוצה שלו. האליפות בכיס שלנו, לא ניתן לה לברוח", אמר אחד מהם.

0:0 בין מכבי ת"א לבאר שבע, ששמרה על פער שלוש נקודות בפסגה

אליניב ברדה זהיר: "אין מקום לחגוג, לא מרשה לעצמי לחלום על אליפות"

זהבי תוקף: "היתה קבוצה אחת שבאה לנצח ואחת שבאה להתגונן"

הטעויות של פטר בוס: לא רק במערך, אלא גם בהכנה המנטלית

אוגו בהופעה גדולה, זהבי אכזב, יפת הצטיין: ציוני משחק העונה

שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, סקאוט שעובד בין היתר עם ספרטק ולוקומוטיב מוסקבה עקב אחר אנתוני וואקמה וגם סקאוט של גנט הגיע לעקוב אחריו ואחרי אופיר דוידזאדה, שמיוצג על ידי דודו דהאן. בבאר שבע עדיין לא קבעו תג מחיר על המגן, אבל הוא עשוי לעזוב בקיץ אם תגיע הצעה מפתה. בבאר שבע מרוצים מאוד מהיכולת של המגן, שאמש גילה עליונות יחד עם מספר שחקנים נוספים כמו ג'ון אוגו, וואקמה וויליאם סוארס. במועדון החלו במגעים ראשוניים עם דודו גורש במטרה להחתים אותו לעונה נוספת. במועדון טוען כי השוער קיבל מסרים מברק בכר והצעה תוגש לו בקרוב. מקורבים למועדון טוענים כי למועדון הוצע גם אופיר מרציאנו, למקרה שהשוער לא ימשיך.

בסיום האוהדים חגגו מחוץ לבלומפילד ופצחו בשירה אדירה לעבר השחקנים: "באר שבע לא תרד". הם הסבירו: "גם אוהדי לסטר שרו את זה עד עכשיו. אבל בניגוד אליהם, החגיגות שלנו יחכו עוד קצת". מהראן ראדי דיבר בסיום על אותם אוהדים. "מסכנים, אנחנו עושים את המקסימום כדי שהם ישמחו, הם סובלים כבר שנים", הגיב הקשר. "מגיע להם תואר, הם תמכו בנו, שמענו אותם יותר מאשר את הקהל של מכבי שהוא עוצמתי מאוד". ראדי התייחס גם לביקורת של ערן זהבי, שטען כי קבוצתו הגיעה כדי להתגונן: "לפי המחצית הראשונה לא הרגשתי שבאנו לשחק על תיקו. יכול להיות שהם שלטו במחצית השניה, אבל לא באנו להיות תפאורה בבלומפילד, לגנוב תיקו או לעקוץ. אנחנו במקום הראשון, אישית וקבוצתית באנו בשביל לנצח. אני לא חשוב שזה אמור לשמח אותנו, אבל זה גם מספק. הדברים של זהבי? אני אף פעם לא מתייחס ליריבה, נותן להם כבוד. אתם מנסים לצייר תמונה שונה, שאנחנו עושים בונקר. במחצית הראשונה נראינו כמו קבוצה שבאה לנצח. לא ראיתי שמכבי הגיעה ליותר מצבים. הם הגיעו למצבים וגם אנחנו. היה משחק שקול. הייתי אדם חיובי ואשאר כזה. לא מתעסק במה שיהיה, ניתן מאה אחוז ונחכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
זהבי מתוסכל? ראדי/קובי אליהו

"חזרתי מפציעה ואחר כך המאמן החליט מה שהחליט", ענה ראדי בנוגע לתקופה הקשה שעבר. "אני תמיד בא ועובד קשה, לא מקטר ולא בוכה. כך התנהלתי כל הקריירה. המאמן מעריך אותי מאוד. בסוף יש מטרה אחת וכל עוד אנחנו במקום הראשון הכל תלוי בנו. סטטיסטית, אנחנו ביתרון. אני לא מנסה להיות פוליטיקאי, אבל אם לא ננצח בשבוע הבא ומכבי כן, הפער יהיה נקודה".

"אליפות רביעית ברציפות שלי? זה הדבר האחרון שמעניין אותי", המשיך הקשר והתייחס גם למשחק האחרון העונה מול סכנין: "מישהו חושב שסכנין תפתח רגליים? הם רוצים להצליח ולהגיע למקום הרביעי. הם לא ישפיעו על מאבק האליפות. הם הוציאו תיקו בטרנר. יש לי הרבה חברים שם, אבל כשנגיע למגרש אין חברים".

* משחק העונה זכה אתמול לרייטינג שיא בערוץ 1 לעונת 2015/16: הרייטינג הממוצע במשחק עומד על 13.9 אחוז, והשיג פיק צפייה של 20.1 אחוז בדקת הסיום. במשחק צפו בממוצע 484 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully