וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היתה קבוצה אחת שבאה לנצח ואחת שבאה להתגונן"

2.5.2016 / 23:09

קפטן מכבי תל אביב לא אהב את הסגנון של באר שבע: "היה משחק חד-צדדי, אולי אנחנו קצת בלחץ, איבדנו את קור הרוח מול השער". בוס: "באר שבע לא מאבדת הרבה נקודות. זה לא קל"

one

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ה-0:0 עם הפועל באר שבע במשחק העונה. הפער בפסגה נותר על שלוש נקודות, והצהובים, שניצחו מוקדם יותר בבית המשפט וקיבלו את פרדראג ראיקוביץ' למשחק העונה, אכזבו על כר הדשא וימשיכו לרדוף אחר האדומים במירוץ לאליפות רביעית ברציפות.

מה נשאר להן:

הפועל באר שבע:

בית"ר ירושלים (בית)
מכבי חיפה (חוץ)
בני סכנין (בית)

מכבי תל אביב:

הפועל רעננה (חוץ)
בית"ר ירושלים (חוץ)
מכבי חיפה (בית)

אליניב ברדה עדיין לא חוגג את האליפות
משחק העונה הסתיים ב-0:0 שמשרת את הפועל באר שבע
הטוב, הרע והמכוער ממשחק העונה
משחק העונה: הציונים

שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

"זה עוד לא נגמר, נותרו עוד שלושה משחקים", אמר פטר בוס בסיום. "לא פתחנו היטב היום, לא לחצנו, באר שבע שיחקה טוב יותר. מצד שני, ההזדמנויות הטובות ביותר היו שלנו, ובמחצית השנייה השתפרנו. אם אתה לא מבקיע, הכל נראה אחרת. גם בשני המשחקים האחרונים לא הבקענו, וזה מה שקורה. אולי אם היינו מבקיעים שער אחד זה היה משחרר את השחקנים. באר שבע לא מאבדת הרבה נקודות. זה לא קל, אבל אם הם יעשו טעות גדולה, אנחנו נצטרך להיות שם. קודם כל צריך להסתכל על עצמנו ולנצח את שלושת המשחקים שנשארו, ואז אולי יהיה לנו מזל אם באר שבע תיפול".

ערן זהבי הוסיף: "לא מסכים שאנחנו לא ראויים לאליפות. אמנם לא ניצחנו אבל היה משחק חד-צדדי, היתה קבוצה אחת שבאה לנצח ואחת להתגונן, והם השיגו את התוצאה שהם רצו. רק אנחנו אשמים במצב הזה, כי ברגע שאנחנו עושים שלושה משחקים בלי להבקיע שער, אז ברור שאנחנו לא במצב שרצינו להיות. שום דבר לא נגמר, צריך לנצח את המשחקים שנותרו ולקוות שבאר לא תנצח. אולי אנחנו קצת בלחץ, קצת איבדנו את קור הרוח מול השער בגלל הסיטואציה. גם היום הגענו להרבה מצבים, אבל היה משחק טוב שלנו, בעיקר במחצית השנייה. אני לא זוכר מצבים של באר שבע, אבל העובדה היא שנשארנו במקום השני והם במקום הראשון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully