וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אין מקום לחגוג, לא מרשה לעצמי לחלום על אליפות"

2.5.2016 / 23:02

בהפועל באר שבע היו מרוצים מה-0:0 נגד מכבי תל אביב, אבל הקפידו להזכיר: "יש עוד שלושה משחקים קשים". ברק בכר: "מה שחשוב זה שהדברים עדיין בידיים שלנו, האליפות עוד רחוקה"

one

הפועל באר שבע אמנם לא הצליחה להגדיל הערב (שני) את הפער ממכבי תל אביב, אבל שחקניה ואוהדיה חגגו את ה-0:0 בבלומפילד במשחק העונה. הקבוצה מבירת הנגב שמרה על מרחק של שלוש נקודות מהיריבה שלה על כתר האליפות והדברים עדיין תלויים בה. נציג של גנט הבלגית הגיע למשחק וצפה במספר שחקנים, כשביניהם אופיר דוידזאדה ואנתוני וואקמה.

מה נשאר להן:

הפועל באר שבע:

בית"ר ירושלים (בית)
מכבי חיפה (חוץ)
בני סכנין (בית)

מכבי תל אביב:

הפועל רעננה (חוץ)
בית"ר ירושלים (חוץ)
מכבי חיפה (בית)

ערן זהבי תוקף: "באר שבע באה רק כדי להתגונן"
עוד בליגת העל: ירון הוכנבוים פוטר מהפועל עכו
הטוב, הרע והמכוער ממשחק העונה
משחק העונה בליגת העל: הציונים

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם דודו גורש. קובי אליהו
סוארס וגורש בסיום/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "באנו לנצח, אבל ברור שאיך שעם איך שהמשחק התפתח והלחץ של מכבי תל אביב בסיום, התוצאה טובה. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, בשנייה נסוגנו. לא קל לשחק נגד קבוצה טובה כמו מכבי, אבל שיחקנו כמו גברים".

בכר הוסיף: "יש עוד שלושה משחקים קשים נגד קבוצות עם עניין ויהיה קשה, אבל הדברים תלויים בנו וזה מה שחשוב. אנחנו ממש לא רגל וחצי עם אליפות. יש עוד תשע נקודות, הפרש השערים שלנו לא מספיק טוב וזה כמו שתי נקודות הפרש. כל משחק עכשיו יהיה המשחק הכי חשוב שיש".

אליניב ברדה: "לא השכלנו לנצח, אבל לפעמים צריך לשחק על תוצאה וזה מה שעשינו בסיום. הנקודה חשובה. מכבי שלחו הרבה שחקנים קדימה, אנחנו הלכנו אחורה, אולי יכולנו לעקוץ, אבל התוצאה בסדר גמור. אליפות? אני עוד לא מרשה לעצמי לחלום, אין מקום לחגוג".

החלוץ התייחס לכך שנכנס כמחליף: "אני תמיד משתדל לעשות הכי טוב, גם כמחליף. ברור שאני תמיד רוצה להיות על הדשא, לשחק 90 דקות, אבל יש מאמן ואם הוא חושב שאני צריך להכינס כחלוץ שלישי ולשחק שבע דקות, אני אעשה את זה. לא צריך לייחס לזה חשיבות, כולנו רוצים להשיג את אותו דבר. המטרה כל כך חשובה, אני לא חשוב".

מהראן ראדי: "אנחנו עובדים קשה, אבל האליפות מאוד רחוקה. יש תשע נקודות, יש משחקים נגד קבוצות טובות. מי שראה את המשחק - במחצית הראשונה באנו עם ביטחון ושיחקנו טוב. במחצית השנייה חזרנו אחורה. נקודה זה לא משהו שמספק אותנו, אני חושב שהראנו במחצית הראשונה שאנחנו יכולים יותר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0 במשחק העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully