וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ירון הוכנבוים פוטר במפתיע

המאמן, שרק לאחרונה חתם על הארכת חוזה לעונה נוספת, פוטר מתפקידו אחרי ארבעה הפסדי ליגה ברציפות. הנהלת המועדון מסרה: "לא היה מנוס מלבצע את הזעזוע". מומי זפרן צפוי להתמנות

one

הפועל עכו הודיעה הערב (שני) על החלטתה לפטר את המאמן ירון הוכנבוים מתפקידו. ההחלטה הגיעה בעקבות ההפסד הרביעי של הקבוצה בפלייאוף התחתון, בעקבותיו נותרה מתחת לקו האדום והסתבכה קשות במאבק נגד הירידה. מי שאמור להחליף את הוכנבוים ולהתמנות למאמן הפועל עכו בשני המשחקים האחרונים של העונה הוא שועל הקרבות הוותיק מומי זפרן.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נפרד מעכו. הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין

בהודעת הקבוצה נכתב: "המהלך נעשה בלב כבד שכן לא רצינו להגיע למצב הזה, אך לאור היכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים לא היה מנוס מלזעזע את הקבוצה. ההנהלה לקחה פה החלטה אחראית וכבדת משקל במטרה אחת - להשיג תוצאות טובות בשני המשחקים האחרונים של העונה ולהישאר בליגת העל. אנו מודים למאמן ירון הוכנבוים על הדרך שעברנו יחד ומאחלים לו בהצלחה בהמשך. בשעות הקרובות תודיע ההנהלה על זהות המאמן החדש".

כזכור, לפני קצת יותר מחודש, אחרי הניצחון 1:4 על מכבי נתניה בפתיחת הפלייאוף התחתון שהציב אותה מרחק שבע נקודות מהקו האדום, הודיעה הפועל עכו על הארכת חוזהו של הוכנבוים בעונה נוספת, אחרי שמונה למאמן ביוני אשתקד בעקבות הצלחתו עם הפועל עפולה מהלאומית. אלא שמאז, כאמור, רשמה הקבוצה ארבעה הפסדים רצופים וכעת היא מנסה לעצור את הסחף, לקראת צמד המשחקים הקריטי מול הפועל כפר סבא בחוץ ועירוני קרית שמונה בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully