וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי חתם בניו יורק רד בולס: "כבר מוכן לשחק ולהבקיע שערים"

חוזהו של החלוץ הישראלי אושר רגע לפני סיום מועד ההעברות בארה"ב והוא הצטרף כמושאל עד ינואר, אז יחזור לר.ב. לייפציג הגרמנית. סוכנו: "בטוח שעומר מגיע למקום שיקדם וירגש אותו"

עומר דמארי השלים הבוקר (חמישי) את המעבר שלו לניו יורק רד בולס מליגת ה-MLS, ממש רגע לפני סגירת חלון ההעברות בארה"ב. החלוץ הישראלי בן ה-27 עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד ינואר, כשבסיום תקופת ההשאלה יחזור לשורות ר.ב. לייפציג הגרמנית, המחזיקה בכרטיסו.

לאתר הרשמי של רד בולס אמר דמארי: "שלום לכולם, אני עומר דמארי. אני שמח להיות כאן וכבר לא יכול לחכות לעלות על המגרש ולהבקיע שערים. בהצלחה לכולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישקם את הקריירה בארצות הברית? דמארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מועדון מדהים, כדורגל ברמה מאוד גבוהה", אמר סוכנו רונן קצב. "אתמול היינו במשחק של ליגת האלופות האמריקאית והיה מדהים, עם קצב מדהים. אני בטוח שעומר מגיע למקום שיקדם אותו וירגש אותו".

המנהל הספורטיבי של ניו יורק רד בולס, אלי קרטיס, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו מצפים בקוצר רוח שעומר יצטרף לקבוצה. אנחנו עוקבים מקרוב אחר המועדונים הקשורים לתאגיד רד בול, כך שיצא לנו לראות אותו בפעולה בכמה מקרים ואנחנו חושבים שהוא יכול להוסיף לנו איכות לקראת השליש האחרון של העונה. ההבאה שלו הייתה כרוכה בעבודת צוות ותקשורת טובה. לשמחתנו, הצלחנו לצרף חלוץ איכותי שנמצא בשיא הקריירה שלו, ואנחנו חושבים שהוא יוכל לעזור לנו השנה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דמארי יהיה אחד השחקנים שלא נכללים תחת תקרת השכר במועדון (designated player). את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה מניו יורק צפוי לערוך דמארי ביום שישי, אך הוא לא ישחק במחזור הקרוב מול לוס אנגל'ס גלקסי. הופעת הבכורה מתוכננת להתקיים באצטדיון הביתי, במשחק הליגה מול מונטריאול אימפקט ב-14 באוגוסט.

ניו יורק רד בולס תהיה הקבוצה הרביעית של דמארי בחו"ל. החלוץ שגדל במכבי פתח תקוה ועבר להפועל תל אביב, יצא לאוסטריה וינה בקיץ 2014 וממנה נמכר לר.ב. לייפציג תמורת כחמישה מיליון יורו. אחרי חצי עונה לא מוצלחת בבונדסליגה השנייה, דמארי הושאל לאחות האוסטרית רד בול זלצבורג, סבל מפציעות, לא שחזר את יכולתו מהקדנציה הקודמת באוסטריה וכעת הושאל לקבוצה שלישית השייכת לתאגיד הענק. בכך הוא הפך לראשון בהיסטוריה שמשחק בכל שלוש הקבוצות של הקונצרן.

בניו יורק, המדורגת שנייה באזור המזרחי ב-MLS, דמארי ישתף פעולה עם האחים בראדלי ושון רייט פיליפס ויתאמן אצל קשר נבחרת ארה"ב בעבר, ג'סי מארש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמארי חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully