וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט הרשים, בן משה הפתיע: סיכום אליפות אירופה לעתודה מהזווית הישראלית

בנו של בלאט סחט מחמאות מסקאוטים, שחקני הפועל תל אביב הובילו, קופרברג הראה ניצוצות בהתקפה וישראל הפגינה קליעה לא אופיינית. סיכום סטטיסטי לאליפות, כולל מה אומרים על כוכבי הנבחרת ביבשת

one

בווידאו: תקציר משחק השיא של תמיר בלאט בעונה החולפת

נבחרת העתודה סיימה היום (ראשון) את הופעותיה באליפות אירופה דרג א' במקום ה-12, אחרי הפסד 88:60 לנבחרת סרביה. בכך עמדה הנבחרת במטרה הראשונית של הישארות בדרג א'. החבורה של דן שמיר פתחה את הטורניר בסערה עם שני ניצחונות על פינלנד המארחת ועל צרפת, אך עד מהרה התברר כי מדובר היה בשתי יריבות חלשות יחסית וכי מול הנבחרות החזקות יותר ישראל התקשתה להתמודד, בעיקר מבחינה פיזית.

למרות זאת, היו כמה נקודות אור. מי שהנהיג את הנבחרת והראה לא מעט ניצוצות היה תמיר בלאט. רכז הפועל תל אביב נשא על כתפיו מעמסה לא פשוטה וקיבל הכי הרבה דקות למשחק מבין כלל השחקנים באליפות (31.1 למשחק), אך רשם יכולת מרשימה בשני המשחקים הראשונים. הוא סיים את הטורניר כשהוא מדורג במקום השני באסיסטים למשחק (6.4), הוסיף 13.1 נקודות והוריד גם ארבעה ריבאונדים, אולם תמרור האזהרה עבורו הוא ללא ספק מספר האיבודים - 4.9 למשחק (ראשון באליפות).

עוד בנושא:
נבחרת העתודה הובסה בידי סרביה וסיימה את אליפות אירופה במקום ה-12
בפיב"א משבחים את בלאט ג'וניור: "הדהים את אולם הקרח בהלסינקי"

שחקן נבחרת העתודה של ישראל תמיר בלאט. FIBA, אתר רשמי
יותר מדי איבודים. בלאט/אתר רשמי, FIBA

דניאל קופרברג, כמו בלאט, יחזור לאליפות דרג א' בקיץ הבא (מלאו לו 19 רק לאחרונה) בתור שם הרבה יותר מוכר. הגבוה של הנבחרת אמנם הפגין רכות והגנה טעונת שיפור, אבל הראה גם יכולות התקפיות סולידיות. הוא סיים את האליפות עם ממוצע של 15.1 נקודות, שמיני באליפות, ודייק ב-54.5 אחוז מהשדה, שני באליפות.

אחת מהתגליות הישראליות באליפות הוא ללא ספק צוף בן משה. הגארד/פורוורד של הפועל תל אביב, שהפציע עם כמה משחקים לא רעים בליגת העל בעונה החולפת ונכלל לראשונה בקריירה בסגל הסופי של נבחרת צעירה כלשהי, קלע 8.9 למשחק והציג קליעה נהדרת. הוא סיים את האליפות עם 46.7 אחוז מחוץ לקשת, מקום שישי מבין השחקנים באליפות.

אור לאומי, שזמן קצר לפני האליפות חתם בהפועל תל אביב והצטרף לבלאט ובן משה בסגל האדומים, הציג יכולת לא רעה. הוא סיים את הטורניר עם 12 נקודות בממוצע, סיים שלישי באחוזים מהקו העונשין (85.7) ושמיני בחטיפות (2 למשחק).

מבחינה קבוצתית, ישראל הראתה סימנים מעודדים בעיקר באספקט אחד: קליעה משלוש. היא סיימה שלישית באחוזים מחוץ לקשת (36.2 למשחק), שנייה במספר שלשות למשחק (9.6) וסיפקה את המשחק עם הכי הרבה שלשות באליפות, כשצלפה 16 פעמים מהטווח הזה מול גרמניה. גם מהעונשין העתודה לא נראתה כמו נבחרת ישראלית טיפוסית כשדייקה ב-75.2 אחוז מהקו, מקום שני באליפות. ישראל גם סיימה שלישית באסיסטים למשחק (18.7) ורביעית בנקודות (75.2).

* כל הנתונים נכונים ליום ראשון בערב, לפני משחק הגמר והמשחק על המקום השלישי

"תמיר בלאט, הבן של דיוויד בלאט, מרשים. קלע ופליימייקר מצוין. אתלט ממוצע"

"הסגנון של תמיר בלאט מזכיר מאוד את יוגב אוחיון. הוא בוגר לגילו ולא רע התקפית. העתיד שלו מבטיח"

"הכוכב של אליפות אירופה לעתודה עד כה הוא בנו של דיוויד בלאט, תמיר בלאט. יש לו יכולת מסירה, קליעה וניהול משחק נפלאים. ישראל ב-0:2 מפתיע" (נכתב אחרי שני המשחקים הראשונים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully