וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הובסה בידי סרביה וסיימה את אליפות אירופה במקום ה-12

רבע שני רע (28:11) ואחוזים איומים מחוץ לקשת (3 מ-21) הובילו את שחקניו של דן שמיר ("אהבתי את הדרך שלנו") להפסד מוחץ של 88:60 במשחק הנועל של האליפות. אור לאומי בלט עם 20 נקודות

מאמן נבחרת העתודה של ישראל דן שמיר. אתר FIBA, אתר רשמי
סיום מאכזב לאליפות מוצלחת. דן שמיר/אתר רשמי, אתר FIBA

נבחרת העתודה סיימה היום (ראשון) את אליפות אירופה במקום ה-12, לאחר שהובסה במשחק הדירוג האחרון 88:60 בידי סרביה. על אף הטעם הרע מהיכולת שגילתה במשחקי הדירוג, החבורה של דן שמיר יכולה להיות מרוצה מעצמה על שהשלימה את המשימה ונותרה בדרג א'. בהמשך יתקיים גמר הטורניר בין ספרד וליטא.

הרבע הראשון הלך צמוד. אור לאומי בלט בישראל, שהחטיאה את כל חמשת ניסיונותיה מחוץ לקשת ופיגרה 14:12 בתום עשר הדקות הראשונות. אלא שהרבע השני היה כל כולו סרביה, עם 11:28 מוחץ שסייע לה לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח של 25:44. ברבע השלישי צמח הפער ל-27:52, ומשם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך.

אור לאומי היה היחיד שתפקד עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אך בדומה לחבריו (3 מ-21 ל-3), גם הוא לא פגע מחוץ לקשת (1 מ-9). דניאל קופרברג הוסיף 12, תמיר בלאט סיים עם 7.

דן שמיר אמר בסיום: "אחרי המשחק יש אמוציות וזוכרים את הסוף וזה טבעי, אבל אני מסתכל על כל התקופה. נכון שבסוף נגמר לנו הדלק והאליפות נגמרה כמו שנגמרה, אבל אני מסתכל על כל התקופה ובסך הכל מאוד נהנתי מהנבחרת הזו ומהעשייה לאורך כל הדרך. יש פה שחקנים טובים שיעשו דברים בכדורסל הישראלי ואהבתי מאוד את הדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully