וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תוהים: האם הגעתו של זלאטן תוביל לסיום דרכו של רוני?

ההודעה על צירופו של השבדי לשורות מנצ'סטר יונייטד עשויה לעורר משבר ראשון בעידן מוריניו. עסקת מחטריאן רק מגבירה את העומס בקישור ההתקפי, הפרשנים בממלכה כבר נרגשים לקראת זלאטן

זלאטן איברהימוביץ', שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
אנגליה מחכה. זלאטן/רויטרס

"הגיע הזמן שהעולם יידע שהיעד הבא שלי הוא מנצ'סטר יונייטד", כך הסעיר אמש (חמישי) זלאטן איברהימוביץ' את אירופה לקראת העונה הבאה. החלוץ השבדי עזב את פריס סן ז'רמן ובגיל 34 ישוב לשתף פעולה עם ז'וזה מוריניו. בזמן שחולצות של זלאטן במדים האדומים כבר נמכרות ברחבי מנצ'סטר, היום נדמה כי עתידו של ויין רוני במועדון לוט בערפל. באנגליה מדווחים כי ההגעה של איברהימוביץ' עשויה לסלול את דרכו של הקפטן מחוץ למועדון כאשר עמדת החלוץ המרכזי, אותה הוא כול כך אוהב, תהיה שייכת בצורה בלעדית לשבדי. העובדה כי אנתוני מרסיאל ומרכוס רשפורד סומנו כעתיד של השדים האדומים כאשר הצרפתי צפוי לשחק בכנף השמאלית והאנגלי הצעיר יקבל את ההזדמנויות כשחקן רוטציה, המנייה של רוני נמצאת בירידה במיוחד כאשר עסקת צירופו של הנריק מחטריאן מבורוסיה דורטמונד נסגרה.

אלן סמית' מהגארדיאן היטב לתאר: "אין הרבה שחקנים שיש להם את היכולת לשלוט ברשתות החברתיות כמו זלאטן. יונייטד לא רק הביאה את אחד הסקוררים הגדולים בעולם, אלא את אחת הדמויות הגדולות בתבל. מעטים השחקנים שיכולים להתחרות בארון הגביעים שלו, מדובר בשחקן שזכה בתארים בהולנד, צרפת, ספרד ואיטליה. מלבד ליגת האלופות יש לו הכול. הוא רעב גם בגיל 35 ומסוגל לשקם את חדר ההלבשה השבור אחרי תקופת לואי ואן חאל. מוריניו יודע שזלאטן ינהיג את הסגל, השחקנים יצטרכו להבין את מצב העניינים החדש".

עוד בנושא:
הרכש החדש של פפ גווארדיולה
זלאטן איברהימוביץ' הודיע: בעונה הבאה אשחק במנצ'סטר יונייטד
ניימאר האריך את חוזהו בברצלונה, סמואל אומטיטי נרכש מליון

שחקן נבחרת אנגליה ויין רוני מודה לקהל. רויטרס
בדרך החוצה? רוני/רויטרס

במקביל, יש הטוענים כי הוורסטיליות של קפטן נבחרת אנגליה עשוי לקנות לו מקום בתוכניות החדשות של המיוחד. "אם רוני יקבל את התפקיד שלו כקשר מתחת לזלאטן, ככוכב לצדו של איברה אז יש לשיתוף הפעולה הזה עתיד".

בלי קשר להמשך דרכו של רוני, ההתרגשות לקראת זלאטן גדולה. "יונייטד רגילה להחתים שחקנים גם במהלך שיא הקריירה שלהם, לראייה - רובין ואן פרסי. יונייטד לא הייתה יכולה לעמוד בקסמים של אברה קדברה, הוא טוב ומפתה מדי", נכתב ב'טלגרף'. יש כאלה שכבר משווים את צירופו של איברהימוביץ' להחתמתו של אריק קאנטונה ב-1992.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully