וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' הודיע: בעונה הבאה אשחק במנצ'סטר יונייטד

כצפוי, כוכבה השבדי של פריס סן ז'רמן החליט לחבור לז'וזה מוריניו ויהיה הרכש השני של המועדון. השבדי כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "זמן לתת לכל העולם לדעת, אשחק בעונה הבאה ביונייטד"

זלאטן איברהימוביץ', שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
אנחנו כבר לא יכולים לחכות. זלאטן/רויטרס

זה היה באוויר הרבה זמן, והיום (חמישי) זה הפך להיות רשמי: זלאטן איברהימוביץ', כוכבה השבדי של פריס סן ז'רמן ישחק בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד. מאז שהודיע על כך שהוא עוזב את אלופת צרפת, כל הדיווחים סברו שהשבדי יחבור לז'ו'זה מוריניו בקבוצה האנגלית והיום ניתן האישור לכך כשזלאטן כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "זה הזמן להודיע לכל העולם. היעד הבא שלי הוא מנצ'סטר יונייטד". כזכור, זלאטן הודיע עוד לפני ששבדיה הודחה מהיורו, שזה יהיה הטורניר האחרון שלו והוא פורש מהנבחרת הלאומית. מחר בבוקר השבדי צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהיות מוצג רשמית במועדון.

זלאטן הוא הרכש השני של ז'וזה מוריניו, לאחר שהשניים כבר שיתפו פעולה באינטר ב-2008/9. כעת הם למעשה יאחדו כוחות מול פפ גווארדיולה, נמסיס ידוע של שניהם שמונה כזכור למאמן היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. יונייטד לא תצטרך לשלם דמי העברה, מאחר שהחלוץ הוא שחקן חופשי. השבדי יצטרף לאריק באי, הבלם מחוף השנהב שהצטרף מוויאריאל מוקדם יותר הקיץ.

זלאטן בן ה-34, החל את הקריירה המפוארת שלו במאלמו קבוצת נעוריו, ממנה עבר לאייאקס ב-2001 ובמדיה כבש 35 שערים ב-74 הופעות. מהולנד, זלאטן החל את המסע האיטלקי שלו, כאשר יובנטוס רכשה אותו בקיץ 2004 ובמדיה הוא רשם 70 הופעות וזכה בשתי אליפויות. ב-2006 עד 2009 זלאטן שיחק באינטר, שם הוא שיתף פעולה עם ז'וזה מוריניו וכבש 57 שערים ב-88 הופעות כדי להוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות. מאינטר זלאטן עבר לברצלונה במדי שיחקה עונה אחת אך שם אפשר להגיד שהוא נכשל ולא הסתדר עם המאמן פפ גווארדיולה. השבדי סיים את המסע האיטלקי שלו במילאן שם הוא שיחק שתי עונות וזכה באליפות אחת, וב-2012 הוא עבר לפריס סן ז'רמן, במדיה הוא זכה בארבע אליפויות רצופות וכבש לא פחות מ-156 שערים ב-138 הופעות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
תחנה חדשה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully