וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: סעיף השחרור המפלצתי של ניימאר, בן ארפה בפ.ס.ז'

הפנומן חתם בברצלונה, שהציבה עבורו תג מחיר מטורף. הקשר הפך לרכש הראשון בעידן אמרי, ארסנל לא מוותרת על אלכסיס, לסטר סימנה ברזילאי מבטיח והיכן חתם הבן של מוריניו?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מנצ'סטר סיטי מול סוונסי

העברות

* רשמית: חוזהו של ניימאר בברצלונה הוארך בחמש שנים. סעיף השחרור של הפנומן הברזילאי עלה ל-220 מיליון יורו בעונה הבאה, לאחרי הסעיף יעלה ל-250 מיליון יורו.

* רכש ראשון לפריס סן ז'רמן תחת אונאי אמרי. חאתם בן ארפה עזב ניס וחתם בשורות האלופה עד 2018. הקשר, ששמו נקשר עם ברצלונה וסביליה, העדיף להישאר בצרפת וינסה לסייע לאמרי לעשות את קפיצת המדרגה בליגת האלופות.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על צירופו של נוליטו. חלוץ ספרד וסלטה ויגו חתם לארבע שנים, הפך לרכש השלישי בעידן פפ גווארדיולה והוא ילבש את החולצה עם המספר 9 (לידיעה המלאה). מרטין דמיצ'ליס שוחרר רשמית.

*המגן הימני של נבחרת טורקיה, גוקאן גונול, סיים את חוזהו בפנרבחצ'ה ועוזב את המועדון לאחר תשע עונות. הוא חתם על חוזה לארבע עונות בבשיקטאש.

* ויקטור איברבו הוצג בפנתנאייקוס. הקולומביאני הושאל לעונה אחת מקליארי עם סעיף רכישה בסך שישה מיליון יורו.

* חלוץ נבחרת צפון אירלנד, קייל לאפרטי, הודיע לראשי נוריץ' כי הוא לא נשאר במועדון.

* מרקו אמליה, רדאמל פלקאו ואלשנדרה פאטו סיימו את ההסכם שלהם בצ'לסי. חוזהו של השוער פג, ההשאלה של צמד החלוצים הסתיימה.

* ניוקאסל הציגה את דוויט גייל שעזב את קריסטל פאלאס וינסה לסייע לרפא בניטס לשוב אל הפרמיירליג. המגפאייז שילמו עליו 10 מיליון ליש"ט ושילמו 10 נוספים על קשר בורנמות', מאט ריצ'י.

* אנדרוס טאונסנד עשה את הדרך ההפוכה ועבר מניוקאסל לקריסטל פאלאס תמורת 13 מיליון ליש"ט. והיה עוד רכש של אלן פארדיו היום: סטיב מנדאנדה שעזב את מארסיי וחתם לשלוש שנים.

* שחקן נוסף שמצטרף לפאלאס הוא השוער סטיב מנדנדה. הוא יעזוב את מארסיי לאחר תשע שנים.

* ווטפורד הודיעה על צירופו של בלם גנק כריסטיאן קבאסלה. הבלגים קיבלו תמורתו 5.8 מיליון ליש"ט. עוד שחקן שהצטרף לסגל הוא אייזק סקסס, שעזב את גראנדה.

* פולהאם, אותה מאמן אקס מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ', צירפה את ז'וזה מריו מוריניו, בנו של מאמן מנצ'סטר יונייטד. השוער בן ה-16 חתם לשנתיים בקבוצת הנוער של המועדון.

שמועות

* 'לאקיפ': מנצ'סטר יונייטד פתחה במגעים עם הנהלת יובנטוס בנוגע להעברתו של פול פוגבה. במקביל, עסקת הנריק מחטריאן נסגרה סופית, כך טוענים בתקשורת הגרמנית, והוא יהפוך לשחקן הרכש השלישי של ז'וזה מוריניו אחרי אריק באי וזלאטן איברהימוביץ'.

* האם טיאגו אלקנטרה וגווארדיולה בדרך לאיחוד במנצ'סטר סיטי? על פי הדיווחים בספרד, המאמן העביר מסר לראשי המועדון כי קשר באיירן מינכן הוא אחת המטרות הבכירות שלהם בחלון ההעברות.

* דייגו קוסטה, שלא נמצא בתוכניות של אנטוניו קונטה וצ'לסי לקראת העונה הקרובה, פתח בשיחות עם ראשי אתלטיקו מדריד. החלוץ נחשב למועמד הבכיר של דייגו סימאונה במועד ההעברות הקרוב.

* ווסט ברומיץ' יצרה קשר עם אתלטיקו בנוגע לצירופו של בורחה באסטון, שהציג יכולת נהדרת במדי אייבר. הקולצ'ונרוס צפויים לדרוש עבורו 20 מיליון יורו.

שחקן ברצלונה ניימאר. טוויטר, צילום מסך
מדים חדשים, חוזה חדש. ניימאר/צילום מסך, טוויטר

* בברזיל מדווחים כי לסטר ממשיכה לפעול על מנת לשדרג את החלק הקדמי. האלופה האנגלית הציעה להפעיל את סעיף השחרור של חלוץ גרמיו, לואן ויירה, העומד על 20 מיליון ליש"ט.

* "הדיילי מייל": ארסנל העבירה מסר ברור לראשי יובנטוס לפיו משא ומתן בנוגע להעברתו של אלכסיס סאנצ'ס אינו עומד על הפרק.

* הנהריה לסין תימשך? אחרי ששנגחאי SIPG צרפה את הולק ושברה את שיא ההעברות בליגה המתפתחת, גם חלוץ ווטפורד נמצא על הכוונת. הסינים שיגרו לראשי ווטפורד הצעה בסך 40 מיליון יורו עבור אודיון איגהלו, הלונדונים דחו אותה על הסף.

* קריסטל פאלאס מעוניינת לצרף את כריסטיאן בנטקה. המכשול: ליברפול דורשת עבור הבלגי 30 מיליון ליש"ט, סכום אותו פארדיו מסרב לשלם.

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה. AP
נשאר בלונדון. אלכסיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully