וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האוהדים לא מוותרים על ערן זהבי

24.6.2016 / 14:49

האם האוהדים יצליחו לגרום לקפטן להישאר ברגע האחרון? ארגוני האוהדים שלחו מיילים והודעות לכל הגורמים במועדון ומתכננים הפגנה גדולה: "לא מבינים את ההחלטה לוותר עליו. אנחנו לא מוכנים לוותר"

ברני ארדוב

ניסיון של הרגע האחרון מבחינת אוהדי מכבי תל אביב להשאיר את ערן זהבי בקבוצה. ארגוני האוהדים ובראשם הגוש המעודד, הפנאטיקס, העלו היום (שישי) הילוך בכל הקשור להשארתו של זהבי במועדון ומלבד מיילים והודעות שנשלחו לכל הגורמים במכבי תל אביב ובראשם הבעלים מיטש גולדהאר, הם מתכננים הפגנה שתיערך מחר או ביום ראשון.

האוהדים רוצים קודם לוודא שמאות ואולי אלפים יגיעו להפגנה ואז יודיעו על מועד ההפגנה ומיקומה. מה שדוחף את האוהדים זו הטענה כי הם יודעים שזהבי יהיה מוכן להישאר אם מכבי תל אביב תציע לו שדרוג משמעותי מאוד בחוזה. הקשר לא אמר את הדברים ולא הבטיח כי יוותר על ההצעה מסין אם גולדהאר יניח בפניו הצעה מפתה, אבל האוהדים משוכנעים כי הם יגיעו לעמק השווה אם יקיימו פגישה נוספת.

"אנחנו לא מוכנים לוותר על ערן", אמר אחד מראשי האוהדים. "אנחנו כבר שנים עם מיטש וג'ורדי באש ובמים ומקבלים בהבנה כל החלטה. את ההחלטה להיפרד מערן אנחנו לא מבינים ולא מוכנים לקבל ועד שהוא יעזוב נעשה מספיק פעולות כדי שבקבוצה יחשבו שהם צריכים להשאיר את ערן".

עוד בנושא

מיסוי ומענק חתימה: מה מנע מערן זהבי לחתום השבוע בגוואנגז'ו?
ערן זהבי התאמן בקרית שלום, נדחתה הטיסה לסין

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר? זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully