וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי התאמן בקרית שלום, נדחתה הטיסה לסין

21.6.2016 / 20:11

הקפטן היוצא אמור להמריא לסין רק בתחילת השבוע הבא, ובינתיים הגיע למגרש האימונים של הצהובים, בדומה ליואב זיו שמחכה לקבל חוזה חדש. ארבלדזה לשחקניו: "רוצה שתחייכו ושתיהנו מהמשחק"

אתר רשמי

בזמן שמכבי תל אביב נמצאת במחנה האימונים באוסטריה וסוכניו ועורכי דינו ממשיכים להחליף טיוטות עד החתימה הסופית בסין, ערן זהבי שב הערב (שלישי) להתאמן בקרית שלום. רבים שראו את קפטן הקבוצה היוצא הופתעו, שעה שמלך השערים של העונה החולפת ערך אימון בסיועו של אמיר תורג'מן. הטיסה של זהבי לסין, שהיתה מתוכננת למחר, תידחה במספר ימים, והשחקן ככל הנראה ימריא למזרח רק בתחילת השבוע הבא. בסביבתו ממשיכים לטעון כי העיכוב הוא טכני וכי הכל מתנהל כשורה, ואין בעיות מיוחדות שהתעוררו ביומיים האחרונים.

גם יואב זיו הגיע היום לקרית שלום. המגן מצפה להמשיך במכבי תל אביב, ומקווה שכאשר הקבוצה תחזור מאוסטריה ג'ורדי קרויף יבקש להאריך את חוזהו.

המאמן החדש של מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, עדיין לא ערך אסיפה ארוכה ומעמיקה עם שחקניו, אבל משיחות קצרות שכבר ערך מעידים השחקנים כי בניגוד לחלק גדול מהמאמנים הזרים שאימנו את הצהובים, הפעם מדובר במאמן שאוהב לדבר ולהסביר, בדומה לפאולו סוזה. ארבלדזה אמר בין היתר לשחקנים: "אני אוהב שהשחקנים שלי נהנים. אני רוצה שתחייכו ושתיהנו מהמשחק. אני אוהב לראות כדורגל מהיר וחזרה לעמדות המוצא. יש כאן שחקנים מאוד מוכשרים שיכולים להוציא מעצמם הרבה מאוד".

היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, עורך הדין מורן מאירי, שפעל להגדלת מספר הזרים לשישה, היה אתמול בקשר רצוף עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ועדכן אותו בכל התפתחות. במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהסיכום אליו הגיעו במנהלת מול ארגון השחקנים והם מייחלים לכך שחוק ששת הזרים יקבל את החותמת הסופית בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל ב-29 ביוני. כרגע חתומים בקבוצה חמישה זרים אבל ללא קשר לזר השישי, יתכן שקרויף יחליף אחד מהם. קרלוס גרסיה מספר לחבריו במחנה האימונים שקרויף הבהיר לו שהוא רוצה אותו גם לעונה הבאה ולא מעוניין לראות אותו עוזב, אפילו שהיו לו רעיונות לחוות חוויות חדשות במדינות בהן לא שיחק מעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
מחכים למשחק הראשון. אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

הגרלת מוקדמות הליגה האירופית, במהלכה הוגרלה מכבי תל אביב למפגש עם גוריצה הסלובנית בסיבוב המוקדמות הראשון כבר בשבוע הבא בנתניה, יצרה עניין רב סביב חידוש המנויים שכן הקבוצה מאפשרת כניסה חינם למשחק לבעלי המנויים. למעלה מ-5,000 אוהדים כבר חידשו את המנוי, בדיוק מחצית מכמות המנויים שמכבי תל אביב יכולה למכור לעונה הבאה.

פרדראג ראיקוביץ' והאריס מדוניאנין הצטרפו למחנה אחרי שקיבלו עוד מספר ימי מנוחה. השחקנים נהנו מיום חופשי לקניות בווינה וישובו להתאמן לקראת משחק האימון הנוסף שמחכה להם ביום חמישי מול קבוצה הונגרית.

עדכון ראשון: 10:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully