וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לפורוורד הצרפתי אדריאן מוארמן

הפורוורד (2.02, 28), ששיחק בעונה החולפת במדי באנביט וסיים שלישי בטבלת מלכות הסלים וראשון בריבאונדים בטורקיה, מנהל מגעים גם עם חימקי מוסקבה. נציגיו הכחישו כי פנרבחצ'ה בעקבותיו

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק לעמדת הפאוור פורוורד. באתר יורובאסקט מדווחים הבוקר (רביעי) שהצהובים הגישו הצעה לפורוורד באנביט אדריאן מוארמן ולוחצים עליו להצטרף. הצרפתי (28, 2.02), שהצטיין העונה במדי באנביט הטורקית, נמצא במגעים גם עם חימקי מוסקבה, אבל במקביל שוקל את ההצעה של הקבוצה של ארז אדלשטיין.

מוארמן השתחרר לאחרונה מחוזהו בקבוצה הטורקית, בשורותיה חתם בקיץ שעבר, כדי להצטרף לקבוצה שתשחק ביורוליג בעונה הבאה. בעונה החולפת הוא היה שחקן המפתח של באנביט ורשם ממוצעים מצוינים בליגה הטורקית (18 נקודות - שלישי בליגה, 10.1 ריבאונדים - ראשון בליגה, ו-2 אסיסטים למשחק) וגם ביורוקאפ (13.7 נקודות, 8.6 ריבאונדים). הוא נחשב לפורוורד קשוח ופיזי שמסוגל גם לקלוע מבחוץ.

עוד בנושא:
מאיר טפירו מונה למאמן מכבי אשדוד/באר טוביה
קיי סי ריברס מועמד להצטרף להפועל ירושלים
אוהד הפועל ת"א נשפט לחמישה חודשי מאסר בפועל

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון לצד שחקן לימוז' אדריאן מוארמן. GettyImages
ישחקו יחד בעונה הבאה? מוארמן עם יוגב אוחיון/GettyImages

את הקריירה החל ברואן, ולאחר מכן עבר לשלל קבוצות בצרפת כולל נאנטר, אורלאן ונאנסי. בעונת 2012/13 יצא לראשונה מגבולות צרפת ושיחק בבילבאו, אבל הפריצה הגיעה בשתי העונות שלאחר מכן, בהן שיחק במדי לימוז' ונבחר ל-MVP הליגה צרפת ב-2015.

על פי דיווחים שנפוצו בטורקיה בימים האחרונים גם פנרבחצ'ה בעקבותיו, אך נציגיו הכחישו את הפרסומים. חימקי, כך מסתמן, היא המתחרה הרצינית ביותר עם מכבי תל אביב על שירותיו. הרוסים מעוניינים בו בתור מחליפו של טיילר האניקאט, אקס עירוני נס ציונה, ששוחרר לאחרונה אחרי שתי עונות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עוד חדשות מרחבי אירופה

* ננאד קרסטיץ' (2.13, 32) במשא ומתן מתקדם עם גלאטסראיי. הסנטר הסרבי הוותיק עזב את אנדולו אפס אחרי עונה מאכזבת ורצופת פציעות. הוא צפוי להצטרף לגלא על חשבונו של סטפן לאזמה, שצפוי לעבור לפנאתינייקוס.

* עוד בגלאטסראיי: ולדימיר מיצוב, בלייק שילב ואריק מקולום צפויים להישאר בקבוצה ויוצעו לשלושה חוזים לעונה נוספת.

* ברצלונה הגישה הצעה לאלסנדרו ג'נטילה, אך הוא מתכוון למצות את האופציות ב-NBA. האיטלקי המצוין, שהודיע שיעזוב את מילאנו, אמר לאדריאן ווז'נרובסקי מ'יאהו': "המטרה שלי היא לשחק ב-NBA בעונה הקרובה. הלוואי שאוכל לשחק ביוסטון, אני מעריץ של מייק ד'אנטוני".

* אקס מכבי תל אביב גיורגי שרמדיני האריך את חוזהו באנדורה מהליגה הספרדית הבכירה. הביג-מן הגאורגי רשם בעונה שעברה ממוצעים של 13.1 נקודות ו-6 ריבאונדים.

* שחקן העבר ומאמן קרשיאקה בעונה החולפת, אופוק סאריג'ה, יתמנה בקרוב למאמן בשיקטאש. הוא צפוי לחתום לשתי עונות.

* מייק ג'יימס בן ה-25, שמחוזר על ידי פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, מנסה להשיג חוזה ב-NBA. הרכז ששיחק בלבוראל קוצ'ה בשתי העונות האחרונות מתאמן עם פורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully