וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הפועל תל אביב בכדורסל נשפט לחמישה חודשי מאסר בפועל

ולדי טוימקין, שתקף שוטר בנסיבות מחמירות במהלך המפגש בין האדומים להפועל חולון בדרייב אין, ספג גם מאסר על תנאי ופיצוי בסך 5,000 שקלים. בהחלטה נכתב: "בתי המשפט אמורים לתת את חלקם במלחמה נגד התופעה"

one

בווידאו: המפגש בין הפועל תל אביב להפועל חולון בדרייב אין

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (שני) את אוהד הפועל תל אביב ולדי טיומקין בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות. על האוהד הושת עונש של חמישה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלונן בסך 5,000 שקלים.

בנוסף טיומקין הורחק ל-30 חודשים ממגרשי הספורט. כזכור, ב-18 באפריל הוא תקף שוטר בעת מילוי תפקידו במהלך משחק הבית של הפועל תל אביב בהיכל הדרייב אין מול הפועל חולון. האוהד השליך כיסא פלסטיק על ראשו של השוטר וכתוצאה מכך הוא נחבל ונזקק לטיפול רפואי.

במהלך הדיון קבע בית המשפט: "כפי שנפסק לא אחת, תופעת האלימות בקרב אוהדי בספורט מתפשטת כאש בשדה קוצים, ובתי המשפט אמורים לתרום את חלקם במלחמה בתופעה קשה ובלית נסבלת זו. אירועי האלימות במגרשי הספורט הם תופעות שיש להן השלכות על תופעות האלימות הכלליות ההולכות ומתגברות במדינה, על כל המשתמע מכך. לצד חומרה זו, יש להביא בחשבון את נטילת האחריות מצדו של הנאשם, גילו הצעיר ויתר הנסיבות עליהן עמד הסניגור בטיעוניו. עוד יש להביא בחשבון, כי לחובת הנאשם הרשעה אחת קודמת בלבד בעבירה של העדר משירות שלא ברשות".

עורך דינו של טיומקין, אסף אלוויה: "חרף העובדה שמדובר בתקיפת שוטר בכיר, השכילו בפרקליטות לאזן נכונה בין חומרת העבירה אל מול היעדר עבר פלילי לנאשם ורצונו בסיום מהיר של ההליך והסתפקו בענישה מידתית. כך גם בית המשפט שקיבל את ההסדר".

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
לא יראה את הדרייב אין מבפנים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully