וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קיי סי ריברס מועמד להצטרף

20.6.2016 / 20:12

הגארד-פורוורד (29, 1.96) של ריאל מדריד עשוי להצטרף לקבוצה של סימונה פיאניג'ני, כשברקע שמועות על קבלת אזרחות אפשרית. בקבוצה מעוניינים גם בדיון תומפסון. שמיר וגודס מועמדים לתפקיד עוזר המאמן

one

24 שעות לאחר מינויו הרשמי של סימונה פיאניג'ני כמאמנה החדש של הקבוצה, הפועל ירושלים ממשיכה בשינויים. לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים בהם מעוניינים בירושלים ונמצאים עימו במגעים הוא הוא קיי סי ריברס. בקבוצה היו מעוניינים בשחקן גם במהלך העונה החולפת אך המגעים לא צלחו. לאחרונה החלו שמועות כי השחקן צפוי לקבל אזרחות ישראלית בעקבות נישואיו לישראלית, אך הסיכויים לכך לא גדולים, וגם אם יקבל, ייחשב בשנתיים הראשונות ל"ישראלי חדש", לפי חוק המתאזרחים, ויתפוס מקום של זר. שחקן נוסף בו מעוניינים בירושלים הוא דיון תומפסון.

ריברס (29, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת קלמזון משנת 2009 שהחל את הקריירה האירופית שלו בבנטון טרוויזו. המסע שלו ביבשת כלל את רואן הצרפתית, וירטוס בולוניה, לוקומוטיב קובאן וחימקי מוסקבה לפני ששב בעונת 2013/14 לארצות הברית והצטרף לרינו מליגת הפיתוח. בעונת 2014/15 עבר לריאל מדריד, זכה עם הקבוצה כשחקן חמישייה ביורוליג, אך המספרים שלו לא היו מרשימים. באיירן מינכן קלטה אותו בתחילת העונה הנוכחית, אך לאחר תקופה קצרה חזר למדריד, במדיה משחק כיום, ורשם 6.3 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

בגזרת עוזרי המאמנים, בירושלים רוצים מאמן ישראלי לצידו של המאמן האיטלקי, ויפנו לדן שמיר, כשגם גיא גודס מועמד. במערכתך קיימת הערכה רבה לשמיר ולניסיון שלו באירופה ועל כן רוצים לצרפו. יש לציין כי המאמן האיטלקי מעוניין למנות צוות משלו לתפקיד העוזרים. פיאניג'ני צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים ולדון על כך עם הנהלת הקבוצה, בכל אופן בירושלים לא מתכוונים לכפות המאמן את זהות עוזריו.

קיי. סי ריברס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יקבל אזרחות ויגיע לבירה? קיי סי ריברס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully