וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת ביאניס בורוסיס, שדורש 1.4 מיליון יורו

בטורקיה מדווחים שהצהובים בעקבות סנטר לבוראל קוצ'ה, שנבחר לחמישיית העונה ביורוליג ומחזיק גם בהצעות מאנדולו אפס וגלאטסראיי. צירבס: "הייתי בטירוף מהאפשרות להצטרף, מיד הלכתי על זה"

ניב אהרונסון

אחרי שהשלימה שלוש החתמות בשבוע האחרון והציגה את מאמנה החדש ארז אדלשטיין, מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הפאזל לקראת העונה הבאה. בטורקיה מדווחים היום (חמישי) שהצהובים בעקבות סנטר לבוראל קוצ'ה יאניס בורוסיס, שרשם עונת שיא בקריירה ונבחר לחמישיית העונה ביורוליג. על פי הדיווח הסנטר היווני (2.10, 32) קיבל הצעות גם מאנדולו אפס, גלאטסראיי ומלבוראל קוצ'ה, שמתכננת להגדיל את תקציבה ומוכנה לשלש את שכרו אחרי שחוזהו הסתיים. עוד פורסם כי היווני דורש 1.4 מיליון יורו לעונה.

עוד בנושא:

אדלשטיין הוצג כמאמן מכבי תל אביב: "לא האמנתי שהרגע הזה יגיע"
דווין סמית' הודיע לראשי מכבי תל אביב: אהיה כשיר לפתיחת העונה
דה קולו האריך את חוזהו בצסק"א, פנרבחצ'ה בעקבות וונאמייקר

יאניס בורוסיס, לבוראל קוצ'ה ויטוריה. GettyImages
בדרך להיכל? בורוסיס/GettyImages

בורוסיס החל את הקריירה ב.א.א.ק אתונה ואחרי חמש עונות, במהלכן שיתף פעולה בין היתר עם דרור חג'ג' ועמית תמיר, עבר לתקופה קצרה בברצלונה. משם המשיך לחמש עונות באולימפיאקוס (שם שיחק אצל פיני גרשון ואדלשטיין העוזר), עבר למילאנו, המשיך לריאל מדריד ובקיץ האחרון עבר ללבוראל קוצ'ה, במדיה הציג את היכולת הטובה בקריירה. הוא העמיד העונה ממוצעים של 14.5 נקודות (55 אחוז מהשדה, 38 אחוז מהשלוש, 81.1 אחוז מהקו), 8.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ביורוליג, והוביל את קבוצתו להופעה בפיינל פור, שם היא הודחה בחצי הגמר מול פנרבחצ'ה.

לאורך השנים בורוסיס גם נודע כטרבלמייקר לא קטן. בקיץ 2011, שבועות בודדים אחרי שחתם במילאנו, פורסם ביוון כי הסנטר השתמש בחומרים אסורים, אך הוא נוקה מאשמה אחרי בדיקה של פיב"א. ב-2009 הוא גם דחה הצעה לעבור ל-NBA ולהצטרף לסן אנטוניו בחוזה לשלוש עונות, והכל כדי להישאר באולימפיאקוס עם חוזה עתק שהוארך ב-5.1 מיליון יורו לשתי עונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם יוגב אוחיון, גל מקל. ניב אהרונסון
כבר נלהב. צירבס עם אוחיון ומקל/ניב אהרונסון

סנטר אחד שכבר כן חתום במכבי תל אביב הוא מאיק צירבס, שהעניק היום ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה. הנה תמציתו.

מאיק, חווית יומיים מאוד מרגשים - ספר לנו קצת על התחושות שלך.

"הכל מרגיש מושלם. קודם כל - זכיתי בתואר, חגגתי קצת, ואז הגעתי לפה לבדיקות הרפואיות ולמסיבת העיתונאים. התחושות באמת נהדרות".

מה היו המחשבות שלך ברגע ששמעת שמכבי רוצה אותך?

"כמובן שהייתי בטירוף מהאפשרות להגיע הנה. מיד רציתי ללכת על זה. אני מודה לבעלים על האמון שנתנו בי ותסמכו עליי שאני יודע הרבה על מכבי. ממש כל דבר שצריך לדעת על ההיסטוריה של המועדון הזה".

למה אנחנו יכולים לצפות ממך כשחקן?

"אתם יכולים לצפות שתמיד אעבוד קשה. תמיד אראה תשוקה ואביא את כל האנרגיה שיש בי. אהיה נאמן ואתן הכל למועדון. אני רוצה לנצח בכל משחק, ולא משנה אם זה משחק אליפות או מפגש מול קבוצה קטנה יותר. אני רוצה לנצח תמיד, וזה קו המחשבה שיוביל אותי בכל ערב".

אתה מכיר את גל מקל וקווינסי מילר. מה המחשבות שלך לגבי שיתוף הפעולה המחודש עימם?

"הם נהדרים, חבר'ה נפלאים. אנחנו מכירים אחד את השני מהכוכב האדום, ואני חושב שיהיה קל לקבוצה לגדול ככה כי כל אחד מאיתנו יודע איך השני משחק".

ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים עליך.

"אני מאוד בעניין של מכוניות. אני יודע הכל בנושא ומנסה להיות תמיד מעודכן".

צפו בראיון המלא של צירבס באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully