וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב ייעדר ממשחק 3, סוכנו של שחקן קליבלנד תוקף את לברון

הפורוורד יחמיץ את המשחק עקב זעזוע המוח שספג במשחק 2. נציג של אחד השחקנים תקף בעילום שם: "יש מתיחות בין לברון לשאר". גם העיתונאי המקורב לג'יימס סיפר: "חדר ההלבשה לא באמת שמח. אם זה יימשך, טיירון לו יהיה על הכוונת"

אימג'בנק GettyImages

קווין לאב ייעדר ממשחק 3 בגמר ה-NBA, שייערך הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:00, ספורט 5). כך על פי דיווחים בארצות הברית. כתב ESPN מארק שטיין צייץ כי "לאב קיבל הודעה שלא יוכל לשחק במשחק 3, ולמרות שניסה לשכנע שהוא כשיר, הכי מוקדם שהוא יוכל לחזור זה במשחק 4. מדובר בעוד בשורה רעה לקאבס, שנמצאים בפיגור 2:0 בסדרה וקיוו כי הפורוורד, שאכזב עד כה, יוכל לחזור לעצמו.

אחרי שתי תבוסות צורבות, האידיליה ששודרה כלפי חוץ בקליבלנד הולכת ונשחקת. בארצות הברית פרסמו בימים האחרונים שלל עדויות על המתרחש בחדר ההלבשה של הקאבס בתקופה האחרונה, עדויות ששמות בסימן שאלה את הכימיה בין השחקנים, שעל פניו נראתה משופרת ביחס לעונה שעברה. בתקשורת האמריקאית דווח מספר פעמים על כך שחדר ההלבשה של הקאבס שמח יותר מאז קידומו של טיירון לו למאמן ראשי, אבל כעת, רגע לפני משחק 3 (4:00, ספורט 5), מצטיירת תמונה אחרת לגמרי. שלשום פורסם באתר Sportsnet מאמר שנכתב על ידי סוכן שחקנים ב-NBA שבחר להישאר בעילום שם וסיפק הצצה למתרחש אצל הקאבס מאז חזרתו של לברון ג'יימס לקבוצה בקיץ 2014.

"לקוח שלי משחק בקליבלנד ואני חייב להודות שמאז שלברון הגיע לקבוצה הרעש משם פשוט בלתי פוסק. בוא נאמר שהנוכחות של ג'יימס לא ממש עוזרת להפוך את האווירה לקלילה יותר", כתב הסוכן, שעל פי השערות בארה"ב מייצג את קיירי אירווינג או מתיו דלבדובה. "נראה היה שמהרגע שלברון חתם הוא רצה לבחון את הקאבס ואת השחקנים במקום פשוט להיפתח בפניהם. כשכל הקבוצה הגיעה לאימונים לפני תחילת העונה, הוא הגיע אבל התאמן לבדו, אחרי שכל השחקנים כבר הלכו. מיותר לציין שזה יצר תחושה של הפרדה בינו לבין האחרים".

עוד בנושא

4:00, ספורט 5: קליבלנד - גולדן סטייט במשחק 3 בסדרת גמר ה-NBA
שאקיל יורד על קווין לאב, מג'יק עם תשובה נחרצת לקליי תומפסון
האם לברון הוא כבר לא אותו שחקן ביחס לשנים עברו? אסף רביץ מנתח

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יחסים בעייתיים. לברון עם אירווינג/GettyImages

הסוכן הודה ש"העונה חל שיפור ביחסים בין לברון לשאר השחקנים. התפתח אמון ברמה מסוימת, אבל עדיין נשאר מתח". לדבריו, "המציאות של חבר לקבוצה של לברון ג'יימס עלולה להשתנות מיום ליום ויכולה להתהפך בשניות. בלא מעט מובנים הוא אחד השותפים הכי טובים שהיו אי פעם ללקוח שלי. מוסר העבודה שלו מרשים אותו, והוא טוען שזה מקרין גם על אחרים. אבל מסיבה מסוימת שלא ממש ברורה לאף אחד בקבוצה, כששמים לו מיקרופון מול הפנים הוא מאבד את שיקול הדעת. בגלל שהוא לא אחד שאוהב להתעמת עם אחרים הוא אומר לתקשורת הרבה מאוד דברים שלא היה אומר מעולם בפגישה פנים אל פנים. בראיונות הוא מעביר מסרים שמי שישב לידו בחדר ההלבשה, בנסיעות ארוכות באוטובוס או בטיסות מחוף לחוף כלל לא היה מודע להם. אם שחקנים בקבוצה צריכים להסביר לכתבים למה לברון הפסיק לעקוב אחרי קליבלנד בטוויטר ואיך זה גרם להם להרגיש, מדובר בבזבוז זמן של כולם. הדבר הכי גרוע הוא שזה באמת פוגע בקבוצה".

כדי להמחיש את טענותיו, חשף הסוכן סיפור מהעונה שעברה על דיון וויטרס, שנשלח בטרייד בעקבות מה שנראה כחוסר חיבה של לברון כלפיו. "מהשנייה שלברון דרך בקליבלנד הוא הפך את דיון לאפס. לפני פתיחת העונה כל השחקנים הגיעו לאימון ורק וויטרס נעדר. מאז לברון פשוט מחק אותו, אבל במקום להתעמת איתו ולומר לו בפנים שהוא מאוכזב ממנו, הוא העביר לו את המסר בדרכים עקיפות. בכל פעם שלברון נכנס למגרש האימונים הוא תהה בקול רם 'איפה דיון? דיון לא פה? מישהו ראה אותו?'. זה הפך להיות בדיחה פרטית בין השחקנים. כולם הבינו מה הוא מנסה להגיד, אבל אף אחד לא פעל כדי להפסיק את זה. בשלב הזה כולם כבר הבינו שזמנו של וויטרס בקליבלנד קצוב. לא עברו חודשיים והוא כבר עזב בטרייד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הנתונים ממחישים: האם לברון פשוט מותש פיזית?

גם בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, הנחשב לאחד ממקורביו של לברון ג'יימס, סיפר על אווירה מתוחה. אמש, כשהתארח בפודקאסט של הפרשן זאק לואו, אמר ווינדהורסט: "השחקנים אולי מספרים שהם מעולם לא היו חלק מחדר הלבשה כל כך מחובר, תוסס ושמח, אבל האמת היא שזה רחוק מלהיות נכון. מספיק לראות את הפרצופים שלברון עושה אחרי שקיירי אירווינג מחזיק בכדור 20 שניות כדי להבין שיש שם משהו שברירי, שיש דינמיקה בעייתית. הבעיה של הקאבס היא שהיא קבוצה עם הפרעת קשב עצומה. כולם, מהבעלים, דרך הג'נרל מנג'ר ועד הכוכבים, סובלים מהיפראקטיביות שמובילה לקבלת החלטות אימפולסיבית לעתים קרובות. זה פוגע במרקם הקבוצתי, ביחסים בין השחקנים, אפילו בין המאמנים".

ווינדהורסט סיפר ש"אם הסדרה הזו תימשך ככה, כולם כולל כולם יהיו על הכוונת. קרוב לוודאי שקווין לאב יישלח בטרייד, קיירי אירווינג יעזוב, אפילו טיירון לו עלול לשלם במשרתו. הסיכוי שלברון יעזוב שואף לאפס, גם דלבדובה וג'יי אר סמית' ככל הנראה יקבלו צ'אנס נוסף, אבל הולך להיות חתיכת מהפך".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
גם הוא על הכוונת? לו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully