וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "ההרגשה הטובה בעולם היא להשתיק את הקהל של היריבה"

קליבלנד תארח את גולדן סטייט למשחק 3 (4:00, ספורט5) במוטיבציה מיוחדת, לאב הפצוע צפוי לשחק, גרין מוכן. וגם: המספרים האופטימיים של הקאבס, היחס המוזר בין לברון לקיירי, ופרשן ESPN שתוהה: "מצחיק שקוטלים את לו ומהללים את בלאט"

אימג'בנק GettyImages

קווין לאב בספק לקראת משחק מספר 3 הלילה (בין רביעי לחמישי, 4:00, ספורט5, דיווח חי בוואלה! ספורט), אבל מאמן קליבלנד טיירון לו לא חשף אמש (שלישי) מה התוכניות שלו ללא הפורוורד הפצוע. הקאבס בפיגור 2:0 מול גולדן סטייט בגמר ה-NBA, והמאמן בדילמה לא קטנה לגבי המחליף האפשרי של לאב: האם לפתוח עם צ'אנינג פריי, שבעונה הרגילה מילא את מקומו של לאב בהצלחה כשעלה מהספסל, או לפתוח עם ריצ'רד ג'פרסון הוותיק בחמישייה, שנמצא בכושר לא רע, לפחות על פי שני המשחקים הראשונים בסדרה.

עוד בנושא
קווין לאב לא התאמן בקליבלנד, שאקיל: "דריימונד גרין קורע אותו"
פעם הייתי: האם לברון הוא כבר לא אותו שחקן ביחס לשנים עברו?
עמוק באדמה: המשבר המנטלי של קליבלנד קאבלירס הולך ומחריף

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מכיר את ההיסטוריה. לברון/GettyImages

עם זאת, לו יודע שגולדן סטייט נהנית לשחק בהרכבים נמוכים (בלשון המעטה), ולכן עשוי לפתוח דווקא עם טימופיי מוזגוב, שאומנם השנה מעמדו המקצועי נפגע אחרי עזיבתו של דייויד בלאט, אבל בסדרת הגמר בשנה שעברה מול הווריירס היה די יעיל מתחת לסלים. כך או כך, על אף שקווין לאב לא התאמן אתמול בעקבות זעזוע המוח שספג במהלך ההפסד במשחק השני, בארה"ב מדווחים שבקאבס מאמינים שהוא יוכל לשחק. לאב יידרש לעבור סדרה מקיפה של בדיקות, כחלק מהתהליך המורכב ב-NBA של שחקנים שספגו זעזוע מוח, בטרם יקבל אישור לשחק.

ללברון לא ממש אכפת מי ישחק במקום לאב, הוא יודע שהבעיות של קליבלנד מעט עמוקות יותר. "זה יהיה השחקן הבא", אומר לברון, "אנחנו בפיגור 2:0, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיד 'וואו, קווין לא משחק, מה נעשה?'. השחקן הבא יעלה, וזהו, כי זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו. כמובן שהכשירות של לאב חשובה, אבל זה המצב שבו אנחנו נמצאים עכשיו. חייבים לשמור על הביטחון. מי שהמאמן יסמן לו לעלות, חייב להיות מוכן, וגם כל השאר חייבים לתת הכל".

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לברון עם זריקה אחת/GettyImages

לברון מגיע למשחק אחרי שבשני המשחקים הקודמים רשם 11 איבודים, שה הכי הרבה לשחקן בשני משחקים בסדרת גמר מאז שללברון עצמו היו 12 בשני המשחקים הראשונים של הסדרה ב-2007. אגב, אחד הנתונים הסטטיסטיים המדהימים של הסדרה הוא שעד עתה לברון ג'יימס לקח רק זריקה אחת (!) אחרי מסירה שקיבל מקיירי אירווינג. לברון נחוש ומרוכז, וטוען: "אני מכיר טוב את ההיסטוריה של המשחק, אין דרך חזרה מ-3:0. אנחנו חוזרים הביתה, למקום שבו הצגנו כדורסל מצוין העונה, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיקלע ל-3:0, במיוחד לא מול הקבוצה הזאת".

קליבלנד מגיעה למשחק אחרי שבעה הפסדים רצופים לגולדן סטייט, כולל הגמר של העונה שעברה. במהלך ההפסדים האלה היא הוליכה 14 שניות בלבד ברבע הרביעי של המשחקים. עם זאת, הווריירס הפסידו את משחק מספר 3 בארבע הסדרות האחרונות שלהם, כולם בחוץ. בפלייאוף העונה הווריירס הפסידו ב-12 הפרש בפורטלנד, ב-28 וב-24 הפרש באוקלהומה סיטי, ועל אף שהיא במאזן 1:11 בבית בפלייאוף, היא רק 4:3 בחוץ. הקאבס, לעומת זאת, במאזן 0:7 העונה בבית בפלייאוף, בהפרש ממוצע של 21 נקודות (על אף שזה היה מול קבוצות כמו דטרויט, אטלנטה וטורונטו).

עוד באותו נושא

פעם הייתי: האם לברון הוא כבר לא אותו שחקן ביחס לשנים עברו?

לכתבה המלאה
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
בחוץ הכל נראה אחרת. גרין/AP

דריימונד גרין לא אוהב את המאזן של קבוצתו בחוץ, ומתכוון להסתער על המשימה. "המטרה היא לגרום לחבר'ה להיות מוכנים", אומר גרין, "לוודא שכולם מוכנים לעלות עם האנרגיות הנכונות, לעוף על המגרש. בחוץ יש מקום קטן יותר לטעויות. כשאתה מגיע למשחק ביתי, ואתה לא מוכן מהרגע הראשון מבחינת אנרגיות, הרבה יותר קל לחזור מאשר במשחק חוץ". עם זאת, גרין יודע ש"תמיד אמרתי שההרגשה הכי טובה בעולם זה להשתיק את הקהל של היריבה. אז הנה המוטיבציה".

בגולדן סטייט מתעקשים להצהיר שקליבלנד עדיין חיה, למרות שהיא נראית גמורה. הקאבס נעצרו על 83 נקודות בממוצע בשני המשחקים האחרונים, אבל בבית מעמידים ממוצע העונה של 104.3 נקודות למשחק. "אני חושב שזה קל עבורנו כרגע להרגיש טוב עם עצמנו", אומר קליי תומפסון, "שמרנו על הבית וניצחו בפער גדול, אבל עדיין לא שיחקנו בחוץ. אנחנו מצפים מהקאבס לעלות עם רעב גדול, ונהיה חייבים להתעלות על זה".

וגם: כתב קליבלנד ב-ESPN לא מבין למה פתאום כולם "מהללים" את בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully