וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס אחרי שלא הוציא כדור ב-2006: "אני המצאתי את ההצגות"

מאמן בני סכנין זעם על טל בן חיים ועל מכבי תל אביב לאחר שהשחקן המשיך לשחק אחרי פציעתו של עלי עוסמאן, אך לפני עשור כשחקן הפועל תל אביב עמד במרכז סערה דומה, דווקא מהצד השני

one

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס זעם הערב (חמישי) על מכבי תל אביב ועל טל בן חיים, לאחר שהשחקן המשיך לשחק למרות שעלי עוסמאן נפצע, נשכב על הדשא והוציא את הכדור החוצה, ובהמשך המהלך הצהובים כבשו את שער השוויון הזמני של ברק יצחקי במשחק חצי גמר הגביע בין הקבוצות.

אבוקסיס התבטא לאחר המשחק בחריפות רבה. "מכבי שברו את כל השיאים של הגועל נפש", אמר, "אני מתבייש בשבילם. מכבי מגעילים את הכדורגל בישראל ואני עוד מתאפק. אמרתי לטל שזה בושה מה שהוא עשה".


צפו בתקציר הדרמה: מכבי תל אביב עלתה לגמר עם 2:3 סוער על בני סכנין

יצחקי ומוגרבי 7, גרסיה 3 ומה עם זהבי? ציוני חצי גמר הגביע הסוער

זהבי: "גאה בבן חיים על מה שעשה". בן חיים: "לא מבין על מה המהומה"


למרות זאת, הצצה בארכיון גילתה שאבוקסיס לא תמיד הטיף לספורטיביות כפי שעשה במקרה הזה. בשנת 2006, עת היה שחקן הפועל תל אביב, אבוקסיס לא החזיר כדור לאחר פציעה של שחקן מ.ס. אשדוד והקבוצה כבשה בהמשך אותו מהלך. לאחר מכן הוא אמר דברים מעט שונים מאלה שאמר הערב: "אני המצאתי את ההצגות על הדשא לפני עשר שנים".

מאוחר יותר, כשנשאל על התנהגותו כשחקן, אבוקסיס הסביר: "גם אני כשהייתי שחקן, כשמישהו נעצר באמצע התקפה לא הייתי עוצר. אבל לא כששחקן הוציא את הכדור החוצה כדי לקבל טיפול".

אז מי צודק, אבוקסיס של היום או של 2006? תשפטו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully