וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "גאה בבן חיים על מה שעשה", בן חיים: "לא מבין על מה ההמולה"

21.4.2016 / 22:40

במכבי תל אביב מגבים את החלוץ לאחר ה-2:3 הסוער על בני סכנין בגביע. הקפטן: "עוסמאן החלים מהר מאוד". החלוץ: "המאמן שלי הורה לי להמשיך לשחק". בוס: "זה לא תלוי בשחקנים, אלא בשופט"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב ובני סכנין לסערה

מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) עליה לגמר גביע שני ברציפות אחרי משחק סוער ודרמה ענקית מול בני סכנין, אותה ניצחה 2:3. האירוע המדובר ביותר היה כמובן שערו של ברק יצחקי שהגיע לאחר שטל בן חיים חידש את המשחק למרות פציעתו של עלי עוסמאן. בסופו של דבר שער של אותו בן חיים הכריע את המשחק בדקות הסיום והשאיר את חלום הדאבל של הצהובים בחיים.

צפו בתקציר הדרמה: מכבי תל אביב עלתה לגמר עם 2:3 סוער על בני סכנין

אבוקסיס במונולוג עצבני: "מכבי תל אביב שברה שיאי גועל נפש"

יצחקי ומוגרבי 7, גרסיה 3 ומה עם זהבי? ציוני חצי גמר הגביע הסוער

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

"המהלך היה נראה לי תקין מאוד", אמר ערן זהבי. "אם שמתם לב, עוסמאן סימן שמישהו אחר נשכב ואז כשראה שטל הוציא את הכדור, נשכב בעצמו. הוא החלים מהר מאוד והתחיל לרוץ כשראה שיש לנו מצב. אני מגבה את טל בן חיים, גאה במה שהוא עשה. יש לנו מנטליות שלא מוציאים כדורים מול קבוצות שמבזבזות זמן וזה מה שהיה".

על כך שאנשי ההנהלה של סכנין איימו לכאורה על שחקני הצהובים אמר זהבי: "אני חושב שזה לא מכובד ולא מכבד את חצי גמר הגביע, אנשי ההנהלה לא צריכים להתקרב לשחקנים. זה החלטה שלהם, אנחנו מנסים להתנהג בכבוד למקצוע. זה חמור מאוד. יש אמוציות, יש אירוע שהם התעצבנו עליו. העיקר שאנחנו בגמר והמטרה היא לזכות בגביע כמו בשנה שעברה".

"אני מאוד אוהב את יוסי אבוקסיס", אמר טל בן חיים. "אני לא מעוניין להגיב על מה שהוא אמר. היה משחק כדורגל טוב, מעבר למה שניסו לצייר פה. הקבוצה הטובה יותר ניצחה, וצריך לתת מחמאות לבני סכנין על יכולתה. אני שחקן כדורגל, אני בורג במועדון ענק. הפילוסופיה שלנו כמועדון בארבע השנים האחרונות זה לתת לשופט להחליט. אם השופט היה מחליט לעצור, היינו עוצרים. יכול להיות שבמקרה הזה ספציפית עלי עוסמאן לא ניסה לבזבז זמן, אבל זה לא האישו בכלל. יש לי מאמן שנותן לי הוראות והוא היחידי שעושה זאת. אני מכבד את כולם, אבל מי שמשלם לי משכורת זה מכבי תל אביב, והמאמן שלי הורה לי להמשיך את המשחק אם השופט לא עוצר. אני לא מבין על מה כל ההמולה".

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס אמר בסיום המשחק: "אני מקווה לזכות בדאבל. היה לא קל היום. היינו ברי מזל מבחינות מסויימות אבל הגיע לנו בסופו של דבר לנצח". על תקרית בן חיים: "זה לא תלוי בשחקנים. אולי לא באמת הייתה פציעה, זה תלוי בשופטים לדעתי". על מכבי חיפה, היריבה בגמר: "קודם כל נחגוג, רק הלילה כמובן, ומחשבות על הגמר יתחילו רק אחרי שהאליפות תיסגר". על המשחק ביום שני מול סכנין: "היה משחק חם וגם בשני יהיה, נבוא לנצח כמו בכל המשחקים".

טל בן חיים חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully